Start de reclame dan maar alvast in.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef Bananenpap het volgende:
20.13: Voorafgaand laten we interviews zien van naasten en vrienden van Deezertje.
Zou grappig zijn als we straks een topic krijgen van haar.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
En dat meisje heeft werkelijk geen idee met wie ze te maken krijgt vanavond hè.
Waarom probeer jij mij als betachick neer te zetten, ik span het kroontje als het komt op aantal dates.quote:
Self-fulfilling prophecy.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef Deezertje het volgende:
Wat plamuur op mijn gezicht. 'sexy' luchtje op... ready to shine! (gelet op foto's van haar exen ben ik d'r type niet. Ik voorspel je: te soft).
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:14 schreef Bananenpap het volgende:
20.14: Terugkomend op de interviews: er waren geen vrijwillige aanmeldingen.
Heb je die foto's van haar exen nou opgezocht?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef Deezertje het volgende:
Wat plamuur op mijn gezicht. 'sexy' luchtje op... ready to shine! (gelet op foto's van haar exen ben ik d'r type niet. Ik voorspel je: te soft).
Vlieg dan jongenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:11 schreef Mathemaat het volgende:
Hier hebben we allemaal voor gewerkt. Ons Deezertje is groot geworden
Borsthaar laten staan? Niet te erg geschoren op je gezicht?quote:
Gewoon baard laten staan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef Deezertje het volgende:
quote:
Sterktequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou jongens hou mij op de hoogte ik ga verder met mijn verslag toedels
Nieuwe aflevering The Undateables.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Hij heeft toch wel een camera verstopt tussen de bloem in z'n borstzakje voor een livestream mag ik hopen?
Gewoon paar baco'tjes van tevoren man.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
Zou door de spanning bijna mijn sleutels en portemonnee vergeten
Scheelt wel in de kostenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
Kan zij mooi betalen. Elk nadeel heb zijn voordeel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
Speciaal voor Deezer uit de lurkmodus gekomen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:20 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Én een goede smoes om te blijven slapen. Ik zeg doen.
Veel plezier man.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
Faxie, wel een beetje opletten he. In dit topic moet je gewoon gepost hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Speciaal voor Deezer uit de lurkmodus gekomen?
Er wordt wel geschiedenis geschreven vandaag jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:22 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Faxie, wel een beetje opletten he. In dit topic moet je gewoon gepost hebben.
pics or it doesn't happen...quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
Begin gewoon een vlog.quote:
The Spocker, The Shocker of de Mini-Van.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:25 schreef Kamina het volgende:
3 tips voor dé perfecte date: Twee vingers van voor, eentje van achter!
En als je dan met je vingers kan knippen heb je met een slet te makenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:25 schreef Kamina het volgende:
3 tips voor dé perfecte date: Twee vingers van voor, eentje van achter!
"ik moet even tientallen mensen die we allebei niet persoonlijk kennen op de hoogte stellen van hoe onze date verloopt"quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:26 schreef K44S het volgende:
Date "mag ik vragen waarom je de hélè tijd op je telefoon kijkt? Ben ik niet interessant genoeg?"
Deez:"wacht ff .... ff fokken."
Dat sowieso.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:10 schreef Andromache het volgende:
Voor dit topic hoop ik dat het een Deezasterdate wordt
Gawd wat zou ik nu graag in een hoekje van het café het gebeuren willen gadeslaan.
"Wil jij trouwens even betalen? Ohja, over 20 min MOET ik echt weg... ik heb geen zin om een uurtje rond te lopen, laat staan dan pas de volgende bus te moetne pakken"quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"ik moet even tientallen mensen die we allebei niet persoonlijk kennen op de hoogte stellen van hoe onze date verloopt"
Bijna je eigen date gesaboteerd. Wees alsjeblieft niet te gespannen. Het is maar een date. En desnoods zeg je dat je het een beetje spannend vindt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef Deezertje het volgende:
Na tig topic's en talloze tips and tricks. Mag een beetje plagen wel (vind ik)quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:32 schreef K44S het volgende:
[..]
"Wil jij trouwens even betalen? Ohja, over 20 min MOET ik echt weg... ik heb geen zin om een uurtje rond te lopen, laat staan dan pas de volgende bus te moetne pakken"
date:" ik-ik-ik kan je wel even weg brengen?"
'wat voor auto rij je?'
"audi R8"
'hahahha! wat denk je zelf?!"
Oh sweet summer child...quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:41 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Als het maar een leerzame ervaring wordt, met de nodige zelfreflectie.
Dat is waar. Hij leert er ten minste (hopelijk) iets van.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:41 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Als het maar een leerzame ervaring wordt, met de nodige zelfreflectie.
Godverquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef Bananenpap het volgende:
20.44: De spanning is om te snijden. Zal ze komen of blijkt Deedertje gecatfished te zijn?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef Bananenpap het volgende:
20.44: De spanning is om te snijden. Zal ze komen of blijkt Deedertje gecatfished te zijn?
Dat was Vlaggenroof dacht ik.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:53 schreef Vriezzer het volgende:
Was er laatst niet een FOK!er die postte dat hij op het moment dat hij zijn date zag totaal blokkeerde en terug naar huis ging? Hij was haar niet eens onder ogen gekomen.
Zo erg gaat Deezertje het niet maken, daar heb ik nog wel vertrouwen in.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:51 schreef Deuce92 het volgende:
Is er een pic beschikbaar van de deerne in kwestie?
Tenzij zn moeder binnen paar minuten belt dat hij wel op tijd thuis moet zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:53 schreef Vriezzer het volgende:
Was er laatst niet een FOK!er die postte dat hij op het moment dat hij zijn date zag totaal blokkeerde en terug naar huis ging? Hij was haar niet eens onder ogen gekomen.
Zo erg gaat Deezertje het niet maken, daar heb ik nog wel vertrouwen in.
Die is al bezig met deezers "levensverhaal" voor op de bruiloft.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:55 schreef Koral het volgende:
[..]
Tenzij zn moeder binnen paar minuten belt dat hij wel op tijd thuis moet zijn
Of ze is gewoon mee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Die is al bezig met deezers "levensverhaal" voor op de bruiloft.
Zo'n moeder die op een afstandje gaat zitten kijken of er geen 'vieze' dingen staan te gebeuren. Zoals handje vasthouden.quote:
Of ze hebben beiden een oortje in zodat ze vertelt wat hij moet zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:58 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zo'n moeder die op een afstandje gaat zitten kijken of er geen 'vieze' dingen staan te gebeuren. Zoals handje vasthouden.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Of ze hebben beiden een oortje in zodat ze vertelt wat hij moet zeggen.
Je vergeet de aankondiging van Stichting Korrelatiequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:17 schreef Bananenpap het volgende:
20.14: Kijkerstip: Na de uitzending zal de romcom 'Home Alone' uitgezonden worden.
Stichting Koralatie bedoel je:quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:03 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Je vergeet de aankondiging van Stichting Korrelatie
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:03 schreef Koral het volgende:
God man, dit zou maar allemaal over je geschreven worden en je tussentijds op je date even lezen![]()
Sorry Deezertje. Maak er wat onvergetelijks van vanavond!
Teleurstelling dit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Drie minuten en Deezertje heeft blijkbaar nog niet zijn telefoon gepakt om een update te geven hoe het gaat, so far so good.
Helaas niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn er nog steeds geen pics van de dame?
waar bevindt zich deze date?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas niet.
Ik wacht op de dichtsbijzijnde FOK!ker die in hetzelfde café gaat zitten.
Liever neitquote:
Nijmegen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:13 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
waar bevindt zich deze date?
[..]
Liever neit
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:14 schreef Koral het volgende:
Verdomme waarom heeft mobiel geen auto- update?druk me een ongeluk te verversen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |