zal eens eentje bestellen. Wel veel keus man 😅quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
fudge
https://www.haarshop.nl/m(...)Ln8DMcAOYaAj8N8P8HAQ
Daar heb je wel een punt. Gelukkig maar dat dat niet gebeurd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen problemen mee als die persoon dat zelf ook doet.
Maar dan heb ik het wel over internetdingen, dus niet als iemands moeder bijv. een hoer is en diegene dat zelf nooit heeft geopenbaard dat je het daar dan over gaat hebben.
Sinds kort, ja. Ik snap wat je bedoeld maar dit met braddie gaat nu al zo langquote:
Dat doe jij iedere keer over mij als ik geband ben.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
Maar jullie zien niet dat het toch best sneu is om iemand helemaal belachelijk te maken ook als die er niet is om zichzelf eventueel te verdedigen? Ook wel apart.
ja zeker omdat mmgy jou heeft vernederd?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ga dat vergelijken joh![]()
t is goed met je
Dat deed hij zomaar uit het niets?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:51 schreef Crip het volgende:
[..]
ja zeker omdat mmgy jou heeft vernederd?
Maar dat braddie mij of andere de kanker wenst en mij een kankermoslim of weet ik veel wat noemt telt zeker niet want braddie ziet er volgens jou een tikkeltje mongolisch uit. Arme kerel is zich daar niet van bewust?
Nee laster is dingen verzinnen. Roddelen is gewoon truth vertellen achter de rug, niks mis mee, behalve dat je in de hel kokende pus moet drinken 😐quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik roddelde nietik quote dingen uit oude topics
roddelen is dingen verzinnen. ZOals zij ook aangaf. En dat is onjuist.
als je het zo sneu, kun j ook voor jezelf stellen dat ze zichzelf zo meer belachelijkquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Gelukkig maar dat dat niet gebeurd.
[..]
Sinds kort, ja. Ik snap wat je bedoeld maar dit met braddie gaat nu al zo lang
vernederd nog welquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar dat braddie mij of andere de kanker wenst en mij een kankermoslim of weet ik veel wat noemt telt zeker niet want braddie ziet er volgens jou een tikkeltje mongolisch uit. Arme kerel is zich daar niet van bewust?
Noel is een beetje selectief. Komt door het blowen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is er met haar gebeurt dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Noel is een beetje selectief. Komt door het blowen.![]()
Braddie verdient het. Remember die chick uit Groningen? Lekker voor hem. Jankhoer.
Achter je rug om is op FOK! ook maar relatief. Als je een lokquoteje erbij plaatst is het ineens geen roddelen meer?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:52 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee laster is dingen verzinnen. Roddelen is gewoon truth vertellen achter de rug, niks mis mee, behalve dat je in de hel kokende pus moet drinken 😐
toen ik nog haar had, ha dik altidj dezequote:Op woensdag 25 mei 2016 09:50 schreef Drug het volgende:
[..]
zal eens eentje bestellen. Wel veel keus man 😅
Ik nooit, heb nog nooit iemand beledigd hierquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:52 schreef Crip het volgende:
Sws mensen die hier opeens morals hebben maar altijd kankeren op anderen. En dan ontkennen wanneer je ze erop wijst.
Maar goed, iedereen is wel eens hypocriet hier ben ik zelf ook schuldig aan.
Uhu, draai het lekker om als ik er niet ben.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat doe jij iedere keer over mij als ik geband ben.
wat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je het zo sneu, kun j ook voor jezelf stellen dat ze zichzelf zo meer belachelijk
selectieve verontwaardigheid is groot, logisch ook je meet dingen af aan je eigen waardes, dan kan het ene wel en het ander niet terwijl een ander het andersom zou zienquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:52 schreef Crip het volgende:
Sws mensen die hier opeens morals hebben maar altijd kankeren op anderen. En dan ontkennen wanneer je ze erop wijst.
Maar goed, iedereen is wel eens hypocriet hier ben ik zelf ook schuldig aan.
als je het sneu gedrag van ze vindt, kan je ook stellen dat ze zichzelf op deze manier belachelijk maken ipv brad.quote:
Ja ik heb echt geen problemen met jou als user ofzo jij blijkbaar wel na mijn singoff hier laatst toen je boos weg ging.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vernederd nog wel
maar ga me maar allemaal woorden in de mond leggen dit dat
Ach iedereen maakt zichzelf hier belachelijkquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je het sneu gedrag van ze vindt, kan je ook stellen dat ze zichzelf op deze manier belachelijk maken ipv brad.
maar ik zeik er niet over.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uhu, draai het lekker om als ik er niet ben.
Niet? ik zie je eigenlijk bijna altijd alleen maar zeikenquote:
ok. wij vinden t kunnen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
vind het gewoon triest dat brad compleet door het slijk gehaald wordt hier, zelfs al is ie hier dagen niet geweest.
Maar je moet toch wat met je leven als je geen vrienden hebt enzo
oke dat is jouw meningquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
vind het gewoon triest dat brad compleet door het slijk gehaald wordt hier, zelfs al is ie hier dagen niet geweest.
Heb 6 vrienden op facebook hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Klopt..quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
selectieve verontwaardigheid is groot, logisch ook je meet dingen af aan je eigen waardes, dan kan het ene wel en het ander niet terwijl een ander het andersom zou zien
Ik ben niet selectief in de verontwaardiging.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? ik zie je eigenlijk bijna altijd alleen maar zeiken
bitch plsquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik nooit, heb nog nooit iemand beledigd hier
ben ff poepenquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik heb echt geen problemen met jou als user ofzo jij blijkbaar wel na mijn singoff hier laatst toen je boos weg ging.
Maar je hoeft echt niet selectief morals te hebben hier. Je zei gisteren ofzo nog dat je het zielig vond dat braddie mij een kankermoslim noemde en jou dat zelfs te ver ging en nu speel jij het ook op die route.
Ik heb Braddie vaak proberen te helpen en ik weet hoe hij is dus kom niet praten over zulke bullshit.
Ik lach even hard om stom commentaar van stimo als dat van Braddie. Dat jij je alleen selectief kan vinden in het leed van anderen op basis van likeabilty is jouw probleem.
Voordat Braddie ging vloggen werden hier ook regelmatig andere vlogs besproken, dat is gewoon hoe internet werkt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
ik vind het leuk om jou anaal te vernederenquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:01 schreef Zosk het volgende:
Ik vind het vooral erg leuk om dit allemaal te lezen.
bek houwe over mijquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik heb echt geen problemen met jou als user ofzo jij blijkbaar wel na mijn singoff hier laatst toen je boos weg ging.
Maar je hoeft echt niet selectief morals te hebben hier. Je zei gisteren ofzo nog dat je het zielig vond dat braddie mij een kankermoslim noemde en jou dat zelfs te ver ging en nu speel jij het ook op die route.
Ik heb Braddie vaak proberen te helpen en ik weet hoe hij is dus kom niet praten over zulke bullshit.
Ik lach even hard om stom commentaar van stimo als dat van Braddie. Dat jij je alleen selectief kan vinden in het leed van anderen op basis van likeabilty is jouw probleem.
Is goed.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben niet selectief in de verontwaardiging.
dat ben jij.
Wow oké.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:01 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind het leuk om jou anaal te vernederen
Ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Voordat Braddie ging vloggen werden hier ook regelmatig andere vlogs besproken, dat is gewoon hoe internet werkt.
Of vind je het ook zielig voor Masha, Foef en Dee?
Rode koontjes?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:01 schreef Zosk het volgende:
Ik vind het vooral erg leuk om dit allemaal te lezen.
ja preciesquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Voordat Braddie ging vloggen werden hier ook regelmatig andere vlogs besproken, dat is gewoon hoe internet werkt.
Of vind je het ook zielig voor Masha, Foef en Dee?
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lijkt net of ze een beroerte heeft gehad
Dat is een vraagstuk waar ik nog niet uit benquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Achter je rug om is op FOK! ook maar relatief. Als je een lokquoteje erbij plaatst is het ineens geen roddelen meer?
Vind jou wel schattig meestal, behalve die snerende opmerking van laatst die doet nog steeds pijn.quote:
huh welke?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind jou wel schattig meestal, behalve die snerende opmerking van laatst die doet nog steeds pijn.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat was een collega. had fok open laten staan. Beetje jammer dus
quote:
Zeker die ene die je laatst op FOK! zag zitten, denk dat hij binnenkort zelf een account gaat maken. Nodig je hem hier ook uit?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat was een collega. had fok open laten staan. Beetje jammer dus
Bestellung geplatztquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
toen ik nog haar had, ha dik altidj deze
https://www.haarshop.nl/product/fudge-hair-shaper-75-gr
heerlijk, goed in model,m makkelijk herstylbaar en supe ruitwasbaar en makkelijk van j ehanden af
quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:04 schreef xcachet het volgende:
Wow, Chai comes in with her Excel
Shit is on
Who has some popcorn?
such sensation
wow
Collega's op FOK!quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeker die ene die je laatst op FOK! zag zitten, denk dat hij binnenkort zelf een account gaat maken. Nodig je hem hier ook uit?
Ja moet eerst mauri ff uitnodigen hierquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeker die ene die je laatst op FOK! zag zitten, denk dat hij binnenkort zelf een account gaat maken. Nodig je hem hier ook uit?
Het was er ooit, dus het zal ook altijd blijven.quote:
Subtiel over iets van 450 euro beginnen en kijken of iemand subtiel het woord fantastisch noemt in zijn reactie.quote:
geen probleem, vorige week of de week ervoor zat ik op werk te fokken en bier te drinken etc zegt mijn baas: maak ze lekker post picca's van je werkplekquote:
Ik vind Dago leuker.quote:
Missschien kan Mauri Braddie een workshop geven over 'Een Publieke InternetPersoonlijkheid zijn'.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja moet eerst mauri ff uitnodigen hier
Ja maar jij hebt een of ander gecreëerde functie omdat je matties bent met said bossquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen probleem, vorige week of de week ervoor zat ik op werk te fokken en bier te drinken etc zegt mijn baas: maak ze lekker post picca's van je werkplek
true true wehhehehequote:Op woensdag 25 mei 2016 10:10 schreef Drug het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een of ander gecreëerde functie omdat je matties bent met said boss
Ja ik ben jaloers
Hij verzon toen ook dat hij zijn facebook verwijderd had, dus ik betwijfel dat.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:11 schreef Oberkullie het volgende:
Zou Braddie echt zijn provider hebben gebeld al?
Dat klinkt dan wel weer eng.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:12 schreef Drug het volgende:
[..]
Je bent leuk genoeg om vereeuwigd te worden in een meme
hee niet de hele tijdquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:11 schreef Crip het volgende:
ik werkte een tijdje bij een gamestore ging bazin ook heletijd drinken. vgm had ze wel issues tho
vraag het hem, maar hij kan best gebeld hebben maar ze gaan geen sites voor je blokkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:11 schreef Oberkullie het volgende:
Zou Braddie echt zijn provider hebben gebeld al?
Zou me niets verbazen als het allemaal gelul is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
vraag het hem, maar hij kan best gebeld hebben maar ze gaan geen sites voor je blokken
JA MAAR DAT LAG AAN FACEBOOK HOOR DAT JIJ ALLES NOG KON ZIENquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij verzon toen ook dat hij zijn facebook verwijderd had, dus ik betwijfel dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |