Wow oké.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:01 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind het leuk om jou anaal te vernederen
Ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Voordat Braddie ging vloggen werden hier ook regelmatig andere vlogs besproken, dat is gewoon hoe internet werkt.
Of vind je het ook zielig voor Masha, Foef en Dee?
Rode koontjes?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:01 schreef Zosk het volgende:
Ik vind het vooral erg leuk om dit allemaal te lezen.
ja preciesquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Voordat Braddie ging vloggen werden hier ook regelmatig andere vlogs besproken, dat is gewoon hoe internet werkt.
Of vind je het ook zielig voor Masha, Foef en Dee?
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lijkt net of ze een beroerte heeft gehad
Dat is een vraagstuk waar ik nog niet uit benquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Achter je rug om is op FOK! ook maar relatief. Als je een lokquoteje erbij plaatst is het ineens geen roddelen meer?
Vind jou wel schattig meestal, behalve die snerende opmerking van laatst die doet nog steeds pijn.quote:
huh welke?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind jou wel schattig meestal, behalve die snerende opmerking van laatst die doet nog steeds pijn.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat was een collega. had fok open laten staan. Beetje jammer dus
quote:
Zeker die ene die je laatst op FOK! zag zitten, denk dat hij binnenkort zelf een account gaat maken. Nodig je hem hier ook uit?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat was een collega. had fok open laten staan. Beetje jammer dus
Bestellung geplatztquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
toen ik nog haar had, ha dik altidj deze
https://www.haarshop.nl/product/fudge-hair-shaper-75-gr
heerlijk, goed in model,m makkelijk herstylbaar en supe ruitwasbaar en makkelijk van j ehanden af
quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:04 schreef xcachet het volgende:
Wow, Chai comes in with her Excel
Shit is on
Who has some popcorn?
such sensation
wow
Collega's op FOK!quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeker die ene die je laatst op FOK! zag zitten, denk dat hij binnenkort zelf een account gaat maken. Nodig je hem hier ook uit?
Ja moet eerst mauri ff uitnodigen hierquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeker die ene die je laatst op FOK! zag zitten, denk dat hij binnenkort zelf een account gaat maken. Nodig je hem hier ook uit?
Het was er ooit, dus het zal ook altijd blijven.quote:
Subtiel over iets van 450 euro beginnen en kijken of iemand subtiel het woord fantastisch noemt in zijn reactie.quote:
geen probleem, vorige week of de week ervoor zat ik op werk te fokken en bier te drinken etc zegt mijn baas: maak ze lekker post picca's van je werkplekquote:
Ik vind Dago leuker.quote:
Missschien kan Mauri Braddie een workshop geven over 'Een Publieke InternetPersoonlijkheid zijn'.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja moet eerst mauri ff uitnodigen hier
Ja maar jij hebt een of ander gecreëerde functie omdat je matties bent met said bossquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen probleem, vorige week of de week ervoor zat ik op werk te fokken en bier te drinken etc zegt mijn baas: maak ze lekker post picca's van je werkplek
true true wehhehehequote:Op woensdag 25 mei 2016 10:10 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een of ander gecreëerde functie omdat je matties bent met said boss
Ja ik ben jaloers
Hij verzon toen ook dat hij zijn facebook verwijderd had, dus ik betwijfel dat.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:11 schreef Oberkullie het volgende:
Zou Braddie echt zijn provider hebben gebeld al?
Dat klinkt dan wel weer eng.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:12 schreef Drug het volgende:
[..]
Je bent leuk genoeg om vereeuwigd te worden in een meme
hee niet de hele tijdquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:11 schreef Crip het volgende:
ik werkte een tijdje bij een gamestore ging bazin ook heletijd drinken. vgm had ze wel issues tho
vraag het hem, maar hij kan best gebeld hebben maar ze gaan geen sites voor je blokkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:11 schreef Oberkullie het volgende:
Zou Braddie echt zijn provider hebben gebeld al?
Zou me niets verbazen als het allemaal gelul is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
vraag het hem, maar hij kan best gebeld hebben maar ze gaan geen sites voor je blokken
JA MAAR DAT LAG AAN FACEBOOK HOOR DAT JIJ ALLES NOG KON ZIENquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij verzon toen ook dat hij zijn facebook verwijderd had, dus ik betwijfel dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |