Echt hequote:Op woensdag 25 mei 2016 10:15 schreef TARDIS. het volgende:
Gaan we het nou topics lang over een user hebben die er niet is, of...?
Dit klinkt niet aardig.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:23 schreef Mozy het volgende:
Zullen we het hebben over TARDIS. en over hoe hij klappen gaat krijgen?
Oh oh Mozy is weer begonnen met een kuurtje, nu is hij wat opvliegender dan normaal, het spijt me TARDIS.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:23 schreef Mozy het volgende:
Zullen we het hebben over TARDIS. en over hoe hij klappen gaat krijgen?
Geen idee eigenlijk, je kan altijd nog in een euthanasie-coaster:quote:
Is het weer zo ver?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh oh Mozy is weer begonnen met een kuurtje, nu is hij wat opvliegender dan normaal, het spijt me TARDIS.
Als 't maar werkt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, je kan altijd nog in een euthanasie-coaster:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Euthanasia_Coaster
hoe hangen die van jou dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee laten we het weer over de titties van crip hebben. Was gisteren ook een rete interessant onderwerp.
Man man man, dat was al toen ik hier nog postte.quote:
Je post nu toch hier?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Man man man, dat was al toen ik hier nog postte.
Sorry, dit stond nog niet in mijn Excel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Man man man, dat was al toen ik hier nog postte.
haha jaloersquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee laten we het weer over de titties van crip hebben. Was gisteren ook een rete interessant onderwerp.
Heb je het wel nu gelijk aangepast?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry, dit stond nog niet in mijn Excel.
Apart.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, je kan altijd nog in een euthanasie-coaster:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Euthanasia_Coaster
Zelf.quote:
Ja, tweede jeugd.quote:
Hulde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |