quote:
Moet kakkenquote:
Kakken is wel beste woord daarvoorquote:
Oké sryquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja hou maar op, ik vind dit wat minder
Lesgeven, vergaderen en daarna in bed liggen en GoT kijkenquote:
Waar ben je met GoT?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lesgeven, vergaderen en daarna in bed liggen en GoT kijken
S3e3quote:
Dan moet je nog wel evenquote:
Cadeautje voor wiequote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
In de ochtend hardlopen, middag cadeautje kopen en avond oppassen
Wil alleen de tits van khaleesi zienquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel even
Maar geniet vooral van de blote tits, in seizoen 6 zijn ze nog maar 1 keer te zien per aflevering
Die krijg je nog wel te zien in s06quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil alleen de tits van khaleesi zien
paar mooie houten letters. L O V Equote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vriendin voor haar housewarmingparty
Maar weer echt niet wat ik moet halen
Gewoon onzin kopen. Aardappelstamper, vergiet, vleestang, kookwekker, plantenspuitquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vriendin voor haar housewarmingparty
Maar weer echt niet wat ik moet halen
Haha Aardappelstamperquote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon onzin kopen. Aardappelstamper, vergiet, vleestang, kookwekker, plantenspuit
quote:Kuzu en Ozturk maken dankbaar gebruik van Sylvana Simons om de (vooral jonge) zwarte kiezer die hier in Nederland geboren is en zich (chronisch) gediscrimineerd voelt, binnen DENK te halen.
Kuzu en Ozturk maken gebruik van vermeend en daadwerkelijk racisme welke beleefd word door Surinamers en Antilianen, en proberen dit om te zetten in uiteindelijk Islamitische zetels.
Het DENK voorstel om het examenrooster in Nederland vanwege de Ramadan aan te passen, is nog maar pas het begin. De lange arm van Erdogan word er straks ook nog daadwerkelijk aan toegevoegd.
Jonge Moslims voelen zich in de Europa in zoetjes aan in een hoek gedreven, maar als er niet- Islamitische allochtonen aan boord komen, dan voelt dat weer ietsjes beter. Volgens mij moet Sylvana dit wel door hebben.....
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 05:35 schreef -supergirl- het volgende:
Wanneer je KRAK! hoort als je loopt en je weet dat je zojuist een slakkenhuishouden hebt verscheurd.
ja ja maar arme bedwantsen uitroeien is geen probleem zekerquote:
Mijn eerste gedachte is dan; hopelijk zijn mijn schoenen er niet vies van.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 05:35 schreef -supergirl- het volgende:
Wanneer je KRAK! hoort als je loopt en je weet dat je zojuist een slakkenhuishouden hebt verscheurd.
Ik had dit vanmorgen ook een paar keer. Echt zo'n nare krakquote:Op dinsdag 24 mei 2016 05:35 schreef -supergirl- het volgende:
nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 24 mei 2016 07:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had dit vanmorgen ook een paar keer. Echt zo'n nare krak
Serieus? Nee ik voel me dan echt ff rot.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 07:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte is dan; hopelijk zijn mijn schoenen er niet vies van.
Ik zou het echt zonde vinden als er een slakkenspoor op mijn schoenen zit.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 07:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Serieus? Nee ik voel me dan echt ff rot.
Lekker tochquote:Op dinsdag 24 mei 2016 07:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou het echt zonde vinden als er een slakkenspoor op mijn schoenen zit.
als ik er zo over nadenk zie ik ook eigenlijk nooit slakken met huis op de stoep.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 07:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
FOK!ers komen dan eigenlijk ook niet buiten.
quote:
nee joh, ik woon gewoon midden in de randstad op 10 hoog achterquote:Op dinsdag 24 mei 2016 07:46 schreef Chai het volgende:
[..]
In een gezonde natuurlijke omgeving zijn voldoende natuurlijke vijanden om slakkenplagen te voorkomen. Egels, vogels en spitsmuizen bijvoorbeeld.
ik welquote:Op dinsdag 24 mei 2016 07:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
FOK!ers komen dan eigenlijk ook niet buiten.
Gewoon sickquote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:03 schreef Chai het volgende:
Was vanochtend om 6:10 al buiten op de fiets.
toen was ik net uit bedquote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:03 schreef Chai het volgende:
Ik 4:55. Beat that.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:03 schreef Chai het volgende:
hah ik deed 4.50 deed de voordeur open om naar binnen te gaanquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
hah ik deed 4.50 deed de voordeur open om naar binnen te gaan
inbraakalarm melding checken, dus was 4.10 al bruut wakker gebeld door de meldkamerquote:
Hallelujaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
inbraakalarm melding checken, dus was 4.10 al bruut wakker gebeld door de meldkamer
het was een nachtvilnderquote:
swaquote:
nee nachtvlindertje voor de sensor langsquote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Swaatje. Niks aan de hand met dat alarm vanmorgen?
ja nou echt hoor, compleet waardeloosquote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een waardeloze sensor is dat dan
Ik dacht dat ik je beste vriend was.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
M'n beste vriend Frass is wakker
Je hoeft niet zo jaloers te doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je beste vriend was.
Dit is een messteek in mijn rug man.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo jaloers te doen.
Hopelijk heb je je lesje gehadquote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is een messteek in mijn rug man.
Lesje?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:00 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hopelijk heb je je lesje gehad
Het is geen schande om toe te geven dat wij goede vrienden zijn hoor.quote:
Jaaaa kerstmanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
M'n beste vriend Frass is wakker
Dat zijn Frass en ik al zei ik netquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is geen schande om toe te geven dat wij goede vrienden zijn hoor.
Wat wil je hebben? Ik kan je een chick gevenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jaaaa kerstmanNog een half jaar dan weer cadeaus
eerst pics ter beoordeling graagquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat wil je hebben? Ik kan je een chick geven
Jij straks zaad, als je zo doorgaat. Maar weet niet of jij dat nou als straf ervaart of juist als genot.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat zijn Frass en ik al zei ik netHeb je poep in je ogen?
Zo werkt het nietquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
eerst pics ter beoordeling graag
Alles met zaad is altijd goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij straks zaad, als je zo doorgaat. Maar weet niet of jij dat nou als straf ervaart of juist als genot.
Zwart zaad ook?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Alles met zaad is altijd goed.
Oasis Class Cruise Ship. Waterverplaatsing vergelijkbaar met een Nimitz Class Aircraft Carrier.quote:
Op de Noordpool kennen ze dit soort dingen niet, het is accepteren en klaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh maar geldt dan 'Binnen 30 dagen mogelijk om te omruilen'?
Dat ding is 80 voetbalvelden groot?quote:
Wat denk je dat ik ben, een vogel?quote:
Beetje jammer dat jij altijd in deze SC je act opvoert.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik ben, een vogel?
Dat is de reden waarom wij geen vrienden zijn en Frass en ik wel, want hij respecteert me altijd.
Ik heb geen idee waar je over hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje jammer dat jij altijd in deze SC je act opvoert.
Ik ben volgende week in de buurt van Groningen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je over hebt.
Ander onderwerp graag
Ja, maar dat geld ook voor een minicooper.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In ieder geval niet door een vrouw laten doen.
Propulsion is provided by three 20,000-kilowatt (26,800 hp) Azipods, ABB's brand of electric azimuth thrusters. These pods, suspended under the stern, contain electric motors driving 20-foot (6 m) propellers. Because they are rotatable, no rudders are needed to steer the ship. Docking is assisted by four 5,500-kilowatt (7,380 hp) transverse bow thrusters.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar dat geld ook voor een minicooper.
Zegt mij niet veel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Propulsion is provided by three 20,000-kilowatt (26,800 hp) Azipods, ABB's brand of electric azimuth thrusters. These pods, suspended under the stern, contain electric motors driving 20-foot (6 m) propellers. Because they are rotatable, no rudders are needed to steer the ship. Docking is assisted by four 5,500-kilowatt (7,380 hp) transverse bow thrusters.
Mijn god..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:11 schreef TARDIS. het volgende:
TRU / Pinda's komen niet in de natuur voor
Schitterend
Ja, vertel mij eens; waarom gebeuren die dingen altijd op die luxe cruiseschepen? Heb dat nooit gesnapt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zegt mij niet veel.
Leuk als daar norovirusje uitbreekt op zee
welke winkel?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:13 schreef Crip het volgende:
[..]
ik dacht even dt ik je net zag in de winkel maar is wss nie zo
Christine le Duc.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke winkel?
maar nee, die kans is vrij klein
Dit*quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:13 schreef Crip het volgende:
Zit de zuid amerikaanse maffia achter deze synthetische product?
Ah ik vertrouw er op dat je een 10/10 bij mij aflevert dan zal ik een schaal koekjes onder boom zetten voor wanneer je komtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Op de Noordpool kennen ze dit soort dingen niet, het is accepteren en klaar.
Jumbo o;quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke winkel?
maar nee, die kans is vrij klein
vanavond 18.00 vertrekt ie weerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoelang blijft dat dingetje liggen daar in Rotterdam?
Niet eens om 19.40quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
vanavond 18.00 vertrekt ie weer
Wat kom je hier doen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben volgende week in de buurt van Groningen.
Zet dat er dan bij.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:16 schreef Crip het volgende:
[..]
nee goh drm heb ik het gekopiëerd uit topic
Moet er even zijn voor mijn werk. Maar wel midden in de nacht. Dus voor het ochtendgloren ben ik al weer weg.quote:
Je mag hier blijven slapenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet er even zijn voor mijn werk. Maar wel midden in de nacht. Dus voor het ochtendgloren ben ik al weer weg.
Jeetje. Wat een mooi aanbod.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je mag hier blijven slapen![]()
![]()
Als je het eng vindt, heb ik ook wel een logeerbed voor jequote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje. Wat een mooi aanbod.
Spuiten en slikken op reis dit.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Als je het eng vindt, heb ik ook wel een logeerbed voor je
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spuiten en slikken op reis dit.
Mortaxx sowiesoquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mortaxx en Paxcon worden nu ook heel jaloers.
Dat denk ik ook. Zijn vaste stamkroeg is tegenwoordig Café de Vink.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Mortaxx sowieso
Volgens mij is hij stiekem homo
En hij bevindt zich steeds vaker in de HOMO SC.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Zijn vaste stamkroeg is tegenwoordig Café de Vink.
Het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En hij bevindt zich steeds vaker in de HOMO SC.
En wie ben jij danquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En hij bevindt zich steeds vaker in de HOMO SC.
Schijnt veel in zeevruchten te zitten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, vertel mij eens; waarom gebeuren die dingen altijd op die luxe cruiseschepen? Heb dat nooit gesnapt.
Wow. Dat wist ik niet. Ik vind het echt opmerkelijk. Je hoort het zo vaak. Wordt je niet zeeziek dan krijg je wel een norovirus op volle zeequote:
Neen, ga straks wel even langs om piccas te maken.quote:
dan moet je die kopenquote:
Probleem is vaak dat toeristen verzuimen hun inentingen te halen. Daar is ook geen controle op. Professionele zeelui moeten dit wel aantonen in hun medisch paspoort.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wow. Dat wist ik niet. Ik vind het echt opmerkelijk. Je hoort het zo vaak. Wordt je niet zeeziek dan krijg je wel een norovirus op volle zee
noro virus is ene besmetting die vooral plaatsvindt via met feces vervuild water, gewoon een 3e rangs machinekamer medewerker die in het waterfilter poeptquote:
Dat is zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Probleem is vaak dat toeristen verzuimen hun inentingen te halen. Daar is ook geen controle op. Professionele zeelui moeten dit wel aantonen in hun medisch paspoort.
Cruiseschepen doen doorgaans alleen steden aan en daar is het risico op tropische ziektes ed kleiner, maar op 8000 souls on board hoeft er maar 1 iets besmettelijks te hebben en het kan al een probleem worden.
Nice hoor. Had wel ff gekeken als ik vandaag vrij was. Lijkt me indrukwekkend om te zienquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Neen, ga straks wel even langs om piccas te maken.
Veel mensen man die geen inentingen halen wanneer ze op reis gaan. Prikjes kosten al gauw 100 euro per stuk en als je er 5 of zo nodig hebt voor een bepaalde bestemming tikt dat behoorlijk aan op de totale reiskosten.quote:
Dan maar lekker doodziek wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Veel mensen man die geen inentingen halen wanneer ze op reis gaan. Prikjes kosten al gauw 100 euro per stuk en als je er 5 of zo nodig hebt voor een bepaalde bestemming tikt dat behoorlijk aan op de totale reiskosten.
heerlijk tochquote:
bestel het dan onlinequote:
hmm bestond er maar iets van een globaal digitaal netwerk waarmee je contact kan leggen met andere van over de wereld om zo ook spullen hierheen te krijgen....quote:
Verzenden niet naar nederland zeg ik toch gvd jezus manquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heerlijk toch
[..]
bestel het dan online
Dan heb je ook nog incubatietijd. Veel inentingen dient men minstens 2 weken voor aanvang van de reis te halen anders heeft het nog geen zin. Mensen stellen zaken uit en moeten dan op het laatste moment dat soort dingen nog regelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan maar lekker doodziek worden
ook op te lossen, er zijn mensen die dat voor je doen die verzamel allemaal dat soort order en sturen ze dan door naar nlquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Verzenden niet naar nederland zeg ik toch gvd jezus man
Weet ik, je hoeft mij niet uit te leggen hoe ik online moet shoppen. Dat is veel te kaolo duur.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook op te lossen, er zijn mensen die dat voor je doen die verzamel allemaal dat soort order en sturen ze dan door naar nl
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan heb je ook nog incubatietijd. Veel inentingen dient men minstens 2 weken voor aanvang van de reis te halen anders heeft het nog geen zin. Mensen stellen zaken uit en moeten dan op het laatste moment dat soort dingen nog regelen.
Echt een klassieke fout.
Ja voor mij wordt het sowieso rond 17:30-18:00 pas, ff metro pakken en ik ben er zoquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nice hoor. Had wel ff gekeken als ik vandaag vrij was. Lijkt me indrukwekkend om te zien
ok hoor, veel plezier met je geen kleren die je wil danquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet ik, je hoeft mij niet uit te leggen hoe ik online moet shoppen. Dat is veel te kaolo duur.
dnkje doeiquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok hoor, veel plezier met je geen kleren die je wil dan
Witcher is wel pittig idd op moeilijk. Ik speel op pussymode.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:22 schreef TARDIS. het volgende:
Besloten toch niet voor Platinum Witcher 3 te gaan 2NutZ. Veel te moeilijk ik ben een amateur.
Lekker chillen vandaag dan, toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben moe. Papadag vandaag, en met jou?
Ga straks wel even naar buiten met haar. Ligt nu te slapen. Moet ook boodschappen doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker chillen vandaag dan, toch?
Ik moet over 1 uur en 3 kwartier naar school voor een wiskunde toets. Heb maar 1 van de 3 lessen gevolgd en niet meer geoefend. Dus wordt watVraag me af of ik deze toets móet halen of dat ik gemiddeld een voldoende moet staan. Als het dat tweede is kan ik mij prima een 1 veroorloven
SCNP, de SC Nacht Prins.quote:
Ik wil hem ook zienquote:
Zwaar leven heb je ookquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga straks wel even naar buiten met haar. Ligt nu te slapen. Moet ook boodschappen doen.
Hoop voor jou ook dat tweede. Je staat dan wel erg netjes vooraf al
Na ja, ich sprach Deutsch in der Nachricht..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij geilt op statistieken zag ik.
uh ja..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Na ja, ich sprach Deutsch in der Nachricht..
Wiskunde is mooi manquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
Wiskunde is het meest walgelijke fenomeen op aarde.
Slimme meidquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zwaar leven heb je ook![]()
Ja, wiskunde ligt mij wel. Ga er zo nog wel ff naar kijken.
Ja echt niet normaalquote:
Oh, dus Nederland had ook 4 van die dingen kunnen hebben in plaats van 37 F-35.quote:
Echt troep. Enige vak waar ik niks mee kan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wiskunde is mooi man![]()
Ook al snap ik er niet altijd evenveel van
Ja, vliegen echt geweldig goed en je hebt ruimte zat voor 4 miljoen kruisraketten en 600.000 atoombommen aan boord.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, dus Nederland had ook 4 van die dingen kunnen hebben in plaats van 37 F-35.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
Wiskunde is het meest walgelijke fenomeen op aarde.
Jaa. Eigen central park allesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja echt niet normaalheb je interieur foto's gezien, is gewoon een drijvende eiland.
haha 2nutz heeft een rekenmachine nodig voor 2+2quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt troep. Enige vak waar ik niks mee kan.
LOL+LOL=HIHIquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha 2nutz heeft een rekenmachine nodig voor 2+2
wat schattigquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:58 schreef Crip het volgende:
Heb mondeling Nederlands deze week, dat gaat een boel stotteren worden.
1000 euro per week ongeveer en dat zijn vanaf-prijzen. Heb je nog geen eens zeezicht vanuit je hut. Gewoon een pauper binnenhut.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaa. Eigen central park alles![]()
vraag me af hoe veel zo'n reisje zou kosten
Sorry, was even ontbijten.quote:
Ah, je oraal examen Nederlands.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:58 schreef Crip het volgende:
Heb mondeling Nederlands deze week, dat gaat een boel stotteren worden.
Ach, ieder zijn hobby.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
1000 euro per week ongeveer en dat zijn vanaf-prijzen. Heb je nog geen eens zeezicht vanuit je hut. Gewoon een pauper binnenhut.
voor dat geld kun je ook een leuke reis boekenquote:
YEAH QUEENquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:09 schreef Dagoduck het volgende:
With the Sultans, with the Sultans of Swing ♫
quote:
Ik keek net even bij Seabourn Cruises en die kosten het dubbele, ook vanaf-prijzen.quote:
Ik ben meer van de avontuurlijke/cultuur-reizen dan de all-inclusive strandvakantie.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik keek net even bij Seabourn Cruises en die kosten het dubbele, ook vanaf-prijzen.
Weet jij het?quote:
Ja, was mijn eerste ontbijt sinds tijden. Ik brunch meestal.quote:
Dat krijg je met die fans van Oasis.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neeeee, zeg me dat dit niet waar is
Overkomt mij ook wel eens.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, was mijn eerste ontbijt sinds tijden. Ik brunch meestal.
lolquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:15 schreef xcachet het volgende:
Gewoon vliegticket boeken en gaan met die banaan
Regeltantes en all-in
waarheen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:15 schreef xcachet het volgende:
Regeltantes en all-in
arme jijquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij wijze van.
Ik zit straks gewoon in de sprinter naar Zwolle.
Zo reis ik meestal. Soms regel ik wel 1 hotelovernachting want wanneer ik 's avonds laat aankom heb ik geen zin om nog een hotel te moeten zoeken.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:15 schreef xcachet het volgende:
Als ik 's nachts zou aankomen zou ik dat ook doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zo reis ik meestal. Soms regel ik wel 1 hotelovernachting want wanneer ik 's avonds laat aankom heb ik geen zin om nog een hotel te moeten zoeken.
Succesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:21 schreef xcachet het volgende:
Ik ga naar school. Bid voor mij en mijn tweedegraads functies.
Goedgelovige Thomasquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neeeee, zeg me dat dit niet waar is
Succesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:21 schreef xcachet het volgende:
Ik ga naar school. Bid voor mij en mijn tweedegraads functies.
Dit ontdek je voor het eerst?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:26 schreef Crip het volgende:
y tho
Het te betalen collegegeld bedraagt 1984,00 euro.
Want 'hallo' betekent dat je er nog niet was?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha gefopt, ik was er al eerder deze morgen
hjbquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Want 'hallo' betekent dat je er nog niet was?
Nee, ik heb best veel verstand van muziek dus dat gebeurt me nietquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij als mijn grote vriend, ik kon die post gewoon niet geloven
Dit geeft mij weer een beetje vertrouwenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik heb best veel verstand van muziek dus dat gebeurt me niet
en weer een ander neemt genoegen met de pics die montelly postquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:30 schreef Montelly het volgende:
Het is dinsdagochtend een komen en gaan bij de Harmony of the Seas: veel mensen nemen op de Erasmusbrug, de Wilhelminapier of de Willemskade even de tijd om een foto te maken van het grote cruiseschip. De één legt het schip vast met een telelens, voor de ander volstaat een kiekje met de mobiele telefoon.
Zoals verwacht natuurlijk
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij wijze van.
Ik zit straks gewoon in de sprinter naar Zwolle.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en weer een ander neemt genoegen met de pics die montelly post
En FOK!kers zeggen dat hun lul groter is dan dat ding.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en weer een ander neemt genoegen met de pics die montelly post
En hier is er iets mis mee?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:30 schreef Montelly het volgende:
Het is dinsdagochtend een komen en gaan bij de Harmony of the Seas: veel mensen nemen op de Erasmusbrug, de Wilhelminapier of de Willemskade even de tijd om een foto te maken van het grote cruiseschip. De één legt het schip vast met een telelens, voor de ander volstaat een kiekje met de mobiele telefoon.
Zoals verwacht natuurlijk
[ afbeelding ]
Ik wil niet kleinerend zijn over mezelf. Maar ik haal die 360 meter echt niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En FOK!kers zeggen dat hun lul groter is dan dat ding.
What else is new.
Wow. Wat.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil niet kleinerend zijn over mezelf. Maar ik haal die 360 meter echt niet.
Hey Braddie.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil niet kleinerend zijn over mezelf. Maar ik haal die 360 meter echt niet.
ik vind het gewoon veel geld ;squote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een gewone vraag waarin ik mijn interesse toon over jouw wel en wee
En dan valt het nu nog mee, als je na deze opleiding nog een andere wil doen betaal je vaak het tienvoud.quote:
Als je gewoon betaalt ben je aangenomen. IK HEB TOCH AL BETAALD, en dan ga je erop stampen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:36 schreef Crip het volgende:
Ik weet nog niet eens 's of ik ben aangenomen en ze vragen me nu al om mijn betaalgegevens like wtf.
Als ik het doorreken heb ik al zo'n 9000 betaald aan collegegeld Dan moet je nog bedenken dat overheid 90% van de kosten voor jou betaald per jaarquote:
En nu heb je geen diploma hahahhaehehhequote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:39 schreef TARDIS. het volgende:
Haha ja ik was laatst zo afgestudeerd en toen ging ik m'n diploma ophalen, nam ik hem in ontvangst en scheurde ik hem in honderd stukjes op het podium. "Wat DOE je!", riepen ze zo, zeg ik: "Ja ik heb hem toch gekocht".
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En nu heb je geen diploma hahahhaehehhe
Wie niet caret heeft niets te verliezen.quote:
Wijze uitspraak.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wie niet caret heeft niets te verliezen.
is gewoon geband toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:44 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft Braddie nu echt FOK! laten blokkeren via zijn provider? Dat is wel echt grappig namelijk.
onzin, je kan altitude van alles verliezen, dat je er niks om geeft maakt ze niet opeens magisch niet meer verlorenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wie niet caret heeft niets te verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |