Veel mensen man die geen inentingen halen wanneer ze op reis gaan. Prikjes kosten al gauw 100 euro per stuk en als je er 5 of zo nodig hebt voor een bepaalde bestemming tikt dat behoorlijk aan op de totale reiskosten.quote:
Dan maar lekker doodziek wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Veel mensen man die geen inentingen halen wanneer ze op reis gaan. Prikjes kosten al gauw 100 euro per stuk en als je er 5 of zo nodig hebt voor een bepaalde bestemming tikt dat behoorlijk aan op de totale reiskosten.
heerlijk tochquote:
bestel het dan onlinequote:
hmm bestond er maar iets van een globaal digitaal netwerk waarmee je contact kan leggen met andere van over de wereld om zo ook spullen hierheen te krijgen....quote:
Verzenden niet naar nederland zeg ik toch gvd jezus manquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heerlijk toch
[..]
bestel het dan online
Dan heb je ook nog incubatietijd. Veel inentingen dient men minstens 2 weken voor aanvang van de reis te halen anders heeft het nog geen zin. Mensen stellen zaken uit en moeten dan op het laatste moment dat soort dingen nog regelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan maar lekker doodziek worden
ook op te lossen, er zijn mensen die dat voor je doen die verzamel allemaal dat soort order en sturen ze dan door naar nlquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Verzenden niet naar nederland zeg ik toch gvd jezus man
Weet ik, je hoeft mij niet uit te leggen hoe ik online moet shoppen. Dat is veel te kaolo duur.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook op te lossen, er zijn mensen die dat voor je doen die verzamel allemaal dat soort order en sturen ze dan door naar nl
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan heb je ook nog incubatietijd. Veel inentingen dient men minstens 2 weken voor aanvang van de reis te halen anders heeft het nog geen zin. Mensen stellen zaken uit en moeten dan op het laatste moment dat soort dingen nog regelen.
Echt een klassieke fout.
Ja voor mij wordt het sowieso rond 17:30-18:00 pas, ff metro pakken en ik ben er zoquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nice hoor. Had wel ff gekeken als ik vandaag vrij was. Lijkt me indrukwekkend om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |