jij wilt toch live updates? Laat hem eens een wa berichtje sturen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels al hulp gezocht? We naderen deel 3 en ik wil best jou in de spotlights zetten.
Volgens mij is haar muzieksmaak te heavy voor Deeezertje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb Broccoli ook een keer ontmoet. Ze zag er uit als een normaal meiske, die van hardcore muziek hield.
Nouja, we moeten eerlijk zijn: hij komt verder dan jij en ikquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mij ook.
Kan Deezer ons uitleggen hoe we moeten hosselen
en ons afspraakje met johannes op noorderplantsoen met stokbroodje en kruidenboter dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoi deezer als het niks wordt wil ik wel met jou daten hoor
Je moet mensen dm'en: neuken?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja, we moeten eerlijk zijn: hij komt verder dan jij en ik
Alles is te heavy voor Deezertjequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:23 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Volgens mij is haar muzieksmaak te heavy voor Deeezertje.
Hij heeft wel al geneukt inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja, we moeten eerlijk zijn: hij komt verder dan jij en ik
Je weet het maar nooit. Er lopen zoveel aparte mensen op de wereld rond.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al was het iemand die zich verveelde en zoveel topics opent, moet je nog hulp zoeken. Als je zoveel tijd steekt in dat soort onzin
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoi deezer als het niks wordt wil ik wel met jou daten hoor
Maar jij bent gay en johannes is bezetquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
en ons afspraakje met johannes op noorderplantsoen met stokbroodje en kruidenboter dan?
Heb je hiervoor specifieke users op het oog?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet mensen dm'en: neuken?
Dit hebben we zonet veranderd in Tequila met ghb in de negende cirkelquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
en ons afspraakje met johannes op noorderplantsoen met stokbroodje en kruidenboter dan?
Dit werkt vooral bij supersof goedquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet mensen dm'en: neuken?
of toch wat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent gay en johannes is bezet
Of
Ben
Jij
toch ...![]()
![]()
![]()
HHAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit hebben we zonet veranderd in Tequila met ghb in de negende cirkel
Volgens mij is hij wel echt, maar overdrijft hij soms om weer een golf van negatieve aandacht te krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Er lopen zoveel aparte mensen op de wereld rond.
Je ontmoet mannen alleen om te daten?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent gay en johannes is bezet
Of
Ben
Jij
toch ...![]()
![]()
![]()
heftig, ik weet niet of ik daaraan kan meedoen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit hebben we zonet veranderd in Tequila met ghb in de negende cirkel
Deezer is blondquote:
ON MY FUCKING WAY LEKKER NAVELPLUISJE VAN MEquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:25 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
of toch wat?kom hierrrr lekker poedelhondje dat je bent
![]()
Opso heeft alweer geskipt om naar Saffraan te gaan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je ontmoet mannen alleen om te daten?
Wij zijn anders heel gezellig ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |