Altijd 's nachts in bed ff doorlezen en tijdens mijn koffiepauzesquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:27 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Kijk maar in de PoHi van Deezertje, dan zie je hoeveel topics die vent heeft geopend over dit onderwerp. Soms drie, vier op een dag
Het is maar een date. Die heeft ie geloof ik wel eerder gehad.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:24 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Deezertje kon moeilijk aan een meid komen en was altijd een beetje een creep. Nu hij eindelijk op het moment is, is het een topic waard
Ik klik ze altijd weg zodra ik zie dat het een topic van hem isquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Altijd 's nachts in bed ff doorlezen en tijdens mijn koffiepauzes
Kwestie van leven of dood hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:29 schreef viceversa het volgende:
[..]
Het is maar een date. Die heeft ie geloof ik wel eerder gehad.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat klinkt veelbelovend! Is er ook een pic van de dame in kwestie?!
quote:
Eigenlijk valt het niet in het kort uit te leggen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:23 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik had begrepen van iemamd die hier vaak komt dat er geschiedenis wordt geschreven dus bij deze meld ik mij. Al vraag ik mij wel af wat diewertje heeft gedaan dat hij zo in de spotlights staat.
Bij deze tvp en hopelijk kan ik mijn klein kinderen nog vertellen over deze dag
Is er al een ip-check op user syndroom gedaan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik denk dat hij gewoon 2 uurtjes offline blijft, doet alsof hij daadwerkelijk een date heeft gehad en dan zegt dat het niet zijn type was terwijl hij hier meelurkt op een kloontje.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:31 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Eigenlijk valt het niet in het kort uit te leggen.
Een poging:
Het begon met Deezer die een enorm scala aan redenen had verzonnen waarom hij moeilijk tot sociaal contact kon komen. Ik denk dat het het beste opgevat kon worden dat het volgens hem vooral aan de mensen om hem heen lag dan aan hemzelf. Enfin.. hij ging zich uiteindelijk toch wat meer op sociaal contact richten.
Vervolgens is Deezer enorm veel naar meiden gaan kijken. Niet alleen op Facebook, maar ook in public. Vermoedelijk staren, staren en nog eens staren. Lichaamstaal analyseren werd zijn levenswerk (te denken valt aan: meisje A zat aan haar haren, wat betekend dit? Wat wilt zij?).
Enzovoorts enzovoorts. Toen kwam de discussie over wat een date mag kosten, met alle bijkomende eisen waar ze aan moet voldoen voor, tijdens en na de date.
Enfin.. ik heb nog nooit met zoveel verbazing iemand over een sociale contacten, vrouwen en dating zien schrijven.
Er valt niks te checken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:32 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Is er al een ip-check op user syndroom gedaan?
Kun je dan zomaar aan iemand zijn IP adres komen ?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:32 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Is er al een ip-check op user syndroom gedaan?
Dat zegt iedereen die wat te verbergen heeft.quote:
In dezelfde variant:quote:
Nam je het voor hem op of deed je mee?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:38 schreef syndroom het volgende:
Juist door Deezer heb ik me op dit forum geregistreerd omdat hij het halve forum over zich heen kreeg omdat hij zogenaamd niks aan zijn situatie deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |