Overkomt mij ook wel eens.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, was mijn eerste ontbijt sinds tijden. Ik brunch meestal.
lolquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:15 schreef xcachet het volgende:
Gewoon vliegticket boeken en gaan met die banaan
Regeltantes en all-in
waarheen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:15 schreef xcachet het volgende:
Regeltantes en all-in
arme jijquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij wijze van.
Ik zit straks gewoon in de sprinter naar Zwolle.
Zo reis ik meestal. Soms regel ik wel 1 hotelovernachting want wanneer ik 's avonds laat aankom heb ik geen zin om nog een hotel te moeten zoeken.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:15 schreef xcachet het volgende:
Als ik 's nachts zou aankomen zou ik dat ook doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zo reis ik meestal. Soms regel ik wel 1 hotelovernachting want wanneer ik 's avonds laat aankom heb ik geen zin om nog een hotel te moeten zoeken.
Succesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:21 schreef xcachet het volgende:
Ik ga naar school. Bid voor mij en mijn tweedegraads functies.
Goedgelovige Thomasquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neeeee, zeg me dat dit niet waar is
Succesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:21 schreef xcachet het volgende:
Ik ga naar school. Bid voor mij en mijn tweedegraads functies.
Dit ontdek je voor het eerst?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:26 schreef Crip het volgende:
y tho
Het te betalen collegegeld bedraagt 1984,00 euro.
Want 'hallo' betekent dat je er nog niet was?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha gefopt, ik was er al eerder deze morgen
hjbquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Want 'hallo' betekent dat je er nog niet was?
Nee, ik heb best veel verstand van muziek dus dat gebeurt me nietquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij als mijn grote vriend, ik kon die post gewoon niet geloven
Dit geeft mij weer een beetje vertrouwenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik heb best veel verstand van muziek dus dat gebeurt me niet
en weer een ander neemt genoegen met de pics die montelly postquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:30 schreef Montelly het volgende:
Het is dinsdagochtend een komen en gaan bij de Harmony of the Seas: veel mensen nemen op de Erasmusbrug, de Wilhelminapier of de Willemskade even de tijd om een foto te maken van het grote cruiseschip. De één legt het schip vast met een telelens, voor de ander volstaat een kiekje met de mobiele telefoon.
Zoals verwacht natuurlijk
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij wijze van.
Ik zit straks gewoon in de sprinter naar Zwolle.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en weer een ander neemt genoegen met de pics die montelly post
En FOK!kers zeggen dat hun lul groter is dan dat ding.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en weer een ander neemt genoegen met de pics die montelly post
En hier is er iets mis mee?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:30 schreef Montelly het volgende:
Het is dinsdagochtend een komen en gaan bij de Harmony of the Seas: veel mensen nemen op de Erasmusbrug, de Wilhelminapier of de Willemskade even de tijd om een foto te maken van het grote cruiseschip. De één legt het schip vast met een telelens, voor de ander volstaat een kiekje met de mobiele telefoon.
Zoals verwacht natuurlijk
[ afbeelding ]
Ik wil niet kleinerend zijn over mezelf. Maar ik haal die 360 meter echt niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En FOK!kers zeggen dat hun lul groter is dan dat ding.
What else is new.
Wow. Wat.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil niet kleinerend zijn over mezelf. Maar ik haal die 360 meter echt niet.
Hey Braddie.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil niet kleinerend zijn over mezelf. Maar ik haal die 360 meter echt niet.
ik vind het gewoon veel geld ;squote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een gewone vraag waarin ik mijn interesse toon over jouw wel en wee
En dan valt het nu nog mee, als je na deze opleiding nog een andere wil doen betaal je vaak het tienvoud.quote:
Als je gewoon betaalt ben je aangenomen. IK HEB TOCH AL BETAALD, en dan ga je erop stampen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:36 schreef Crip het volgende:
Ik weet nog niet eens 's of ik ben aangenomen en ze vragen me nu al om mijn betaalgegevens like wtf.
Als ik het doorreken heb ik al zo'n 9000 betaald aan collegegeld Dan moet je nog bedenken dat overheid 90% van de kosten voor jou betaald per jaarquote:
En nu heb je geen diploma hahahhaehehhequote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:39 schreef TARDIS. het volgende:
Haha ja ik was laatst zo afgestudeerd en toen ging ik m'n diploma ophalen, nam ik hem in ontvangst en scheurde ik hem in honderd stukjes op het podium. "Wat DOE je!", riepen ze zo, zeg ik: "Ja ik heb hem toch gekocht".
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En nu heb je geen diploma hahahhaehehhe
Wie niet caret heeft niets te verliezen.quote:
Wijze uitspraak.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wie niet caret heeft niets te verliezen.
is gewoon geband toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:44 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft Braddie nu echt FOK! laten blokkeren via zijn provider? Dat is wel echt grappig namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |