Kun jullie toch heel snel overal komen waar jullie willen. Als dat geen neuken wordtquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
Jullie zijn erg. Maar mevrouw komt ineens met de auto naar de stad en drinkt daardoor enkel cola.

Ik denk dat ze liever een berenlul proeftquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:47 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn frikandel speciaal hebt geproefd

Fijn toch? Dat is goedkoper dan drank, en misschien brengt ze je wel thuis, scheelt ook weerquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
Jullie zijn erg. Maar mevrouw komt ineens met de auto naar de stad en drinkt daardoor enkel cola.

Word heel dronken zodat je niet meer naar huis kan komen zelf en dan geeft ze je een liftquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:

HAHAHAHA OH HELL NOquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:47 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn frikandel speciaal hebt geproefd

Succes Deez. Ik wens je in ieder geval een topdate toequote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:

Oh, dan kan je ook met haar mee naar huis.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:

Hmm... maar ik vrees wel dat ze precies kapt nadat mijn een na laatste bus is vertrokken en ik daar een dik uur op 't station moet wachten op de laatste bus in de kouquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word heel dronken zodat je niet meer naar huis kan komen zelf en dan geeft ze je een lift
 Dus beter is het gezellig zodat de tijd vliegt.. Denk niet dat ze mij thuis afzet hoor, want dan is ze zelf drie kwartier onderweg naar huis. Ze heeft huisdieren waar ze naar toe wilt/moet.
 Dus beter is het gezellig zodat de tijd vliegt.. Denk niet dat ze mij thuis afzet hoor, want dan is ze zelf drie kwartier onderweg naar huis. Ze heeft huisdieren waar ze naar toe wilt/moet.

Oh, meid, wat erg.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm... maar ik vrees wel dat ze precies kapt nadat mijn een na laatste bus is vertrokken en ik daar een dik uur op 't station moet wachten op de laatste bus in de kouDus beter is het gezellig zodat de tijd vliegt..

Als dat het geval is en dat tegen je date zegt is ze vast wel bereid om je een lift te geven.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm... maar ik vrees wel dat ze precies kapt nadat mijn een na laatste bus is vertrokken en ik daar een dik uur op 't station moet wachten op de laatste bus in de kouDus beter is het gezellig zodat de tijd vliegt..

Hoeveel krijg je voor: De date zegt op het laatste moment nog af met een kut smoes?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:52 schreef Bananenpap het volgende:
19.51: Volgens de bookmakers daalt z'n score drie plaatsen naar beneden.

Daar zat ik net ook aan te denken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je voor: De date zegt op het laatste moment nog af met een kut smoes?

Ze heeft al 2x het tijdstip aangepast deze week. Maar ik zie 't wel. We hebben of 1,5 uur of 3 uur samen.. Of 2 uur maar dan sta ik een uur in de kouquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Daar zat ik net ook aan te denken.

Gaat 'ie voor ontmaagding dan, vanavond?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Heb je van daaronder bijgewerkt, Deez?

Ja, maar ik weet 101% dat het toch al niks wordt: ze heeft huisdieren waar ze gek op is en nooit een nacht alleen laat dus die keert zonder mij naar huis (en nee dat is geen smoesje, ze bestaan iig echtquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Heb je van daaronder bijgewerkt, Deez?
 )
)

Ik hoop voor je dat het 1,5 uur wordt. Scheelt weer in de kosten. Niet vergeten een poging tot zoenen doen he. Je merkt vanzelf wel dat ze het niet wil wanneer ze je wegdrukt. Fuck die hints die ze ondertussen geeft.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze heeft al 2x het tijdstip aangepast deze week. Maar ik zie 't wel. We hebben of 1,5 uur of 3 uur samen.. Of 2 uur maar dan sta ik een uur in de kou

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |