Jaa. Eigen central park allesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja echt niet normaalheb je interieur foto's gezien, is gewoon een drijvende eiland.
haha 2nutz heeft een rekenmachine nodig voor 2+2quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt troep. Enige vak waar ik niks mee kan.
LOL+LOL=HIHIquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha 2nutz heeft een rekenmachine nodig voor 2+2
wat schattigquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:58 schreef Crip het volgende:
Heb mondeling Nederlands deze week, dat gaat een boel stotteren worden.
1000 euro per week ongeveer en dat zijn vanaf-prijzen. Heb je nog geen eens zeezicht vanuit je hut. Gewoon een pauper binnenhut.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaa. Eigen central park alles![]()
vraag me af hoe veel zo'n reisje zou kosten
Sorry, was even ontbijten.quote:
Ah, je oraal examen Nederlands.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:58 schreef Crip het volgende:
Heb mondeling Nederlands deze week, dat gaat een boel stotteren worden.
Ach, ieder zijn hobby.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
1000 euro per week ongeveer en dat zijn vanaf-prijzen. Heb je nog geen eens zeezicht vanuit je hut. Gewoon een pauper binnenhut.
voor dat geld kun je ook een leuke reis boekenquote:
YEAH QUEENquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:09 schreef Dagoduck het volgende:
With the Sultans, with the Sultans of Swing ♫
quote:
Ik keek net even bij Seabourn Cruises en die kosten het dubbele, ook vanaf-prijzen.quote:
Ik ben meer van de avontuurlijke/cultuur-reizen dan de all-inclusive strandvakantie.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik keek net even bij Seabourn Cruises en die kosten het dubbele, ook vanaf-prijzen.
Weet jij het?quote:
Ja, was mijn eerste ontbijt sinds tijden. Ik brunch meestal.quote:
Dat krijg je met die fans van Oasis.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neeeee, zeg me dat dit niet waar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |