zal eens eentje bestellen. Wel veel keus man 😅quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
fudge
https://www.haarshop.nl/m(...)Ln8DMcAOYaAj8N8P8HAQ

Daar heb je wel een punt. Gelukkig maar dat dat niet gebeurd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen problemen mee als die persoon dat zelf ook doet.
Maar dan heb ik het wel over internetdingen, dus niet als iemands moeder bijv. een hoer is en diegene dat zelf nooit heeft geopenbaard dat je het daar dan over gaat hebben.
Sinds kort, ja. Ik snap wat je bedoeld maar dit met braddie gaat nu al zo langquote:

Dat doe jij iedere keer over mij als ik geband ben.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
Maar jullie zien niet dat het toch best sneu is om iemand helemaal belachelijk te maken ook als die er niet is om zichzelf eventueel te verdedigen? Ook wel apart.

ja zeker omdat mmgy jou heeft vernederd?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ga dat vergelijken joh
t is goed met je

Dat deed hij zomaar uit het niets?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:51 schreef Crip het volgende:
[..]
ja zeker omdat mmgy jou heeft vernederd?
Maar dat braddie mij of andere de kanker wenst en mij een kankermoslim of weet ik veel wat noemt telt zeker niet want braddie ziet er volgens jou een tikkeltje mongolisch uit. Arme kerel is zich daar niet van bewust?

Nee laster is dingen verzinnen. Roddelen is gewoon truth vertellen achter de rug, niks mis mee, behalve dat je in de hel kokende pus moet drinken 😐quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik roddelde nietik quote dingen uit oude topics
roddelen is dingen verzinnen. ZOals zij ook aangaf. En dat is onjuist.

als je het zo sneu, kun j ook voor jezelf stellen dat ze zichzelf zo meer belachelijkquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Gelukkig maar dat dat niet gebeurd.
[..]
Sinds kort, ja. Ik snap wat je bedoeld maar dit met braddie gaat nu al zo lang

vernederd nog welquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar dat braddie mij of andere de kanker wenst en mij een kankermoslim of weet ik veel wat noemt telt zeker niet want braddie ziet er volgens jou een tikkeltje mongolisch uit. Arme kerel is zich daar niet van bewust?

Noel is een beetje selectief. Komt door het blowen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:51 schreef Crip het volgende:
[..]

Wat is er met haar gebeurt dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Noel is een beetje selectief. Komt door het blowen.
Braddie verdient het. Remember die chick uit Groningen? Lekker voor hem. Jankhoer.

Achter je rug om is op FOK! ook maar relatief. Als je een lokquoteje erbij plaatst is het ineens geen roddelen meer?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:52 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee laster is dingen verzinnen. Roddelen is gewoon truth vertellen achter de rug, niks mis mee, behalve dat je in de hel kokende pus moet drinken 😐

toen ik nog haar had, ha dik altidj dezequote:Op woensdag 25 mei 2016 09:50 schreef Drug het volgende:
[..]
zal eens eentje bestellen. Wel veel keus man 😅

Ik nooit, heb nog nooit iemand beledigd hierquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:52 schreef Crip het volgende:
Sws mensen die hier opeens morals hebben maar altijd kankeren op anderen. En dan ontkennen wanneer je ze erop wijst.
Maar goed, iedereen is wel eens hypocriet hier ben ik zelf ook schuldig aan.

Uhu, draai het lekker om als ik er niet ben.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat doe jij iedere keer over mij als ik geband ben.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |