Komt vast omdat ik ook paard reed.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Meteen afkappen deze connectie, anders wordt Chai boos.
Rustig aan hè.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:14 schreef Drug het volgende:
Al die guys met inferieure hair products![]()
Geen wonder dat ik zo veel mislukte chapsels zie
Dit. Die beesten zijn kkranzigquote:
Die mensen moeten een keer schoonmaken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Veel mensen hebben die als huisdieren zonder dat ze het weten.
Dat lijkt mij een goed idee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die mensen moeten een keer schoonmaken.
Onzekerheid.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:19 schreef Crip het volgende:
Waarom doet braddie altijd zijn nek zo naar binnen trekken als hij iets verteld wat hij leuk vind. Valt me echt op. Net zo'n penis die terugkruipt van de kou.
[ afbeelding ]
dan spannen zijn spieren samen van genot?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:19 schreef Crip het volgende:
Waarom doet braddie altijd zijn nek zo naar binnen trekken als hij iets verteld wat hij leuk vind. Valt me echt op. Net zo'n penis die terugkruipt van de kou.
[ afbeelding ]
Klinkt als iets autistisch. Het is dat hij een camera vast heeft anders zou hij fladderen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:19 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Hij weet zeker niet dat je een thumbnail zelf kan selecteren.quote:
Of juist wel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij weet zeker niet dat je een thumbnail zelf kan selecteren.
Dickpicsquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:22 schreef Mozy het volgende:
Hoe weet crip trouwens hoe een penis eruit ziet?
Wat gebruik jij?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:14 schreef Drug het volgende:
Al die guys met inferieure hair products![]()
Geen wonder dat ik zo veel mislukte chapsels zie
gehoord via viaquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:22 schreef Mozy het volgende:
Hoe weet crip trouwens hoe een penis eruit ziet?
Lekker gifje crip.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:19 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten jullie nu naast elkaar op de bank te gniffelen over Braddie?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij weet zeker niet dat je een thumbnail zelf kan selecteren.
Hahahaquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zitten jullie nu naast elkaar op de bank te gniffelen over Braddie?
ja mozy zo giechelend en chai tikkeltje genietend knorretje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ga vragen of mijn vriendin ook gaat FOK!ken, kunnen we ook samen lol hebben om Braddie, lijkt me schitterend om te delen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:25 schreef Mozy het volgende:
"Ik had al 80 km niks meer gegeten." - @0:18![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gvd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:25 schreef Mozy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent zelf ook zo'n fattie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:26 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
![]()
loooooooooooooooooooooooooooooooooooool
Nee. Wat is dat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:25 schreef xcachet het volgende:
Ik kijk ook wel een PaardenpraatTV, jij ook chai?
in de twingo is dat toch al gauw 1,5 uurquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:25 schreef Mozy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de twingo is dat toch al gauw 1,5 uur
LOL hahahaquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:25 schreef Mozy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij vind het volgens mij echt leuk om hem belachelijk te maken of wat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:19 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Stop gewoon, hypocriet dat je bent.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij vind het volgens mij echt leuk om hem belachelijk te maken of wat?
Sneu kutsnol
Wowquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik hoop dat jullie je allemaal schuldig voelen als ie zelfmoord pleegt
Zit die vriend van hem weer te hinniken?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:33 schreef Mozy het volgende:
@2:42
Jesus christus. Alsof dagbesteding "het Groene Blaadje" in de auto zit.
Is dit een verbloemde suggestie richting Braddie?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:34 schreef NoelGallagher het volgende:
Ervan uit gaan dat Braddie zo zwak is en mentaal gehandicapt ofzo. Doe normaal met je kleinerend gedrag jegens Braddie plsquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:34 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij vind het volgens mij echt leuk om hem belachelijk te maken of wat?
Sneu kutsnol
Jij bent een dikke moslim met een buitengewoon grote smoel hier. Neem jou sws niet srsquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ervan uit gaan dat Braddie zo zwak is en mentaal gehandicapt ofzo. Doe normaal met je kleinerend gedrag jegens Braddie pls
Nee vind t oprecht beetje sneu voor hemquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is dit een verbloemde suggestie richting Braddie?
Mad, en je bewijst je hypocrisie weer.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent een dikke moslim met een buitengewoon grote smoel hier. Neem jou sws niet srs
Als ik zelfmoord pleeg die van MMG, 2Nutz, wickedmen en Che.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:39 schreef Crip het volgende:
Als ik zelfmoord pleeg dan is het allemaal Noels schuld.
Hoezo dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Mad, en je bewijst je hypocrisie weer.
ff huile
gas schijnt goed te werken, volgens mijn buurmanquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:39 schreef Crip het volgende:
Als ik zelfmoord pleeg dan is het allemaal Noels schuld.
rip usquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik zelfmoord pleeg die van MMG, 2Nutz, wickedmen en Che.
Die van mij van Knutquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik zelfmoord pleeg die van MMG, 2Nutz, wickedmen en Che.
sneu of niet g, mensen lullen over jou over mij over brad, achter je rug het meest, hij plaatst het zelf online, en weet al jaren hoe het hier gaatquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee vind t oprecht beetje sneu voor hem
quote:
Mwa, als je dat soort shit publiekelijk online zet dan kan dit het gevolg zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hij zegt dat het sneu is dat mensen over braddie praten en hem ''pesten'' maar doet hetzelfde bij anderen.quote:
fudge > allesquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:42 schreef Drug het volgende:
[..]
Kinki mash mud. Wel beetje duur mjah, hair on fleek mag wat waard zijn
Wrm nog zo er op door gaan? Probeer je jezelf populair te maken met zulke opmerkingen? Niet nodig.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:43 schreef Crip het volgende:
Sws is Noel het type die met een goed gevoel het internet afsluit omdat hij denkt dat hij een mentaal beperkt persoon heeft verdedigd online om zich beter te voelen over zijn drugsverslaving.
dat jij het verschil niet ziet, not my problem.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:42 schreef Crip het volgende:
[..]
hij zegt dat het sneu is dat mensen over braddie praten en hem ''pesten'' maar doet hetzelfde bij anderen.
Wil je aub ergens anders in iemands reet kruipen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wrm nog zo er op door gaan? Probeer je jezelf populair te maken met zulke opmerkingen? Niet nodig.
Noh man fuck hem, eerst dacht ik ook die knul is sad, maar hij gedraagt zich als een handi door iedere fem user de moeder uit te schelden. Dan pas ik de categorische imperatief toe hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wil je aub ergens anders mensen vervelenquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil je aub ergens anders in iemands reet kruipen.
Selectief en hypocriet ben je wel. Maar is niet erg, zijn we allemaal wel tot op een zekere hoogte hier. xoquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat jij het verschil niet ziet, not my problem.
Zoals jij altijd over Crack_ roddelde waar ze niet bij was?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
Maar jullie zien niet dat het toch best sneu is om iemand helemaal belachelijk te maken ook als die er niet is om zichzelf eventueel te verdedigen? Ook wel apart.
ook dat idd. maar daar zijn booslims goed inquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
Maar jullie zien niet dat het toch best sneu is om iemand helemaal belachelijk te maken ook als die er niet is om zichzelf eventueel te verdedigen? Ook wel apart.
Omdat ik wat van jouw gedrag zeg kruip ik in iemands anders reetquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil je aub ergens anders in iemands reet kruipen.
Ik roddelde nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Zoals jij altijd over Crack_ roddelde waar ze niet bij was?
Zoals jij altijd dat extra zetje geeft over MMGY terwijl je weet dat hij ban heeft en niets terug kan zeggen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ook dat idd. maar daar zijn booslims goed in
Ja, en dan anderen hypocriet noemenquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ook dat idd. maar daar zijn booslims goed in
TR gezet voor bashen op substance abusequote:Op woensdag 25 mei 2016 09:43 schreef Crip het volgende:
Sws is Noel het type die met een goed gevoel het internet afsluit omdat hij denkt dat hij een mentaal beperkt persoon heeft verdedigd online om zich vervolgens beter te voelen over zijn drugsverslaving.
hmmmmhmmmmquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik roddelde nietik quote dingen uit oude topics
roddelen is dingen verzinnen. ZOals zij ook aangaf. En dat is onjuist.
Moest meteen aan Ben & Jerry's denkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
fudge
https://www.haarshop.nl/m(...)Ln8DMcAOYaAj8N8P8HAQ
Dan toch lekker niet johquote:
Hmmmhmmmquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan toch lekker niet johik denk dat je diep van binnen wel het verschil ziet.
Ja, ga dat vergelijken johquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Zoals jij altijd dat extra zetje geeft over MMGY terwijl je weet dat hij ban heeft en niets terug kan zeggen?
kom je pas op fok?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
Geen problemen mee als die persoon dat zelf ook doet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
zal eens eentje bestellen. Wel veel keus man 😅quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
fudge
https://www.haarshop.nl/m(...)Ln8DMcAOYaAj8N8P8HAQ
Daar heb je wel een punt. Gelukkig maar dat dat niet gebeurd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen problemen mee als die persoon dat zelf ook doet.
Maar dan heb ik het wel over internetdingen, dus niet als iemands moeder bijv. een hoer is en diegene dat zelf nooit heeft geopenbaard dat je het daar dan over gaat hebben.
Sinds kort, ja. Ik snap wat je bedoeld maar dit met braddie gaat nu al zo langquote:
Dat doe jij iedere keer over mij als ik geband ben.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
ja zeker omdat mmgy jou heeft vernederd?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ga dat vergelijken joh![]()
t is goed met je
Dat deed hij zomaar uit het niets?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:51 schreef Crip het volgende:
[..]
ja zeker omdat mmgy jou heeft vernederd?
Maar dat braddie mij of andere de kanker wenst en mij een kankermoslim of weet ik veel wat noemt telt zeker niet want braddie ziet er volgens jou een tikkeltje mongolisch uit. Arme kerel is zich daar niet van bewust?
Nee laster is dingen verzinnen. Roddelen is gewoon truth vertellen achter de rug, niks mis mee, behalve dat je in de hel kokende pus moet drinken 😐quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik roddelde nietik quote dingen uit oude topics
roddelen is dingen verzinnen. ZOals zij ook aangaf. En dat is onjuist.
als je het zo sneu, kun j ook voor jezelf stellen dat ze zichzelf zo meer belachelijkquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Gelukkig maar dat dat niet gebeurd.
[..]
Sinds kort, ja. Ik snap wat je bedoeld maar dit met braddie gaat nu al zo lang
vernederd nog welquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar dat braddie mij of andere de kanker wenst en mij een kankermoslim of weet ik veel wat noemt telt zeker niet want braddie ziet er volgens jou een tikkeltje mongolisch uit. Arme kerel is zich daar niet van bewust?
Noel is een beetje selectief. Komt door het blowen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is er met haar gebeurt dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Noel is een beetje selectief. Komt door het blowen.![]()
Braddie verdient het. Remember die chick uit Groningen? Lekker voor hem. Jankhoer.
Achter je rug om is op FOK! ook maar relatief. Als je een lokquoteje erbij plaatst is het ineens geen roddelen meer?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:52 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee laster is dingen verzinnen. Roddelen is gewoon truth vertellen achter de rug, niks mis mee, behalve dat je in de hel kokende pus moet drinken 😐
toen ik nog haar had, ha dik altidj dezequote:Op woensdag 25 mei 2016 09:50 schreef Drug het volgende:
[..]
zal eens eentje bestellen. Wel veel keus man 😅
Ik nooit, heb nog nooit iemand beledigd hierquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:52 schreef Crip het volgende:
Sws mensen die hier opeens morals hebben maar altijd kankeren op anderen. En dan ontkennen wanneer je ze erop wijst.
Maar goed, iedereen is wel eens hypocriet hier ben ik zelf ook schuldig aan.
Uhu, draai het lekker om als ik er niet ben.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat doe jij iedere keer over mij als ik geband ben.
wat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je het zo sneu, kun j ook voor jezelf stellen dat ze zichzelf zo meer belachelijk
selectieve verontwaardigheid is groot, logisch ook je meet dingen af aan je eigen waardes, dan kan het ene wel en het ander niet terwijl een ander het andersom zou zienquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:52 schreef Crip het volgende:
Sws mensen die hier opeens morals hebben maar altijd kankeren op anderen. En dan ontkennen wanneer je ze erop wijst.
Maar goed, iedereen is wel eens hypocriet hier ben ik zelf ook schuldig aan.
als je het sneu gedrag van ze vindt, kan je ook stellen dat ze zichzelf op deze manier belachelijk maken ipv brad.quote:
Ja ik heb echt geen problemen met jou als user ofzo jij blijkbaar wel na mijn singoff hier laatst toen je boos weg ging.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vernederd nog wel
maar ga me maar allemaal woorden in de mond leggen dit dat
Ach iedereen maakt zichzelf hier belachelijkquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je het sneu gedrag van ze vindt, kan je ook stellen dat ze zichzelf op deze manier belachelijk maken ipv brad.
maar ik zeik er niet over.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uhu, draai het lekker om als ik er niet ben.
Niet? ik zie je eigenlijk bijna altijd alleen maar zeikenquote:
ok. wij vinden t kunnen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
vind het gewoon triest dat brad compleet door het slijk gehaald wordt hier, zelfs al is ie hier dagen niet geweest.
Maar je moet toch wat met je leven als je geen vrienden hebt enzo
oke dat is jouw meningquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
vind het gewoon triest dat brad compleet door het slijk gehaald wordt hier, zelfs al is ie hier dagen niet geweest.
Heb 6 vrienden op facebook hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Klopt..quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
selectieve verontwaardigheid is groot, logisch ook je meet dingen af aan je eigen waardes, dan kan het ene wel en het ander niet terwijl een ander het andersom zou zien
Ik ben niet selectief in de verontwaardiging.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? ik zie je eigenlijk bijna altijd alleen maar zeiken
bitch plsquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik nooit, heb nog nooit iemand beledigd hier
ben ff poepenquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik heb echt geen problemen met jou als user ofzo jij blijkbaar wel na mijn singoff hier laatst toen je boos weg ging.
Maar je hoeft echt niet selectief morals te hebben hier. Je zei gisteren ofzo nog dat je het zielig vond dat braddie mij een kankermoslim noemde en jou dat zelfs te ver ging en nu speel jij het ook op die route.
Ik heb Braddie vaak proberen te helpen en ik weet hoe hij is dus kom niet praten over zulke bullshit.
Ik lach even hard om stom commentaar van stimo als dat van Braddie. Dat jij je alleen selectief kan vinden in het leed van anderen op basis van likeabilty is jouw probleem.
Voordat Braddie ging vloggen werden hier ook regelmatig andere vlogs besproken, dat is gewoon hoe internet werkt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
ik vind het leuk om jou anaal te vernederenquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:01 schreef Zosk het volgende:
Ik vind het vooral erg leuk om dit allemaal te lezen.
bek houwe over mijquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik heb echt geen problemen met jou als user ofzo jij blijkbaar wel na mijn singoff hier laatst toen je boos weg ging.
Maar je hoeft echt niet selectief morals te hebben hier. Je zei gisteren ofzo nog dat je het zielig vond dat braddie mij een kankermoslim noemde en jou dat zelfs te ver ging en nu speel jij het ook op die route.
Ik heb Braddie vaak proberen te helpen en ik weet hoe hij is dus kom niet praten over zulke bullshit.
Ik lach even hard om stom commentaar van stimo als dat van Braddie. Dat jij je alleen selectief kan vinden in het leed van anderen op basis van likeabilty is jouw probleem.
Is goed.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben niet selectief in de verontwaardiging.
dat ben jij.
Wow oké.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:01 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind het leuk om jou anaal te vernederen
Ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Voordat Braddie ging vloggen werden hier ook regelmatig andere vlogs besproken, dat is gewoon hoe internet werkt.
Of vind je het ook zielig voor Masha, Foef en Dee?
Rode koontjes?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:01 schreef Zosk het volgende:
Ik vind het vooral erg leuk om dit allemaal te lezen.
ja preciesquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Voordat Braddie ging vloggen werden hier ook regelmatig andere vlogs besproken, dat is gewoon hoe internet werkt.
Of vind je het ook zielig voor Masha, Foef en Dee?
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lijkt net of ze een beroerte heeft gehad
Dat is een vraagstuk waar ik nog niet uit benquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Achter je rug om is op FOK! ook maar relatief. Als je een lokquoteje erbij plaatst is het ineens geen roddelen meer?
Vind jou wel schattig meestal, behalve die snerende opmerking van laatst die doet nog steeds pijn.quote:
huh welke?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind jou wel schattig meestal, behalve die snerende opmerking van laatst die doet nog steeds pijn.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat was een collega. had fok open laten staan. Beetje jammer dus
quote:
Zeker die ene die je laatst op FOK! zag zitten, denk dat hij binnenkort zelf een account gaat maken. Nodig je hem hier ook uit?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat was een collega. had fok open laten staan. Beetje jammer dus
Bestellung geplatztquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
toen ik nog haar had, ha dik altidj deze
https://www.haarshop.nl/product/fudge-hair-shaper-75-gr
heerlijk, goed in model,m makkelijk herstylbaar en supe ruitwasbaar en makkelijk van j ehanden af
quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:04 schreef xcachet het volgende:
Wow, Chai comes in with her Excel
Shit is on
Who has some popcorn?
such sensation
wow
Collega's op FOK!quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeker die ene die je laatst op FOK! zag zitten, denk dat hij binnenkort zelf een account gaat maken. Nodig je hem hier ook uit?
Ja moet eerst mauri ff uitnodigen hierquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeker die ene die je laatst op FOK! zag zitten, denk dat hij binnenkort zelf een account gaat maken. Nodig je hem hier ook uit?
Het was er ooit, dus het zal ook altijd blijven.quote:
Subtiel over iets van 450 euro beginnen en kijken of iemand subtiel het woord fantastisch noemt in zijn reactie.quote:
geen probleem, vorige week of de week ervoor zat ik op werk te fokken en bier te drinken etc zegt mijn baas: maak ze lekker post picca's van je werkplekquote:
Ik vind Dago leuker.quote:
Missschien kan Mauri Braddie een workshop geven over 'Een Publieke InternetPersoonlijkheid zijn'.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja moet eerst mauri ff uitnodigen hier
Ja maar jij hebt een of ander gecreëerde functie omdat je matties bent met said bossquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen probleem, vorige week of de week ervoor zat ik op werk te fokken en bier te drinken etc zegt mijn baas: maak ze lekker post picca's van je werkplek
true true wehhehehequote:Op woensdag 25 mei 2016 10:10 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een of ander gecreëerde functie omdat je matties bent met said boss
Ja ik ben jaloers
Hij verzon toen ook dat hij zijn facebook verwijderd had, dus ik betwijfel dat.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:11 schreef Oberkullie het volgende:
Zou Braddie echt zijn provider hebben gebeld al?
Dat klinkt dan wel weer eng.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:12 schreef Drug het volgende:
[..]
Je bent leuk genoeg om vereeuwigd te worden in een meme
hee niet de hele tijdquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:11 schreef Crip het volgende:
ik werkte een tijdje bij een gamestore ging bazin ook heletijd drinken. vgm had ze wel issues tho
vraag het hem, maar hij kan best gebeld hebben maar ze gaan geen sites voor je blokkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:11 schreef Oberkullie het volgende:
Zou Braddie echt zijn provider hebben gebeld al?
Zou me niets verbazen als het allemaal gelul is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
vraag het hem, maar hij kan best gebeld hebben maar ze gaan geen sites voor je blokken
JA MAAR DAT LAG AAN FACEBOOK HOOR DAT JIJ ALLES NOG KON ZIENquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij verzon toen ook dat hij zijn facebook verwijderd had, dus ik betwijfel dat.
Nee, klaar daarmee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:15 schreef TARDIS. het volgende:
Gaan we het nou topicslang over een user hebben die er niet is, of...?
Nee laten we het weer over de titties van crip hebben. Was gisteren ook een rete interessant onderwerp.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:15 schreef TARDIS. het volgende:
Gaan we het nou topics lang over een user hebben die er niet is, of...?
Gingen er autisten op je hitten?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:11 schreef Crip het volgende:
ik werkte een tijdje bij een gamestore ging bazin ook heletijd drinken. vgm had ze wel issues tho
ja en in de router kan het ook, maar goed dat kan allemaal zelf dus waarom zou ene provider zulke verzoeken inwilligen, weet je wat voor werk dat geeftquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:15 schreef xcachet het volgende:
Je kan met een programma op de computer ook gewoon websites blokkeren. Valt er ook niet zo makkelijk af te halen. Ideaal voor als je huiswerk moet maken.
Of een scriptie moet schrijven.
Liever dan over Braddie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee laten we het weer over de titties van crip hebben. Was gisteren ook een rete interessant onderwerp.
ze gingen gwn stotteren en durven je dan niet aan te kijken.quote:
whehequote:Op woensdag 25 mei 2016 10:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
JA MAAR DAT LAG AAN FACEBOOK HOOR DAT JIJ ALLES NOG KON ZIEN
Welke Ice Tea?quote:
Jij komt vaak jaloers over.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee laten we het weer over de titties van crip hebben. Was gisteren ook een rete interessant onderwerp.
dan praat je toch over wat andersquote:
Heb jij ook zulke titties dan?quote:
zo kun je ook stellen dat tardis jaloers is omdat het ove rbrad ging ipv hemquote:
Euthanasiepil niets voor jou?quote:
Echt hequote:Op woensdag 25 mei 2016 10:15 schreef TARDIS. het volgende:
Gaan we het nou topics lang over een user hebben die er niet is, of...?
Dit klinkt niet aardig.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:23 schreef Mozy het volgende:
Zullen we het hebben over TARDIS. en over hoe hij klappen gaat krijgen?
Oh oh Mozy is weer begonnen met een kuurtje, nu is hij wat opvliegender dan normaal, het spijt me TARDIS.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:23 schreef Mozy het volgende:
Zullen we het hebben over TARDIS. en over hoe hij klappen gaat krijgen?
Geen idee eigenlijk, je kan altijd nog in een euthanasie-coaster:quote:
Is het weer zo ver?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh oh Mozy is weer begonnen met een kuurtje, nu is hij wat opvliegender dan normaal, het spijt me TARDIS.
Als 't maar werkt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, je kan altijd nog in een euthanasie-coaster:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Euthanasia_Coaster
hoe hangen die van jou dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Man man man, dat was al toen ik hier nog postte.quote:
Je post nu toch hier?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Man man man, dat was al toen ik hier nog postte.
Sorry, dit stond nog niet in mijn Excel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Man man man, dat was al toen ik hier nog postte.
haha jaloersquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je het wel nu gelijk aangepast?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry, dit stond nog niet in mijn Excel.
Apart.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, je kan altijd nog in een euthanasie-coaster:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Euthanasia_Coaster
Zelf.quote:
Ja, tweede jeugd.quote:
Hulde.quote:
Ok.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:34 schreef xcachet het volgende:
Moet je zien, al die openlijk racistische reacties. Dat is de moderne tijd hè. Ik vind het walgelijk hoe een oer-Hollandse gewoonte als discreet discrimineren te grabbel wordt gegooid.
Wat is er mis met ouderwets lekker je bek dicht houden over wat er in je onderbuik leeft?
Van welke NPO cabaretier is dit afkomstig?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:34 schreef xcachet het volgende:
Moet je zien, al die openlijk racistische reacties. Dat is de moderne tijd hè. Ik vind het walgelijk hoe een oer-Hollandse gewoonte als discreet discrimineren te grabbel wordt gegooid.
Wat is er mis met ouderwets lekker je bek dicht houden over wat er in je onderbuik leeft?
Vast gewoon van die ozturk van DENK of hoe die debiel ook heet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Van welke NPO cabaretier is dit afkomstig?
De speld.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Van welke NPO cabaretier is dit afkomstig?
Je mond staat open.quote:
GAT-VER-DAM-MEquote:
Dit is een leuke kwinkslag, daar zijn dat soort figuren niet tot in staat.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vast gewoon van die ozturk van DENK of hoe die debiel ook heet.
quote:
Holy fuck.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
https://www.facebook.com/fokblog/videos/964009803712790/
Petjes en nektasjes. Waarom verbaast mij dit niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
Mwah, dat lijkt zoveel op godverdomme.quote:
quote:
Je vergeet teenslippers.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Petjes en nektasjes. Waarom verbaast mij dit niet.
Wow.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
wtfquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
Rusland zekerquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]die vent trekt een pistool en die ander gaat gewoon door
![]()
[..]
Je vergeet teenslippers.
u jellyquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werd overigens niet mee gegooid. Geen familie van Crip dus.
Misschien was zijn penis te klein om bevredigd te worden door de uitlaatpijp.quote:
Hahaquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
jaquote:
Dat overkomt mij dagelijks. Soms sta ik ook wel eens achter een auto met twee uitlaatpijpen en dat kan ik dan niet handelenquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien was zijn penis te klein om bevredigd te worden door de uitlaatpijp.
Wat heb jij tegen me girl Crip?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Beetje jammer van de telling trouwens.quote:
quote:
Dat is wel defokkingfoker niveau.quote:
Maar was gewoon een inkoppertje omdat Crip ooit vertelde dat haar moeder een slipper naar d'r gooide.quote:
Welke telling?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje jammer van de telling trouwens.
Ja, dat dus.quote:
Zei het nog, maar was sneller dan ik had verwacht wegquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje jammer van de telling trouwens.
Is nog erger dan dt-fouten.quote:
Zelden zo gelachenquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar was gewoon een inkoppertje omdat Crip ooit vertelde dat haar moeder een slipper naar d'r gooide.
Ach, zoveel neuk geef ik niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zei het nog, maar was sneller dan ik had verwacht weg
Dit zeg je vaak en heeft geen kracht meer.quote:
Strkas krijg je de ME achter je aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |