Komt vast omdat ik ook paard reed.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Meteen afkappen deze connectie, anders wordt Chai boos.
Rustig aan hè.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:14 schreef Drug het volgende:
Al die guys met inferieure hair products![]()
Geen wonder dat ik zo veel mislukte chapsels zie
Dit. Die beesten zijn kkranzigquote:
Die mensen moeten een keer schoonmaken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Veel mensen hebben die als huisdieren zonder dat ze het weten.
Dat lijkt mij een goed idee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die mensen moeten een keer schoonmaken.
Onzekerheid.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:19 schreef Crip het volgende:
Waarom doet braddie altijd zijn nek zo naar binnen trekken als hij iets verteld wat hij leuk vind. Valt me echt op. Net zo'n penis die terugkruipt van de kou.
[ afbeelding ]
dan spannen zijn spieren samen van genot?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:19 schreef Crip het volgende:
Waarom doet braddie altijd zijn nek zo naar binnen trekken als hij iets verteld wat hij leuk vind. Valt me echt op. Net zo'n penis die terugkruipt van de kou.
[ afbeelding ]
Klinkt als iets autistisch. Het is dat hij een camera vast heeft anders zou hij fladderen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:19 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Hij weet zeker niet dat je een thumbnail zelf kan selecteren.quote:
Of juist wel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij weet zeker niet dat je een thumbnail zelf kan selecteren.
Dickpicsquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:22 schreef Mozy het volgende:
Hoe weet crip trouwens hoe een penis eruit ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |