Ik kom je wel troostenquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:07 schreef Opsonisatie het volgende:
TVP TVP TVP
hij heeft mij gedumpt na de pityfucks.
Toch een meisjequote:Op woensdag 25 mei 2016 19:09 schreef UitStraling het volgende:
Morgen extra journaal, meisje van 14 met een been vermist
Oh meisje toch, écht onterecht !quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:07 schreef Opsonisatie het volgende:
TVP TVP TVP
Ohhh hell nahhwwquote:
Ja, nu ben ik toe aan een pityfuckquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh meisje toch, écht onterecht !
Laat een tabblad open met dit topic. Hoeft je vanavond/morgen ook niet te zoeken. Enkel F5'en of CMD-R'en.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:12 schreef dimmak het volgende:
Ik ga wel straks naar de kroeg.Dus ik kom vanavond terug voor de samenvatting.
MEID tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:07 schreef Opsonisatie het volgende:
TVP TVP TVP
Pfff ik kom je gewoon halenquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ohhh hell nahhww
[..]
Ja, nu ben ik toe aan een pityfuck
Goed ideequote:Op woensdag 25 mei 2016 19:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Laat een tabblad open met dit topic. Hoeft je vanavond/morgen ook niet te zoeken. Enkel F5'en of CMD-R'en.
Kom maar madsadden bij ome Gib.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik toe aan een pityfuck
STAAAHPquote:
Dit is zo sneaky, niet verwacht van een mod. TR!quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kom maar madsadden bij ome Gib.
Ja hallo helpquote:
Ik heb medelijden met de meid. Maar das vermoedelijk of een fokker, of een ouwe vent.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Lach eens! Deez de Clown gaat zometeen optreden.
shemalequote:Op woensdag 25 mei 2016 19:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de meid. Maar das vermoedelijk of een fokker, of een ouwe vent.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
STAAAHP
[..]
Dit is zo sneaky, niet verwacht van een mod. TR!
[..]
Ja hallo help
Grijsquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:22 schreef Bananenpap het volgende:
Minipoll: Gaat hij voor het sportieve blouseje of casual grijs longsleeve?
BREAKINGquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:24 schreef Bananenpap het volgende:
Update: Volgens de bookmakers is de kans dat hij gaat scoren gemiddeld tot hoog.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:25 schreef Patoshik het volgende:
Hier moet ik in gepost hebben. Topic gaat de geschiedenis boeken in.
Ook on you hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Als zelfs deezer kan daten he boys, shame on y'all.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:28 schreef Bananenpap het volgende:
19.27: Na zijn schrotum onder handen te hebben genomen is de twijfel nog steeds aanwezig of hij de bebaarding op zijn gezicht moet laten staan.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:28 schreef Bananenpap het volgende:
19.27: Na zijn schrotum onder handen te hebben genomen is de twijfel nog steeds aanwezig of hij de bebaarding op zijn gezicht moet laten staan.
Tja je wijst me steeds afquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik date vrouwen niet, vrouwen daten mij.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
't Hoeft toch niet gelijk een relatie te worden?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Sorry dat ik van de single leef beste leef motto ben hoor.
quote:
Owja ze was niet premiumquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deezertje vond het zelf niks volgens mij
Gebeurt niet voor 23:00, want om 22:25 heeft Deezertje de bus want later kan écht niet anders komt hij nooit thuis, en eerder ook niet want om 22:20 heeft hij zijn kus ingepland.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Beterr gaat iemand even naar dat café toe om deze topshow te streamen in dit topic
Oh echt? Het komt ineens wel heel erg dichtbijquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar is Deezertje zijn date eigenlijk? Hij woont toch in de buurt van Arnhem/Nijmegen?
Mag jij überhaupt wel daten?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:07 schreef Opsonisatie het volgende:
TVP TVP TVP
Mooi ga jij even in het café zitten daar met je telefoonquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:38 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Oh echt? Het komt ineens wel heel erg dichtbij
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders aan een man komen sylv
Görücü usulü. Beter dan uitgehuwelijkt worden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders aan een man komen sylv
Je moet weten wanneer je af moet taaien.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:44 schreef Vriezzer het volgende:
Ach.. na 2 drankjes vindt hij het te duur worden en druipt gedesillusioneerd af.
Pics van je datequote:Op woensdag 25 mei 2016 19:44 schreef Deezertje het volgende:
En mensen zeggen dat ik geen leven heb.. aanschouw de FOK!kers hier.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:45 schreef Bananenpap het volgende:
19.43: De laatste wikihows over daten, zoenen en 'hoe hou ik een gesprek op gang' worden nog even onder de loop genomen.
team friet!!?? dit wordt niksquote:
Yok be, dat is alsof je naar market gaat en dan iemand uitkiest ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Görücü usulü. Beter dan uitgehuwelijkt worden.
UPDATES PLSquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:44 schreef Deezertje het volgende:
En mensen zeggen dat ik geen leven heb.. aanschouw de FOK!kers hier.
Ik ken nog wel een leuke Fokker....quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
team friet!!?? dit wordt niks
[..]
Yok be, dat is alsof je naar market gaat en dan iemand uitkiest ofzohoe heb jij het gefixt
Wacht maar tot je mijn frikandel speciaal hebt geproefdquote:
Ah, goed excuus van haar.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
Jullie zijn erg. Maar mevrouw komt ineens met de auto naar de stad en drinkt daardoor enkel cola.
Dat is een excuus zodat ze zich niet laat zatvoeren ..... slecht voortekenquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
Jullie zijn erg. Maar mevrouw komt ineens met de auto naar de stad en drinkt daardoor enkel cola.
Dus?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
Kun jullie toch heel snel overal komen waar jullie willen. Als dat geen neuken wordtquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
Ik denk dat ze liever een berenlul proeftquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:47 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn frikandel speciaal hebt geproefd![]()
Fijn toch? Dat is goedkoper dan drank, en misschien brengt ze je wel thuis, scheelt ook weerquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
Word heel dronken zodat je niet meer naar huis kan komen zelf en dan geeft ze je een liftquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
HAHAHAHA OH HELL NOquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:47 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn frikandel speciaal hebt geproefd![]()
Succes Deez. Ik wens je in ieder geval een topdate toequote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
Oh, dan kan je ook met haar mee naar huis.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
Hmm... maar ik vrees wel dat ze precies kapt nadat mijn een na laatste bus is vertrokken en ik daar een dik uur op 't station moet wachten op de laatste bus in de kouquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word heel dronken zodat je niet meer naar huis kan komen zelf en dan geeft ze je een lift
Oh, meid, wat erg.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm... maar ik vrees wel dat ze precies kapt nadat mijn een na laatste bus is vertrokken en ik daar een dik uur op 't station moet wachten op de laatste bus in de kouDus beter is het gezellig zodat de tijd vliegt..
Als dat het geval is en dat tegen je date zegt is ze vast wel bereid om je een lift te geven.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm... maar ik vrees wel dat ze precies kapt nadat mijn een na laatste bus is vertrokken en ik daar een dik uur op 't station moet wachten op de laatste bus in de kouDus beter is het gezellig zodat de tijd vliegt..
Hoeveel krijg je voor: De date zegt op het laatste moment nog af met een kut smoes?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:52 schreef Bananenpap het volgende:
19.51: Volgens de bookmakers daalt z'n score drie plaatsen naar beneden.
Daar zat ik net ook aan te denken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je voor: De date zegt op het laatste moment nog af met een kut smoes?
Ze heeft al 2x het tijdstip aangepast deze week. Maar ik zie 't wel. We hebben of 1,5 uur of 3 uur samen.. Of 2 uur maar dan sta ik een uur in de kouquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Daar zat ik net ook aan te denken.![]()
Gaat 'ie voor ontmaagding dan, vanavond?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Heb je van daaronder bijgewerkt, Deez?
Ja, maar ik weet 101% dat het toch al niks wordt: ze heeft huisdieren waar ze gek op is en nooit een nacht alleen laat dus die keert zonder mij naar huis (en nee dat is geen smoesje, ze bestaan iig echtquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Heb je van daaronder bijgewerkt, Deez?
Ik hoop voor je dat het 1,5 uur wordt. Scheelt weer in de kosten. Niet vergeten een poging tot zoenen doen he. Je merkt vanzelf wel dat ze het niet wil wanneer ze je wegdrukt. Fuck die hints die ze ondertussen geeft.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze heeft al 2x het tijdstip aangepast deze week. Maar ik zie 't wel. We hebben of 1,5 uur of 3 uur samen.. Of 2 uur maar dan sta ik een uur in de kou
Jij bent vrouw, dus de man kiest jou uit (en jij zegt ja of nee).quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
team friet!!?? dit wordt niks
[..]
Yok be, dat is alsof je naar market gaat en dan iemand uitkiest ofzohoe heb jij het gefixt
Jij staat ook al aardig lang droog hoorde ik.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef Andromache het volgende:
[..]
Gaat 'ie voor ontmaagding dan, vanavond?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij staat ook al aardig lang droog hoorde ik.
VAN WIEquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij staat ook al aardig lang droog hoorde ik.
Hij is toch al ontmaagd?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef Andromache het volgende:
[..]
Gaat 'ie voor ontmaagding dan, vanavond?
Oei, je hebt nog een uur, je kan nu nog afzeggen!quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet 101% dat het toch al niks wordt: ze heeft huisdieren waar ze gek op is en nooit een nacht alleen laat dus die keert zonder mij naar huis (en nee dat is geen smoesje, ze bestaan iig echt)
Lang lang geleden dus door alle zenuwen (mocht 't zover komen) voelt het als ontmaagding en totale chaos aanquote:
wowquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mocht het echt niks worden vanavond (101% kans) dan mag je mij wel Happen, Miss.
Zeg maar dat je haar poes wel gezelschap wil houden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet 101% dat het toch al niks wordt: ze heeft huisdieren waar ze gek op is en nooit een nacht alleen laat dus die keert zonder mij naar huis (en nee dat is geen smoesje, ze bestaan iig echt)
donder op.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mocht het echt niks worden vanavond (101% kans) dan mag je mij wel Happen, Miss.
Pax heeft gesproken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wow
niet zo dorstig deez, focus je op vanavond
Hoelang geleden dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lang lang geleden dus door alle zenuwen (mocht 't zover komen) voelt het als ontmaagding en totale chaos aan
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wow
niet zo dorstig deez, focus je op vanavond
Heb je condooms op zak?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:01 schreef Deezertje het volgende:
Maar ik ben serieus een beetje zenuwachtig...
goede outfit aan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:01 schreef Deezertje het volgende:
Maar ik ben serieus een beetje zenuwachtig...
Chloroform? Glijmiddel? Ducttape?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:02 schreef Andromache het volgende:
Blijven in- en uitademen. Het gaat vanzelf voorbij.
[..]
Chloroform? Glijmiddel? Ducttape?
ken ik jou???quote:
Herinnering aan de laatste x dat hij seks had duhquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom bewaar je ze vijf jaar lang na maximale gebruiksdatum
ahwwquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Herinnering aan de laatste x dat hij seks had duh
je kan beter vragen of je de kinders mag baren, gegarandeerd dat hij toehaptquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mag ik peettante worden van de kinders
Kan toch ook bij haar?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit topic leent zich zo voor een Speld-artikel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:06 schreef Bananenpap het volgende:
20.05: Buitenlandse media spreken nu al over een 'Deezaster'
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:06 schreef Bananenpap het volgende:
Badjas dusquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon waar ik me lekker in voel ja. Geen blousje, daar is 't te koud voor.
Ga met je barbiepop spelen. Je bent nog te jong voor de grotemensenwereld.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat verpest je m'n hossel nou abi
Gvd ben al 19quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga met je barbiepop spelen. Je bent nog te jong voor de grotemensenwereld.
Hebben ze een tiplijn?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:06 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dit topic leent zich zo voor een Speld-artikel.
Hoe lang heb je daarover moeten nadenkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:06 schreef Bananenpap het volgende:
ik zou het anders ook best grappig vinden als het hem gewoon lukt met zijn date hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:10 schreef Andromache het volgende:
Voor dit topic hoop ik dat het een Deezasterdate wordt
Gawd wat zou ik nu graag in een hoekje van het café het gebeuren willen gadeslaan.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:11 schreef Mathemaat het volgende:
Hier hebben we allemaal voor gewerkt. Ons Deezertje is groot geworden
Ik ga stuk als dat meisje een FOK!ster blijkt te zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:11 schreef Mandéra het volgende:
Arme meiske moest eens weten dat er een heel internetforum alles op de voet volgt.
Dat zou ik voor hem leuk vindenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zou het anders ook best grappig vinden als het hem gewoon lukt met zijn date hoor
Sws is het een een FOK!ster die Deezer en ons allemaal trollt. Yvonne zelf misschien.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:11 schreef Mandéra het volgende:
Arme meiske moest eens weten dat er een heel internetforum alles op de voet volgt.
Voor moederlijk advies? Neh.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Sws is het een een FOK!ster die Deezer en ons allemaal trollt. Yvonne zelf misschien.
Vrienden? He?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef Bananenpap het volgende:
20.13: Voorafgaand laten we interviews zien van naasten en vrienden van Deezertje.
Dan zou ze zich allang herkend hebben hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga stuk als dat meisje een FOK!ster blijkt te zijn
Daarom zie je ook niks.quote:
20:14 Het was altijd zo'n lieve jongen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef Bananenpap het volgende:
20.13: Voorafgaand laten we interviews zien van naasten en vrienden van Deezertje.
Start de reclame dan maar alvast in.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef Bananenpap het volgende:
Zou grappig zijn als we straks een topic krijgen van haar.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
En dat meisje heeft werkelijk geen idee met wie ze te maken krijgt vanavond hè.
Waarom probeer jij mij als betachick neer te zetten, ik span het kroontje als het komt op aantal dates.quote:
Self-fulfilling prophecy.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef Deezertje het volgende:
Wat plamuur op mijn gezicht. 'sexy' luchtje op... ready to shine! (gelet op foto's van haar exen ben ik d'r type niet. Ik voorspel je: te soft).
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:14 schreef Bananenpap het volgende:
20.14: Terugkomend op de interviews: er waren geen vrijwillige aanmeldingen.
Heb je die foto's van haar exen nou opgezocht?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef Deezertje het volgende:
Wat plamuur op mijn gezicht. 'sexy' luchtje op... ready to shine! (gelet op foto's van haar exen ben ik d'r type niet. Ik voorspel je: te soft).
Vlieg dan jongenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:11 schreef Mathemaat het volgende:
Hier hebben we allemaal voor gewerkt. Ons Deezertje is groot geworden
Borsthaar laten staan? Niet te erg geschoren op je gezicht?quote:
Gewoon baard laten staan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef Deezertje het volgende:
quote:
Sterktequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou jongens hou mij op de hoogte ik ga verder met mijn verslag toedels
Nieuwe aflevering The Undateables.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Hij heeft toch wel een camera verstopt tussen de bloem in z'n borstzakje voor een livestream mag ik hopen?
Gewoon paar baco'tjes van tevoren man.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
Zou door de spanning bijna mijn sleutels en portemonnee vergeten
Scheelt wel in de kostenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
Kan zij mooi betalen. Elk nadeel heb zijn voordeel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
Speciaal voor Deezer uit de lurkmodus gekomen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:20 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Én een goede smoes om te blijven slapen. Ik zeg doen.
Veel plezier man.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
Faxie, wel een beetje opletten he. In dit topic moet je gewoon gepost hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Speciaal voor Deezer uit de lurkmodus gekomen?
Er wordt wel geschiedenis geschreven vandaag jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:22 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Faxie, wel een beetje opletten he. In dit topic moet je gewoon gepost hebben.
pics or it doesn't happen...quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
Begin gewoon een vlog.quote:
The Spocker, The Shocker of de Mini-Van.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:25 schreef Kamina het volgende:
3 tips voor dé perfecte date: Twee vingers van voor, eentje van achter!
En als je dan met je vingers kan knippen heb je met een slet te makenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:25 schreef Kamina het volgende:
3 tips voor dé perfecte date: Twee vingers van voor, eentje van achter!
"ik moet even tientallen mensen die we allebei niet persoonlijk kennen op de hoogte stellen van hoe onze date verloopt"quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:26 schreef K44S het volgende:
Date "mag ik vragen waarom je de hélè tijd op je telefoon kijkt? Ben ik niet interessant genoeg?"
Deez:"wacht ff .... ff fokken."
Dat sowieso.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:10 schreef Andromache het volgende:
Voor dit topic hoop ik dat het een Deezasterdate wordt
Gawd wat zou ik nu graag in een hoekje van het café het gebeuren willen gadeslaan.
"Wil jij trouwens even betalen? Ohja, over 20 min MOET ik echt weg... ik heb geen zin om een uurtje rond te lopen, laat staan dan pas de volgende bus te moetne pakken"quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"ik moet even tientallen mensen die we allebei niet persoonlijk kennen op de hoogte stellen van hoe onze date verloopt"
Bijna je eigen date gesaboteerd. Wees alsjeblieft niet te gespannen. Het is maar een date. En desnoods zeg je dat je het een beetje spannend vindt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
Na tig topic's en talloze tips and tricks. Mag een beetje plagen wel (vind ik)quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:32 schreef K44S het volgende:
[..]
"Wil jij trouwens even betalen? Ohja, over 20 min MOET ik echt weg... ik heb geen zin om een uurtje rond te lopen, laat staan dan pas de volgende bus te moetne pakken"
date:" ik-ik-ik kan je wel even weg brengen?"
'wat voor auto rij je?'
"audi R8"
'hahahha! wat denk je zelf?!"
Oh sweet summer child...quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:41 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Als het maar een leerzame ervaring wordt, met de nodige zelfreflectie.
Dat is waar. Hij leert er ten minste (hopelijk) iets van.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:41 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Als het maar een leerzame ervaring wordt, met de nodige zelfreflectie.
Godverquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef Bananenpap het volgende:
20.44: De spanning is om te snijden. Zal ze komen of blijkt Deedertje gecatfished te zijn?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef Bananenpap het volgende:
20.44: De spanning is om te snijden. Zal ze komen of blijkt Deedertje gecatfished te zijn?
Dat was Vlaggenroof dacht ik.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:53 schreef Vriezzer het volgende:
Was er laatst niet een FOK!er die postte dat hij op het moment dat hij zijn date zag totaal blokkeerde en terug naar huis ging? Hij was haar niet eens onder ogen gekomen.
Zo erg gaat Deezertje het niet maken, daar heb ik nog wel vertrouwen in.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:51 schreef Deuce92 het volgende:
Is er een pic beschikbaar van de deerne in kwestie?
Tenzij zn moeder binnen paar minuten belt dat hij wel op tijd thuis moet zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:53 schreef Vriezzer het volgende:
Was er laatst niet een FOK!er die postte dat hij op het moment dat hij zijn date zag totaal blokkeerde en terug naar huis ging? Hij was haar niet eens onder ogen gekomen.
Zo erg gaat Deezertje het niet maken, daar heb ik nog wel vertrouwen in.
Die is al bezig met deezers "levensverhaal" voor op de bruiloft.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:55 schreef Koral het volgende:
[..]
Tenzij zn moeder binnen paar minuten belt dat hij wel op tijd thuis moet zijn
Of ze is gewoon mee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Die is al bezig met deezers "levensverhaal" voor op de bruiloft.
Zo'n moeder die op een afstandje gaat zitten kijken of er geen 'vieze' dingen staan te gebeuren. Zoals handje vasthouden.quote:
Of ze hebben beiden een oortje in zodat ze vertelt wat hij moet zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:58 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zo'n moeder die op een afstandje gaat zitten kijken of er geen 'vieze' dingen staan te gebeuren. Zoals handje vasthouden.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Of ze hebben beiden een oortje in zodat ze vertelt wat hij moet zeggen.
Je vergeet de aankondiging van Stichting Korrelatiequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:17 schreef Bananenpap het volgende:
20.14: Kijkerstip: Na de uitzending zal de romcom 'Home Alone' uitgezonden worden.
Stichting Koralatie bedoel je:quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:03 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Je vergeet de aankondiging van Stichting Korrelatie
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:03 schreef Koral het volgende:
God man, dit zou maar allemaal over je geschreven worden en je tussentijds op je date even lezen![]()
Sorry Deezertje. Maak er wat onvergetelijks van vanavond!
Teleurstelling dit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Drie minuten en Deezertje heeft blijkbaar nog niet zijn telefoon gepakt om een update te geven hoe het gaat, so far so good.
Helaas niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn er nog steeds geen pics van de dame?
waar bevindt zich deze date?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas niet.
Ik wacht op de dichtsbijzijnde FOK!ker die in hetzelfde café gaat zitten.
Liever neitquote:
Nijmegen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:13 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
waar bevindt zich deze date?
[..]
Liever neit
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:14 schreef Koral het volgende:
Verdomme waarom heeft mobiel geen auto- update?druk me een ongeluk te verversen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |