Jij bent vrouw, dus de man kiest jou uit (en jij zegt ja of nee).quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
team friet!!?? dit wordt niks
[..]
Yok be, dat is alsof je naar market gaat en dan iemand uitkiest ofzohoe heb jij het gefixt
Jij staat ook al aardig lang droog hoorde ik.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef Andromache het volgende:
[..]
Gaat 'ie voor ontmaagding dan, vanavond?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij staat ook al aardig lang droog hoorde ik.
VAN WIEquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij staat ook al aardig lang droog hoorde ik.
Hij is toch al ontmaagd?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef Andromache het volgende:
[..]
Gaat 'ie voor ontmaagding dan, vanavond?
Oei, je hebt nog een uur, je kan nu nog afzeggen!quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet 101% dat het toch al niks wordt: ze heeft huisdieren waar ze gek op is en nooit een nacht alleen laat dus die keert zonder mij naar huis (en nee dat is geen smoesje, ze bestaan iig echt)
Lang lang geleden dus door alle zenuwen (mocht 't zover komen) voelt het als ontmaagding en totale chaos aanquote:
wowquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mocht het echt niks worden vanavond (101% kans) dan mag je mij wel Happen, Miss.
Zeg maar dat je haar poes wel gezelschap wil houden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet 101% dat het toch al niks wordt: ze heeft huisdieren waar ze gek op is en nooit een nacht alleen laat dus die keert zonder mij naar huis (en nee dat is geen smoesje, ze bestaan iig echt)
donder op.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mocht het echt niks worden vanavond (101% kans) dan mag je mij wel Happen, Miss.
Pax heeft gesproken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wow
niet zo dorstig deez, focus je op vanavond
Hoelang geleden dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lang lang geleden dus door alle zenuwen (mocht 't zover komen) voelt het als ontmaagding en totale chaos aan
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wow
niet zo dorstig deez, focus je op vanavond
Heb je condooms op zak?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:01 schreef Deezertje het volgende:
Maar ik ben serieus een beetje zenuwachtig...
goede outfit aan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:01 schreef Deezertje het volgende:
Maar ik ben serieus een beetje zenuwachtig...
Chloroform? Glijmiddel? Ducttape?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:02 schreef Andromache het volgende:
Blijven in- en uitademen. Het gaat vanzelf voorbij.
[..]
Chloroform? Glijmiddel? Ducttape?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |