Het is van start gegaan!quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:56 schreef Bananenpap het volgende:
De dag waarvan je dacht dat die nooit zou komen is eindelijk hier. Vanavond om 21.00 heeft Deezertje een date. Toeschouwers druppelen al langzaam binnen voor dit spectaculaire gebeuren. In deze liveblog zal er per seconde een update geplaatst worden. Met een beetje geluk plaatst hij zelf ook nog even wat als hij op de wc zit.
Deel hier al uw meningen, emoties, gedachtes, etc.
Goooooooooo Deezer!!
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:24 schreef Bananenpap het volgende:
Update: Volgens de bookmakers is de kans dat hij gaat scoren gemiddeld tot hoog.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:28 schreef Bananenpap het volgende:
19.27: Na zijn schrotum onder handen te hebben genomen is de twijfel nog steeds aanwezig of hij de bebaarding op zijn gezicht moet laten staan.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:45 schreef Bananenpap het volgende:
19.43: De laatste wikihows over daten, zoenen en 'hoe hou ik een gesprek op gang' worden nog even onder de loop genomen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:52 schreef Bananenpap het volgende:
19.51: Volgens de bookmakers daalt z'n score drie plaatsen naar beneden.
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:06 schreef Bananenpap het volgende:
20.05: Buitenlandse media spreken nu al over een 'Deezaster'
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef Bananenpap het volgende:
20.13: Voorafgaand laten we interviews zien van naasten en vrienden van Deezertje.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:14 schreef Bananenpap het volgende:
20.14: Terugkomend op de interviews: er waren geen vrijwillige aanmeldingen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:17 schreef Bananenpap het volgende:
20.14: Kijkerstip: Na de uitzending zal de romcom 'Home Alone' uitgezonden worden.
Vlak voor de grote gebeurtenis had onze grote Deezertje enkele opmerkingen:quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef Bananenpap het volgende:
20.44: De spanning is om te snijden. Zal ze komen of blijkt Deedertje gecatfished te zijn?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:44 schreef Deezertje het volgende:
En mensen zeggen dat ik geen leven heb.. aanschouw de FOK!kers hier.
Na wat vragen waar er geen antwoord op werd gegeven, kwam het hoge woord eruit: meneer Deezertje is zenuwachtig!quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
Jullie zijn erg. Maar mevrouw komt ineens met de auto naar de stad en drinkt daardoor enkel cola.
Hij zou door de spanning haast zijn portemonnee (jeweetwel, dat ding waarmee je dingen afrekent, iets waar Deezertje moeite mee heeft) en zijn sleutels vergeten:quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:01 schreef Deezertje het volgende:
Maar ik ben serieus een beetje zenuwachtig...
-------quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
Zou door de spanning bijna mijn sleutels en portemonnee vergeten
Krijg zelf een pushbericht als Deezer met een update komt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:14 schreef Koral het volgende:
Verdomme waarom heeft mobiel geen auto- update?druk me een ongeluk te verversen
Een life blog is dit haast.quote:
Dit is wel heel karig ingevuld en bevooroordeeld. Schijnbaar leert hij wel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:18 schreef Bananenpap het volgende:
21.17: Meisje bestelt een Bitterlemon. Deezer: je bent wel heel alternatief.
Afknapperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:18 schreef Bananenpap het volgende:
21.17: Meisje bestelt een Bitterlemon. Deezer: je bent wel heel alternatief.
Deezertje kon moeilijk aan een meid komen en was altijd een beetje een creep. Nu hij eindelijk op het moment is, is het een topic waardquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:23 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik had begrepen van iemamd die hier vaak komt dat er geschiedenis wordt geschreven dus bij deze meld ik mij. Al Vraag ik mij wel af wat diewertje heeft gedaan dat hij zo in de spotlights staat.
Bij deze tvp en hopelijk kan ik mijn klein kinderen nog vertellen over deze dag
Die was bij tijd en wijle uitstekend bij het sinterklaasjournaal.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:23 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik had begrepen van iemamd die hier vaak komt dat er geschiedenis wordt geschreven dus bij deze meld ik mij. Al vraag ik mij wel af wat diewertje heeft gedaan dat hij zo in de spotlights staat.
Inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:25 schreef schrijfveer het volgende:
Als zijn date over een paar uur is afgelopen en hij reageert, zijn er ondertussen al tig topics volgeschreven.
Kijk maar in de PoHi van Deezertje, dan zie je hoeveel topics die vent heeft geopend over dit onderwerp. Soms drie, vier op een dagquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:23 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik had begrepen van iemamd die hier vaak komt dat er geschiedenis wordt geschreven dus bij deze meld ik mij. Al vraag ik mij wel af wat diewertje heeft gedaan dat hij zo in de spotlights staat.
Dat klinkt veelbelovend! Is er ook een pic van de dame in kwestie?!quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:24 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Deezertje kon moeilijk aan een meid komen en was altijd een beetje een creep. Nu hij eindelijk op het moment is, is het een topic waard
Altijd 's nachts in bed ff doorlezen en tijdens mijn koffiepauzesquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:27 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Kijk maar in de PoHi van Deezertje, dan zie je hoeveel topics die vent heeft geopend over dit onderwerp. Soms drie, vier op een dag
Het is maar een date. Die heeft ie geloof ik wel eerder gehad.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:24 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Deezertje kon moeilijk aan een meid komen en was altijd een beetje een creep. Nu hij eindelijk op het moment is, is het een topic waard
Ik klik ze altijd weg zodra ik zie dat het een topic van hem isquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Altijd 's nachts in bed ff doorlezen en tijdens mijn koffiepauzes
Kwestie van leven of dood hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:29 schreef viceversa het volgende:
[..]
Het is maar een date. Die heeft ie geloof ik wel eerder gehad.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat klinkt veelbelovend! Is er ook een pic van de dame in kwestie?!
quote:
Eigenlijk valt het niet in het kort uit te leggen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:23 schreef Azpilicueta het volgende:
Is er al een ip-check op user syndroom gedaan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik denk dat hij gewoon 2 uurtjes offline blijft, doet alsof hij daadwerkelijk een date heeft gehad en dan zegt dat het niet zijn type was terwijl hij hier meelurkt op een kloontje.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:31 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Eigenlijk valt het niet in het kort uit te leggen.
Een poging:
Het begon met Deezer die een enorm scala aan redenen had verzonnen waarom hij moeilijk tot sociaal contact kon komen. Ik denk dat het het beste opgevat kon worden dat het volgens hem vooral aan de mensen om hem heen lag dan aan hemzelf. Enfin.. hij ging zich uiteindelijk toch wat meer op sociaal contact richten.
Vervolgens is Deezer enorm veel naar meiden gaan kijken. Niet alleen op Facebook, maar ook in public. Vermoedelijk staren, staren en nog eens staren. Lichaamstaal analyseren werd zijn levenswerk (te denken valt aan: meisje A zat aan haar haren, wat betekend dit? Wat wilt zij?).
Enzovoorts enzovoorts. Toen kwam de discussie over wat een date mag kosten, met alle bijkomende eisen waar ze aan moet voldoen voor, tijdens en na de date.
Enfin.. ik heb nog nooit met zoveel verbazing iemand over een sociale contacten, vrouwen en dating zien schrijven.
Er valt niks te checken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:32 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Is er al een ip-check op user syndroom gedaan?
Kun je dan zomaar aan iemand zijn IP adres komen ?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:32 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Is er al een ip-check op user syndroom gedaan?
Dat zegt iedereen die wat te verbergen heeft.quote:
In dezelfde variant:quote:
Nam je het voor hem op of deed je mee?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:38 schreef syndroom het volgende:
Juist door Deezer heb ik me op dit forum geregistreerd omdat hij het halve forum over zich heen kreeg omdat hij zogenaamd niks aan zijn situatie deed.
Ik was toen pro Deezerquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:40 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nam je het voor hem op of deed je mee?
Niet haten op rolfquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hey jij bent zo'n tarrel uit de 3FM SC toch?
Een hoogtepunt?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:42 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Op weg naar OP WEG NAAR.... Ooohhhhhhh.
Nee hoor. Dat zou rolf nooit doen.quote:
Ik zet 'm wel ff in de hoek. Dat zal 'm leren!quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel hij is een stoute jongenGeef 'm straf!
Doet hij ook niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:38 schreef syndroom het volgende:
Juist door Deezer heb ik me op dit forum geregistreerd omdat hij het halve forum over zich heen kreeg omdat hij zogenaamd niks aan zijn situatie deed.
Lief van jequote:Op woensdag 25 mei 2016 21:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zet 'm wel ff in de hoek. Dat zal 'm leren!
Zo rol ik.quote:
Doet ie ook niet. Een date gaat niks aan zijn situatie veranderen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:38 schreef syndroom het volgende:
12 points go to Deeezertjes' date.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:47 schreef Andromache het volgende:
Het voelt een beetje als het ESF. Daar duurt de uitslag ook allejezuslang.
Een drankje in de stad als eerste datequote:Op woensdag 25 mei 2016 21:49 schreef Morendo het volgende:
Wat heeft Deezertje vanavond gedaan dan? Een meisje mee uit eten nemen?
Daar zou ik wel om komen lachen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:48 schreef Joene het volgende:
ik zie net een update op Facebook van de date van deezer:
[ afbeelding ]
Hij nam een meisje dat ie van een datinagapp kent uit naar een cafe voor colaatjes, want ze is met de auto, zodat ze snel kan vluchtenquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:49 schreef Morendo het volgende:
Wat heeft Deezertje vanavond gedaan dan? Een meisje mee uit eten nemen?
Natuurlijk wordt de date kut; hij heeft geen sociale vaardigheden en had er op voorhand al geen zin in maar 'niks beters te doen'.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:50 schreef sibella2 het volgende:
Zitten jullie ook zo tussen hoop en vrees? Ik gun die jongen wel een goede beurt, maar kan ook niet wachten op het verslag van de date waar werkelijk alles kut was, behalve het gedrag van deezer
Want waarom zou je er ook met de instelling naartoe gaan gewoon een gezellige avond te hebben en wie weet wat eruit komt tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:51 schreef viceversa het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt de date kut; hij heeft geen sociale vaardigheden en had er op voorhand al geen zin in maar 'niks beters te doen'.
Er moet juist iets in, niet eruitquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Want waarom zou je er ook met de instelling naartoe gaan gewoon een gezellige avond te hebben en wie weet wat eruit komt toch
quote:
Nouja, er moet eerst iets uit de broekquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Er moet juist iets in, niet eruit
Nee, maar ik jou welquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou even pauze nemen van mn verslag heur. HEB IK NOG WAT GEMISTTT?
Dat doet iedereen die een beetje normaal is. Maar dit is deezer. Overigens zie ik deezer er ook nog wel voor aan hier straks te gaan beweren dat hij gescoord heeft, gewoon om te proberen iedereen hier die negatief over hem is te ownen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Want waarom zou je er ook met de instelling naartoe gaan gewoon een gezellige avond te hebben en wie weet wat eruit komt toch
Er zal vast ooit wel iemand happen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Verdomme jij probeert het ook bij iedere FOK!ster he
Alleen bij vrouwen en mannen met een vrouwen-account.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leer hem eens de hiktruc.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zal vast ooit wel iemand happen.
Nee hoor, alleen de leukequote:Op woensdag 25 mei 2016 21:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Of hij komt met een lading smoezen en weet ik veel wat allemaal en gaat vervolgens zichzelf steunen met zijn kloontje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat doet iedereen die een beetje normaal is. Maar dit is deezer. Overigens zie ik deezer er ook nog wel voor aan hier straks te gaan beweren dat hij gescoord heeft, gewoon om te proberen iedereen hier die negatief over hem is te ownen.
Spreek voor jezelf!quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ach joh hij probeert tenminste uit zn schulp te kruipen door op date te gaan, dat valt voor 90% van de FOK!kers niet te zeggen hoor. Die blijven foreveralone leven in hun zolderkamertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |