wat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je het zo sneu, kun j ook voor jezelf stellen dat ze zichzelf zo meer belachelijk
selectieve verontwaardigheid is groot, logisch ook je meet dingen af aan je eigen waardes, dan kan het ene wel en het ander niet terwijl een ander het andersom zou zienquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:52 schreef Crip het volgende:
Sws mensen die hier opeens morals hebben maar altijd kankeren op anderen. En dan ontkennen wanneer je ze erop wijst.
Maar goed, iedereen is wel eens hypocriet hier ben ik zelf ook schuldig aan.
als je het sneu gedrag van ze vindt, kan je ook stellen dat ze zichzelf op deze manier belachelijk maken ipv brad.quote:
Ja ik heb echt geen problemen met jou als user ofzo jij blijkbaar wel na mijn singoff hier laatst toen je boos weg ging.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vernederd nog wel
maar ga me maar allemaal woorden in de mond leggen dit dat
Ach iedereen maakt zichzelf hier belachelijkquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je het sneu gedrag van ze vindt, kan je ook stellen dat ze zichzelf op deze manier belachelijk maken ipv brad.
maar ik zeik er niet over.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uhu, draai het lekker om als ik er niet ben.
Niet? ik zie je eigenlijk bijna altijd alleen maar zeikenquote:
ok. wij vinden t kunnen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
vind het gewoon triest dat brad compleet door het slijk gehaald wordt hier, zelfs al is ie hier dagen niet geweest.
Maar je moet toch wat met je leven als je geen vrienden hebt enzo
oke dat is jouw meningquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
vind het gewoon triest dat brad compleet door het slijk gehaald wordt hier, zelfs al is ie hier dagen niet geweest.
Heb 6 vrienden op facebook hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Klopt..quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
selectieve verontwaardigheid is groot, logisch ook je meet dingen af aan je eigen waardes, dan kan het ene wel en het ander niet terwijl een ander het andersom zou zien
Ik ben niet selectief in de verontwaardiging.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? ik zie je eigenlijk bijna altijd alleen maar zeiken
bitch plsquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik nooit, heb nog nooit iemand beledigd hier
ben ff poepenquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik heb echt geen problemen met jou als user ofzo jij blijkbaar wel na mijn singoff hier laatst toen je boos weg ging.
Maar je hoeft echt niet selectief morals te hebben hier. Je zei gisteren ofzo nog dat je het zielig vond dat braddie mij een kankermoslim noemde en jou dat zelfs te ver ging en nu speel jij het ook op die route.
Ik heb Braddie vaak proberen te helpen en ik weet hoe hij is dus kom niet praten over zulke bullshit.
Ik lach even hard om stom commentaar van stimo als dat van Braddie. Dat jij je alleen selectief kan vinden in het leed van anderen op basis van likeabilty is jouw probleem.
Voordat Braddie ging vloggen werden hier ook regelmatig andere vlogs besproken, dat is gewoon hoe internet werkt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
ik vind het leuk om jou anaal te vernederenquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:01 schreef Zosk het volgende:
Ik vind het vooral erg leuk om dit allemaal te lezen.
bek houwe over mijquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik heb echt geen problemen met jou als user ofzo jij blijkbaar wel na mijn singoff hier laatst toen je boos weg ging.
Maar je hoeft echt niet selectief morals te hebben hier. Je zei gisteren ofzo nog dat je het zielig vond dat braddie mij een kankermoslim noemde en jou dat zelfs te ver ging en nu speel jij het ook op die route.
Ik heb Braddie vaak proberen te helpen en ik weet hoe hij is dus kom niet praten over zulke bullshit.
Ik lach even hard om stom commentaar van stimo als dat van Braddie. Dat jij je alleen selectief kan vinden in het leed van anderen op basis van likeabilty is jouw probleem.
Is goed.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben niet selectief in de verontwaardiging.
dat ben jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |