Het contact met Bananenpap is ineens verbroken. We zoeken momenteel uit hoe dit heeft kunnen gebeuren.quote:
Lijkt mij zeer gezelligquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dit graag nog eens doen.
Met Pax en Deezer samen. Mag jij ook wel komen.
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Toen zat ik niet geheel lekker in mijn vel, en ze bleek een hipster, iemand met wie ik normaal ook niet (snel) meet.
The boring zonequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zouden ze nu doen?
Ik dacht altijd dat het iemand was die zich verveelde en daarom zo'n topics of Fok ging openen, maar hij is dus echt.quote:
Ik heb Broccoli ook een keer ontmoet. Ze zag er uit als een normaal meiske, die van hardcore muziek hield.quote:
Wanhopig.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
wat voor type is de date van deezer?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoi deezer als het niks wordt wil ik wel met jou daten hoor
Heb jij inmiddels al hulp gezocht? We naderen deel 3 en ik wil best jou in de spotlights zetten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef syndroom het volgende:
Bananenpap heeft als het goed is zijn 06?
Al was het iemand die zich verveelde en zoveel topics opent, moet je nog hulp zoeken. Als je zoveel tijd steekt in dat soort onzinquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het iemand was die zich verveelde en daarom zo'n topics of Fok ging openen, maar hij is dus echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |