Nee, klaar daarmee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:15 schreef TARDIS. het volgende:
Gaan we het nou topicslang over een user hebben die er niet is, of...?
Nee laten we het weer over de titties van crip hebben. Was gisteren ook een rete interessant onderwerp.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:15 schreef TARDIS. het volgende:
Gaan we het nou topics lang over een user hebben die er niet is, of...?
Gingen er autisten op je hitten?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:11 schreef Crip het volgende:
ik werkte een tijdje bij een gamestore ging bazin ook heletijd drinken. vgm had ze wel issues tho
ja en in de router kan het ook, maar goed dat kan allemaal zelf dus waarom zou ene provider zulke verzoeken inwilligen, weet je wat voor werk dat geeftquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:15 schreef xcachet het volgende:
Je kan met een programma op de computer ook gewoon websites blokkeren. Valt er ook niet zo makkelijk af te halen. Ideaal voor als je huiswerk moet maken.
Of een scriptie moet schrijven.
Liever dan over Braddie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee laten we het weer over de titties van crip hebben. Was gisteren ook een rete interessant onderwerp.
ze gingen gwn stotteren en durven je dan niet aan te kijken.quote:
whehequote:Op woensdag 25 mei 2016 10:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
JA MAAR DAT LAG AAN FACEBOOK HOOR DAT JIJ ALLES NOG KON ZIEN
Welke Ice Tea?quote:
Jij komt vaak jaloers over.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee laten we het weer over de titties van crip hebben. Was gisteren ook een rete interessant onderwerp.
dan praat je toch over wat andersquote:
Heb jij ook zulke titties dan?quote:
zo kun je ook stellen dat tardis jaloers is omdat het ove rbrad ging ipv hemquote:
Euthanasiepil niets voor jou?quote:
Echt hequote:Op woensdag 25 mei 2016 10:15 schreef TARDIS. het volgende:
Gaan we het nou topics lang over een user hebben die er niet is, of...?
Dit klinkt niet aardig.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:23 schreef Mozy het volgende:
Zullen we het hebben over TARDIS. en over hoe hij klappen gaat krijgen?
Oh oh Mozy is weer begonnen met een kuurtje, nu is hij wat opvliegender dan normaal, het spijt me TARDIS.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:23 schreef Mozy het volgende:
Zullen we het hebben over TARDIS. en over hoe hij klappen gaat krijgen?
Geen idee eigenlijk, je kan altijd nog in een euthanasie-coaster:quote:
Is het weer zo ver?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh oh Mozy is weer begonnen met een kuurtje, nu is hij wat opvliegender dan normaal, het spijt me TARDIS.
Als 't maar werkt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, je kan altijd nog in een euthanasie-coaster:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Euthanasia_Coaster
hoe hangen die van jou dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Man man man, dat was al toen ik hier nog postte.quote:
Je post nu toch hier?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Man man man, dat was al toen ik hier nog postte.
Sorry, dit stond nog niet in mijn Excel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Man man man, dat was al toen ik hier nog postte.
haha jaloersquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je het wel nu gelijk aangepast?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry, dit stond nog niet in mijn Excel.
Apart.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, je kan altijd nog in een euthanasie-coaster:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Euthanasia_Coaster
Zelf.quote:
Ja, tweede jeugd.quote:
Hulde.quote:
Ok.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:34 schreef xcachet het volgende:
Moet je zien, al die openlijk racistische reacties. Dat is de moderne tijd hè. Ik vind het walgelijk hoe een oer-Hollandse gewoonte als discreet discrimineren te grabbel wordt gegooid.
Wat is er mis met ouderwets lekker je bek dicht houden over wat er in je onderbuik leeft?
Van welke NPO cabaretier is dit afkomstig?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:34 schreef xcachet het volgende:
Moet je zien, al die openlijk racistische reacties. Dat is de moderne tijd hè. Ik vind het walgelijk hoe een oer-Hollandse gewoonte als discreet discrimineren te grabbel wordt gegooid.
Wat is er mis met ouderwets lekker je bek dicht houden over wat er in je onderbuik leeft?
Vast gewoon van die ozturk van DENK of hoe die debiel ook heet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Van welke NPO cabaretier is dit afkomstig?
De speld.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Van welke NPO cabaretier is dit afkomstig?
Je mond staat open.quote:
GAT-VER-DAM-MEquote:
Dit is een leuke kwinkslag, daar zijn dat soort figuren niet tot in staat.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vast gewoon van die ozturk van DENK of hoe die debiel ook heet.
quote:
Holy fuck.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
https://www.facebook.com/fokblog/videos/964009803712790/
Petjes en nektasjes. Waarom verbaast mij dit niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
Mwah, dat lijkt zoveel op godverdomme.quote:
quote:
Je vergeet teenslippers.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Petjes en nektasjes. Waarom verbaast mij dit niet.
Wow.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
wtfquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
Rusland zekerquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]die vent trekt een pistool en die ander gaat gewoon door
![]()
[..]
Je vergeet teenslippers.
u jellyquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werd overigens niet mee gegooid. Geen familie van Crip dus.
Misschien was zijn penis te klein om bevredigd te worden door de uitlaatpijp.quote:
Hahaquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
jaquote:
Dat overkomt mij dagelijks. Soms sta ik ook wel eens achter een auto met twee uitlaatpijpen en dat kan ik dan niet handelenquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien was zijn penis te klein om bevredigd te worden door de uitlaatpijp.
Wat heb jij tegen me girl Crip?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Beetje jammer van de telling trouwens.quote:
quote:
Dat is wel defokkingfoker niveau.quote:
Maar was gewoon een inkoppertje omdat Crip ooit vertelde dat haar moeder een slipper naar d'r gooide.quote:
Welke telling?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje jammer van de telling trouwens.
Ja, dat dus.quote:
Zei het nog, maar was sneller dan ik had verwacht wegquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje jammer van de telling trouwens.
Is nog erger dan dt-fouten.quote:
Zelden zo gelachenquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar was gewoon een inkoppertje omdat Crip ooit vertelde dat haar moeder een slipper naar d'r gooide.
Ach, zoveel neuk geef ik niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zei het nog, maar was sneller dan ik had verwacht weg
Dit zeg je vaak en heeft geen kracht meer.quote:
Strkas krijg je de ME achter je aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |