Als het niet meer dan een tientje kost, primaquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zeker.
Kan ook een live-stream opzetten als je wil.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu snap ik wat er in die tequila's zaten. Oke gaan we doennnn
Wat heb jij nou voor wilde fantasieënquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijgt Deezertje dan een rol lippenstift in zijn reet gedouwd?
Precies!quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:01 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dat is waar. Hij durft in ieder geval te daten.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het niet meer dan een tientje kost, prima
jij begint over seks met make-upquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat heb jij nou voor wilde fantasieën
jij maakt het mij weer eens duidelijk dat jij niks weet van vanilleseks, breakupseks, makeupseks, ditseksdatseks maar oke. Komt goed.quote:
seks is viesquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
jij maakt het mij weer eens duidelijk dat jij niks weet van vanilleseks, breakupseks, makeupseks, ditseksdatseks maar oke. Komt goed.
Vertel ons meer opso, ons onwetendenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
jij maakt het mij weer eens duidelijk dat jij niks weet van vanilleseks, breakupseks, makeupseks, ditseksdatseks maar oke. Komt goed.
De sfeer bij de date is ondertussen tamelijk kil te noemen:quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit zijn nog onbevestigde berichten. We wachten op Gerrie Eickhof op locatie die dit wat meer kan duiden.
Vanilleseks?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:05 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
De sfeer bij de date is ondertussen tamelijk kil te noemen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:05 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
De sfeer bij de date is ondertussen tamelijk kil te noemen:
[ afbeelding ]
Ik wil het wel demonstreren, ben op zoek naar een vrijwilliger.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vertel ons meer opso, ons onwetenden
Oke geen probleemquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil het wel demonstreren, ben op zoek naar een vrijwilliger.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oke geen probleem
Is een combinatie mogelijk?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ligt aan de dame in kwestie, Deezer gaat wel
We kunnen toch meteen een en ander combineren johquote:
Ik gun het hem ook welquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:07 schreef LLgetikt het volgende:
[..]nouja zou leuk voor hem zijn toch, ff tongworstelen
Dit is typisch iets wat je ook op rtl4 voorbij kan zien komen dus dat is alles behalve verrassendquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat trekt dit topic veel vrouwen aan zeg. #chickmagnet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |