Dit topic!quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:05 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
De sfeer bij de date is ondertussen tamelijk kil te noemen:
[ afbeelding ]
Geen VBL-gifjes plzquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:08 schreef Travel. het volgende:
Is dit het baggertopic? Kennen jullie Barbara-Barend.nude.jpg?
ZOVEEL VRAGEN, ZO WEINIG ANTWOORDENquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:11 schreef Andromache het volgende:
Zou ze het een uurtje uit beleefdheid hebben volgehouden?
Deezertje doet ontmoetenquote:
Al die bitches craven naar Deezerquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat trekt dit topic veel vrouwen aan zeg. #chickmagnet
De bron van al het sociale contactquote:
Deezertje zou dit "achter de hand houden" noemen. Ik volg graag zijn strategiequote:
Voor zo'n slimme aanpak kan ik louter waardering opbrengenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De bron van al het sociale contact
[..]
Deezertje zou dit "achter de hand houden" noemen. Ik volg graag zijn strategie
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil het wel demonstreren, ben op zoek naar een vrijwilliger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Zoals ik ook louter waardering voor jou kan opbrengenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Voor zo'n slimme aanpak kan ik louter waardering opbrengen
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:14 schreef Anoonumos het volgende:
Jullie maken wel grappen maar grote kans dar ze nu vastgebonden in zijn kelder op zijn zolderkamer ligt
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahah. Nee lees het maar niet terug
Of jij bent zijn kloon, wie zal het zeggenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft zelfs niet even tijdens een toiletbezoekje FOK! gecheckt
Of hij drinkt heel weinig om geld te besparen
Dan ben ik met deezertje op vakantie geweestquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of jij bent zijn kloon, wie zal het zeggen
De mitsen en maren pasten niet meerquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij is in ieder geval altijd in voor iets leuks
Vele users kunnen dit ontkrachtenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of jij bent zijn kloon, wie zal het zeggen
Dan zou je wel écht een goedzak zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben ik met deezertje op vakantie geweest
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik denk dat Paxcon Deezertje is want wie the fuck is die Paxcon en waarom is hij opeens zo geïnteresseerd hierin?
Er zijn veel users die zowel jou als Deezer hebben gemeet ja?quote:
Jij doet mij te lastigquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zijn veel users die zowel jou als Deezer hebben gemeet ja?
Wie heeft überhaupt als eens Deeezertje in het echt ontmoet. Volgens mij niemand.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel ene broccoliquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:19 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Wie heeft eigenlijk überhaupt als eens Deeezertje in het echt ontmoet. Volgens mij niemand.
Ik zou dit graag nog eens doen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ken er één iemand en dat was volgens haar een Deesasterquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:19 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Wie heeft eigenlijk überhaupt als eens Deeezertje in het echt ontmoet. Volgens mij niemand.
Het contact met Bananenpap is ineens verbroken. We zoeken momenteel uit hoe dit heeft kunnen gebeuren.quote:
Lijkt mij zeer gezelligquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dit graag nog eens doen.
Met Pax en Deezer samen. Mag jij ook wel komen.
quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Toen zat ik niet geheel lekker in mijn vel, en ze bleek een hipster, iemand met wie ik normaal ook niet (snel) meet.
The boring zonequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zouden ze nu doen?
Ik dacht altijd dat het iemand was die zich verveelde en daarom zo'n topics of Fok ging openen, maar hij is dus echt.quote:
Ik heb Broccoli ook een keer ontmoet. Ze zag er uit als een normaal meiske, die van hardcore muziek hield.quote:
Wanhopig.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
wat voor type is de date van deezer?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoi deezer als het niks wordt wil ik wel met jou daten hoor
Heb jij inmiddels al hulp gezocht? We naderen deel 3 en ik wil best jou in de spotlights zetten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef syndroom het volgende:
Bananenpap heeft als het goed is zijn 06?
Al was het iemand die zich verveelde en zoveel topics opent, moet je nog hulp zoeken. Als je zoveel tijd steekt in dat soort onzinquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:22 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het iemand was die zich verveelde en daarom zo'n topics of Fok ging openen, maar hij is dus echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |