ok hoor, veel plezier met je geen kleren die je wil danquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet ik, je hoeft mij niet uit te leggen hoe ik online moet shoppen. Dat is veel te kaolo duur.
dnkje doeiquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok hoor, veel plezier met je geen kleren die je wil dan
Witcher is wel pittig idd op moeilijk. Ik speel op pussymode.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:22 schreef TARDIS. het volgende:
Besloten toch niet voor Platinum Witcher 3 te gaan 2NutZ. Veel te moeilijk ik ben een amateur.
Lekker chillen vandaag dan, toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben moe. Papadag vandaag, en met jou?
Ga straks wel even naar buiten met haar. Ligt nu te slapen. Moet ook boodschappen doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker chillen vandaag dan, toch?
Ik moet over 1 uur en 3 kwartier naar school voor een wiskunde toets. Heb maar 1 van de 3 lessen gevolgd en niet meer geoefend. Dus wordt watVraag me af of ik deze toets móet halen of dat ik gemiddeld een voldoende moet staan. Als het dat tweede is kan ik mij prima een 1 veroorloven
SCNP, de SC Nacht Prins.quote:
Ik wil hem ook zienquote:
Zwaar leven heb je ookquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga straks wel even naar buiten met haar. Ligt nu te slapen. Moet ook boodschappen doen.
Hoop voor jou ook dat tweede. Je staat dan wel erg netjes vooraf al
Na ja, ich sprach Deutsch in der Nachricht..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij geilt op statistieken zag ik.
uh ja..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Na ja, ich sprach Deutsch in der Nachricht..
Wiskunde is mooi manquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
Wiskunde is het meest walgelijke fenomeen op aarde.
Slimme meidquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zwaar leven heb je ook![]()
Ja, wiskunde ligt mij wel. Ga er zo nog wel ff naar kijken.
Ja echt niet normaalquote:
Oh, dus Nederland had ook 4 van die dingen kunnen hebben in plaats van 37 F-35.quote:
Echt troep. Enige vak waar ik niks mee kan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wiskunde is mooi man![]()
Ook al snap ik er niet altijd evenveel van
Ja, vliegen echt geweldig goed en je hebt ruimte zat voor 4 miljoen kruisraketten en 600.000 atoombommen aan boord.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, dus Nederland had ook 4 van die dingen kunnen hebben in plaats van 37 F-35.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
Wiskunde is het meest walgelijke fenomeen op aarde.
Jaa. Eigen central park allesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja echt niet normaalheb je interieur foto's gezien, is gewoon een drijvende eiland.
haha 2nutz heeft een rekenmachine nodig voor 2+2quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt troep. Enige vak waar ik niks mee kan.
LOL+LOL=HIHIquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha 2nutz heeft een rekenmachine nodig voor 2+2
wat schattigquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:58 schreef Crip het volgende:
Heb mondeling Nederlands deze week, dat gaat een boel stotteren worden.
1000 euro per week ongeveer en dat zijn vanaf-prijzen. Heb je nog geen eens zeezicht vanuit je hut. Gewoon een pauper binnenhut.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaa. Eigen central park alles![]()
vraag me af hoe veel zo'n reisje zou kosten
Sorry, was even ontbijten.quote:
Ah, je oraal examen Nederlands.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:58 schreef Crip het volgende:
Heb mondeling Nederlands deze week, dat gaat een boel stotteren worden.
Ach, ieder zijn hobby.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
1000 euro per week ongeveer en dat zijn vanaf-prijzen. Heb je nog geen eens zeezicht vanuit je hut. Gewoon een pauper binnenhut.
voor dat geld kun je ook een leuke reis boekenquote:
YEAH QUEENquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:09 schreef Dagoduck het volgende:
With the Sultans, with the Sultans of Swing ♫
quote:
Ik keek net even bij Seabourn Cruises en die kosten het dubbele, ook vanaf-prijzen.quote:
Ik ben meer van de avontuurlijke/cultuur-reizen dan de all-inclusive strandvakantie.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik keek net even bij Seabourn Cruises en die kosten het dubbele, ook vanaf-prijzen.
Weet jij het?quote:
Ja, was mijn eerste ontbijt sinds tijden. Ik brunch meestal.quote:
Dat krijg je met die fans van Oasis.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neeeee, zeg me dat dit niet waar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |