Kreeg het toch eergister te horen manquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom maakte je dan eerst een afspraak op die dag
Ik durf te wedden dat je niet naar het zuidwesten kan of durft te rijdenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb sinds vandaag mijn rijbewijs en rij als een pro, bitch.
Nu niks meer helaasquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Wat is er volgende week in Saffraan?
Ik wil graag wel komen voor Opso's plaats
Ik denk dat ze al in de auto liggen te rollebollen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
De date zou toch of 1,5 uur duren of 3 uur?
Dus wellicht horen we zo wat
Lolquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu niks meer helaas
Alles hing af van Opso
Dit wou ik serieus net gaan typenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al in de auto liggen te rollebollen.
Dus nog even geduld.
Tenzij het een vluggertje wordt en hij bij haar in bed belandquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
De date zou toch of 1,5 uur duren of 3 uur?
Dus wellicht horen we zo wat
Misschien is ze net op zijn versnellingspook gaan zitten en heeft hij m in z'n achteruit gezetquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al in de auto liggen te rollebollen.
Dus nog even geduld.
Opso heeft grote praatjes maar op het moment an sich haakt ze af.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Lol
Opso verpest alles ook he.
Vorig jaar ergens was het plan dat Ama, Johannes, Opso en ik sushi gingen maken en eten, maar Ama werd ziek en Opso had zogenaamd nog even college achteraan () dus ze kon ook niet komen (
) en toen moesten johannes en ik van alles opeten.
Ik had geen college fekkit, had practicumquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Lol
Vorig jaar ergens was het plan dat Ama, Johannes, Opso en ik sushi gingen maken en eten, maar Ama werd ziek en Opso had zogenaamd nog even college achteraan () dus ze kon ook niet komen (
didn't matter, had foodquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Lol
Het is niet zo gek dat jij daar aan denktquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit wou ik serieus net gaan typen
Braddiestyle
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet zo gek dat jij daar aan denkt
Smoesjes flamoesjesquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had geen college fekkit, had practicum
Nehh teveel gekkigheidquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zal dat vast ooit nog eens gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |