Het contact met Bananenpap is ineens verbroken. We zoeken momenteel uit hoe dit heeft kunnen gebeuren.quote:
Lijkt mij zeer gezelligquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dit graag nog eens doen.
Met Pax en Deezer samen. Mag jij ook wel komen.
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Toen zat ik niet geheel lekker in mijn vel, en ze bleek een hipster, iemand met wie ik normaal ook niet (snel) meet.
The boring zonequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zouden ze nu doen?
Ik dacht altijd dat het iemand was die zich verveelde en daarom zo'n topics of Fok ging openen, maar hij is dus echt.quote:
Ik heb Broccoli ook een keer ontmoet. Ze zag er uit als een normaal meiske, die van hardcore muziek hield.quote:
Wanhopig.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
wat voor type is de date van deezer?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoi deezer als het niks wordt wil ik wel met jou daten hoor
Heb jij inmiddels al hulp gezocht? We naderen deel 3 en ik wil best jou in de spotlights zetten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef syndroom het volgende:
Bananenpap heeft als het goed is zijn 06?
Al was het iemand die zich verveelde en zoveel topics opent, moet je nog hulp zoeken. Als je zoveel tijd steekt in dat soort onzinquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het iemand was die zich verveelde en daarom zo'n topics of Fok ging openen, maar hij is dus echt.
jij wilt toch live updates? Laat hem eens een wa berichtje sturen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels al hulp gezocht? We naderen deel 3 en ik wil best jou in de spotlights zetten.
Volgens mij is haar muzieksmaak te heavy voor Deeezertje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb Broccoli ook een keer ontmoet. Ze zag er uit als een normaal meiske, die van hardcore muziek hield.
Nouja, we moeten eerlijk zijn: hij komt verder dan jij en ikquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mij ook.
Kan Deezer ons uitleggen hoe we moeten hosselen
en ons afspraakje met johannes op noorderplantsoen met stokbroodje en kruidenboter dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Je moet mensen dm'en: neuken?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja, we moeten eerlijk zijn: hij komt verder dan jij en ik
Alles is te heavy voor Deezertjequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:23 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Volgens mij is haar muzieksmaak te heavy voor Deeezertje.
Hij heeft wel al geneukt inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja, we moeten eerlijk zijn: hij komt verder dan jij en ik
Je weet het maar nooit. Er lopen zoveel aparte mensen op de wereld rond.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al was het iemand die zich verveelde en zoveel topics opent, moet je nog hulp zoeken. Als je zoveel tijd steekt in dat soort onzin
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar jij bent gay en johannes is bezetquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
en ons afspraakje met johannes op noorderplantsoen met stokbroodje en kruidenboter dan?
Heb je hiervoor specifieke users op het oog?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet mensen dm'en: neuken?
Dit hebben we zonet veranderd in Tequila met ghb in de negende cirkelquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
en ons afspraakje met johannes op noorderplantsoen met stokbroodje en kruidenboter dan?
Dit werkt vooral bij supersof goedquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet mensen dm'en: neuken?
of toch wat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent gay en johannes is bezet
Of
Ben
Jij
toch ...![]()
![]()
![]()
HHAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit hebben we zonet veranderd in Tequila met ghb in de negende cirkel
Volgens mij is hij wel echt, maar overdrijft hij soms om weer een golf van negatieve aandacht te krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Er lopen zoveel aparte mensen op de wereld rond.
Je ontmoet mannen alleen om te daten?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent gay en johannes is bezet
Of
Ben
Jij
toch ...![]()
![]()
![]()
heftig, ik weet niet of ik daaraan kan meedoen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit hebben we zonet veranderd in Tequila met ghb in de negende cirkel
Deezer is blondquote:
ON MY FUCKING WAY LEKKER NAVELPLUISJE VAN MEquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
of toch wat?kom hierrrr lekker poedelhondje dat je bent
![]()
Opso heeft alweer geskipt om naar Saffraan te gaan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ontmoet mannen alleen om te daten?
Wij zijn anders heel gezellig ja![]()
Zij is net 1 van de 100 waarop dit niet werkt, echt een special snowflakequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit werkt vooral bij supersof goed
beetje als een zwelgjequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij wel echt, maar overdrijft hij soms om weer een golf van negatieve aandacht te krijgen.
Volgens JR durf ik niet te meeten dan maar daten he :squote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ontmoet mannen alleen om te daten?
Wij zijn anders heel gezellig ja
Deezer kan geen baard groeien.quote:
Daarom zou ik hem ook best eens willen meeten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:27 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
beetje als een zwelgje
terwijl het miss best wel meevalt
Zullen we na mijn laatste tentamen gaan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opso heeft alweer geskipt om naar Saffraan te gaan.
quote:
Iedereen wacht maar af totdat hij weer verslag komt doen van zijn date...quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:25 schreef schrijfveer het volgende:
Als zijn date over een paar uur is afgelopen en hij reageert, zijn er ondertussen al tig topics volgeschreven.
Dat komt wel weer goed als Deez iets te melden heeft.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:27 schreef HPLC het volgende:
nog updates gemist of is dit nu een postopkriktopic?
Nou ja zegquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opso heeft alweer geskipt om naar Saffraan te gaan.
Dat zeg je ook tegen iedereen hequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we na mijn laatste tentamen gaan?
Ik heb sinds vandaag mijn rijbewijs en rij als een pro, bitch.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Aan de andere kant maar goed ook voor de veiligheid van het verkeer in Noord Nederland
We doden de tijd tot er een nieuwe update komtquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:27 schreef HPLC het volgende:
nog updates gemist of is dit nu een postopkriktopic?
Je hebt al afgezegd voor volgende week hoorde ikquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we na mijn laatste tentamen gaan?
Dus je bent nu ook al irritant aanwezig in het verkeer.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb sinds vandaag mijn rijbewijs en rij als een pro, bitch.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie is "iedereen" en waarom stalk jij mij, hoe weet jij dit:s
Pro begrafenisondernemer zekerquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet 1946195628 verslagen en een samenvatting inleveren wat 20% telt voor cijfer.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt al afgezegd voor volgende week hoorde ik
Nou, als ik zo laatst naar de situatie met je fiets kijk, betwijfel ik dat ten zeerste.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, waar moet ik naartoe rijden om jou aan te rijden? Jij bent overal zo irritant aanwezig, zelfs tijdens practicumquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus je bent nu ook al irritant aanwezig in het verkeer.
School gaat voor ghb, wat zijn dit voor prioriteitenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet 1946195628 verslagen en een samenvatting inleveren wat 20% telt voor cijfer.
Sorry, teringschool gaat voor
Waarom maakte je dan eerst een afspraak op die dagquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet 1946195628 verslagen en een samenvatting inleveren wat 20% telt voor cijfer.
Sorry, teringschool gaat voor
Kreeg het toch eergister te horen manquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom maakte je dan eerst een afspraak op die dag
Ik durf te wedden dat je niet naar het zuidwesten kan of durft te rijdenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nu niks meer helaasquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Wat is er volgende week in Saffraan?
Ik wil graag wel komen voor Opso's plaats
Ik denk dat ze al in de auto liggen te rollebollen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
De date zou toch of 1,5 uur duren of 3 uur?
Dus wellicht horen we zo wat
Lolquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu niks meer helaas
Alles hing af van Opso
Dit wou ik serieus net gaan typenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al in de auto liggen te rollebollen.
Dus nog even geduld.
Tenzij het een vluggertje wordt en hij bij haar in bed belandquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
De date zou toch of 1,5 uur duren of 3 uur?
Dus wellicht horen we zo wat
Misschien is ze net op zijn versnellingspook gaan zitten en heeft hij m in z'n achteruit gezetquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al in de auto liggen te rollebollen.
Dus nog even geduld.
Opso heeft grote praatjes maar op het moment an sich haakt ze af.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Lol
Opso verpest alles ook he.
Vorig jaar ergens was het plan dat Ama, Johannes, Opso en ik sushi gingen maken en eten, maar Ama werd ziek en Opso had zogenaamd nog even college achteraan () dus ze kon ook niet komen (
) en toen moesten johannes en ik van alles opeten.
Ik had geen college fekkit, had practicumquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Lol
Vorig jaar ergens was het plan dat Ama, Johannes, Opso en ik sushi gingen maken en eten, maar Ama werd ziek en Opso had zogenaamd nog even college achteraan () dus ze kon ook niet komen (
didn't matter, had foodquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Lol
Het is niet zo gek dat jij daar aan denktquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit wou ik serieus net gaan typen
Braddiestyle
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet zo gek dat jij daar aan denkt
Smoesjes flamoesjesquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had geen college fekkit, had practicum
Nehh teveel gekkigheidquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zal dat vast ooit nog eens gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |