quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders aan een man komen sylv
Görücü usulü. Beter dan uitgehuwelijkt worden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders aan een man komen sylv
Je moet weten wanneer je af moet taaien.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:44 schreef Vriezzer het volgende:
Ach.. na 2 drankjes vindt hij het te duur worden en druipt gedesillusioneerd af.
Pics van je datequote:Op woensdag 25 mei 2016 19:44 schreef Deezertje het volgende:
En mensen zeggen dat ik geen leven heb.. aanschouw de FOK!kers hier.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:45 schreef Bananenpap het volgende:
19.43: De laatste wikihows over daten, zoenen en 'hoe hou ik een gesprek op gang' worden nog even onder de loop genomen.
team friet!!?? dit wordt niksquote:
Yok be, dat is alsof je naar market gaat en dan iemand uitkiest ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Görücü usulü. Beter dan uitgehuwelijkt worden.
UPDATES PLSquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:44 schreef Deezertje het volgende:
En mensen zeggen dat ik geen leven heb.. aanschouw de FOK!kers hier.
Ik ken nog wel een leuke Fokker....quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
team friet!!?? dit wordt niks
[..]
Yok be, dat is alsof je naar market gaat en dan iemand uitkiest ofzohoe heb jij het gefixt
Wacht maar tot je mijn frikandel speciaal hebt geproefdquote:
Ah, goed excuus van haar.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
Jullie zijn erg. Maar mevrouw komt ineens met de auto naar de stad en drinkt daardoor enkel cola.
Dat is een excuus zodat ze zich niet laat zatvoeren ..... slecht voortekenquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
Jullie zijn erg. Maar mevrouw komt ineens met de auto naar de stad en drinkt daardoor enkel cola.
Dus?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
Kun jullie toch heel snel overal komen waar jullie willen. Als dat geen neuken wordtquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
Ik denk dat ze liever een berenlul proeftquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:47 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn frikandel speciaal hebt geproefd![]()
Fijn toch? Dat is goedkoper dan drank, en misschien brengt ze je wel thuis, scheelt ook weerquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
Word heel dronken zodat je niet meer naar huis kan komen zelf en dan geeft ze je een liftquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
HAHAHAHA OH HELL NOquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:47 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn frikandel speciaal hebt geproefd![]()
Succes Deez. Ik wens je in ieder geval een topdate toequote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
Oh, dan kan je ook met haar mee naar huis.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:46 schreef Deezertje het volgende:
Hmm... maar ik vrees wel dat ze precies kapt nadat mijn een na laatste bus is vertrokken en ik daar een dik uur op 't station moet wachten op de laatste bus in de kouquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word heel dronken zodat je niet meer naar huis kan komen zelf en dan geeft ze je een lift
Oh, meid, wat erg.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm... maar ik vrees wel dat ze precies kapt nadat mijn een na laatste bus is vertrokken en ik daar een dik uur op 't station moet wachten op de laatste bus in de kouDus beter is het gezellig zodat de tijd vliegt..
Als dat het geval is en dat tegen je date zegt is ze vast wel bereid om je een lift te geven.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm... maar ik vrees wel dat ze precies kapt nadat mijn een na laatste bus is vertrokken en ik daar een dik uur op 't station moet wachten op de laatste bus in de kouDus beter is het gezellig zodat de tijd vliegt..
Hoeveel krijg je voor: De date zegt op het laatste moment nog af met een kut smoes?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:52 schreef Bananenpap het volgende:
19.51: Volgens de bookmakers daalt z'n score drie plaatsen naar beneden.
Daar zat ik net ook aan te denken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je voor: De date zegt op het laatste moment nog af met een kut smoes?
Ze heeft al 2x het tijdstip aangepast deze week. Maar ik zie 't wel. We hebben of 1,5 uur of 3 uur samen.. Of 2 uur maar dan sta ik een uur in de kouquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Daar zat ik net ook aan te denken.![]()
Gaat 'ie voor ontmaagding dan, vanavond?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Heb je van daaronder bijgewerkt, Deez?
Ja, maar ik weet 101% dat het toch al niks wordt: ze heeft huisdieren waar ze gek op is en nooit een nacht alleen laat dus die keert zonder mij naar huis (en nee dat is geen smoesje, ze bestaan iig echtquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Heb je van daaronder bijgewerkt, Deez?
Ik hoop voor je dat het 1,5 uur wordt. Scheelt weer in de kosten. Niet vergeten een poging tot zoenen doen he. Je merkt vanzelf wel dat ze het niet wil wanneer ze je wegdrukt. Fuck die hints die ze ondertussen geeft.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze heeft al 2x het tijdstip aangepast deze week. Maar ik zie 't wel. We hebben of 1,5 uur of 3 uur samen.. Of 2 uur maar dan sta ik een uur in de kou
Jij bent vrouw, dus de man kiest jou uit (en jij zegt ja of nee).quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
team friet!!?? dit wordt niks
[..]
Yok be, dat is alsof je naar market gaat en dan iemand uitkiest ofzohoe heb jij het gefixt
Jij staat ook al aardig lang droog hoorde ik.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef Andromache het volgende:
[..]
Gaat 'ie voor ontmaagding dan, vanavond?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij staat ook al aardig lang droog hoorde ik.
VAN WIEquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij staat ook al aardig lang droog hoorde ik.
Hij is toch al ontmaagd?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef Andromache het volgende:
[..]
Gaat 'ie voor ontmaagding dan, vanavond?
Oei, je hebt nog een uur, je kan nu nog afzeggen!quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet 101% dat het toch al niks wordt: ze heeft huisdieren waar ze gek op is en nooit een nacht alleen laat dus die keert zonder mij naar huis (en nee dat is geen smoesje, ze bestaan iig echt)
Lang lang geleden dus door alle zenuwen (mocht 't zover komen) voelt het als ontmaagding en totale chaos aanquote:
wowquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mocht het echt niks worden vanavond (101% kans) dan mag je mij wel Happen, Miss.
Zeg maar dat je haar poes wel gezelschap wil houden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet 101% dat het toch al niks wordt: ze heeft huisdieren waar ze gek op is en nooit een nacht alleen laat dus die keert zonder mij naar huis (en nee dat is geen smoesje, ze bestaan iig echt)
donder op.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mocht het echt niks worden vanavond (101% kans) dan mag je mij wel Happen, Miss.
Pax heeft gesproken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wow
niet zo dorstig deez, focus je op vanavond
Hoelang geleden dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lang lang geleden dus door alle zenuwen (mocht 't zover komen) voelt het als ontmaagding en totale chaos aan
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wow
niet zo dorstig deez, focus je op vanavond
Heb je condooms op zak?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:01 schreef Deezertje het volgende:
Maar ik ben serieus een beetje zenuwachtig...
goede outfit aan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:01 schreef Deezertje het volgende:
Maar ik ben serieus een beetje zenuwachtig...
Chloroform? Glijmiddel? Ducttape?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:02 schreef Andromache het volgende:
Blijven in- en uitademen. Het gaat vanzelf voorbij.
[..]
Chloroform? Glijmiddel? Ducttape?
ken ik jou???quote:
Herinnering aan de laatste x dat hij seks had duhquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom bewaar je ze vijf jaar lang na maximale gebruiksdatum
ahwwquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Herinnering aan de laatste x dat hij seks had duh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |