Jeetje. Wat een mooi aanbod.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je mag hier blijven slapen![]()
![]()
Als je het eng vindt, heb ik ook wel een logeerbed voor jequote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje. Wat een mooi aanbod.
Spuiten en slikken op reis dit.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Als je het eng vindt, heb ik ook wel een logeerbed voor je
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spuiten en slikken op reis dit.
Mortaxx sowiesoquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mortaxx en Paxcon worden nu ook heel jaloers.
Dat denk ik ook. Zijn vaste stamkroeg is tegenwoordig Café de Vink.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Mortaxx sowieso
Volgens mij is hij stiekem homo
En hij bevindt zich steeds vaker in de HOMO SC.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Zijn vaste stamkroeg is tegenwoordig Café de Vink.
Het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En hij bevindt zich steeds vaker in de HOMO SC.
En wie ben jij danquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En hij bevindt zich steeds vaker in de HOMO SC.
Schijnt veel in zeevruchten te zitten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, vertel mij eens; waarom gebeuren die dingen altijd op die luxe cruiseschepen? Heb dat nooit gesnapt.
Wow. Dat wist ik niet. Ik vind het echt opmerkelijk. Je hoort het zo vaak. Wordt je niet zeeziek dan krijg je wel een norovirus op volle zeequote:
Neen, ga straks wel even langs om piccas te maken.quote:
dan moet je die kopenquote:
Probleem is vaak dat toeristen verzuimen hun inentingen te halen. Daar is ook geen controle op. Professionele zeelui moeten dit wel aantonen in hun medisch paspoort.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wow. Dat wist ik niet. Ik vind het echt opmerkelijk. Je hoort het zo vaak. Wordt je niet zeeziek dan krijg je wel een norovirus op volle zee
noro virus is ene besmetting die vooral plaatsvindt via met feces vervuild water, gewoon een 3e rangs machinekamer medewerker die in het waterfilter poeptquote:
Dat is zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Probleem is vaak dat toeristen verzuimen hun inentingen te halen. Daar is ook geen controle op. Professionele zeelui moeten dit wel aantonen in hun medisch paspoort.
Cruiseschepen doen doorgaans alleen steden aan en daar is het risico op tropische ziektes ed kleiner, maar op 8000 souls on board hoeft er maar 1 iets besmettelijks te hebben en het kan al een probleem worden.
Nice hoor. Had wel ff gekeken als ik vandaag vrij was. Lijkt me indrukwekkend om te zienquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Neen, ga straks wel even langs om piccas te maken.
Veel mensen man die geen inentingen halen wanneer ze op reis gaan. Prikjes kosten al gauw 100 euro per stuk en als je er 5 of zo nodig hebt voor een bepaalde bestemming tikt dat behoorlijk aan op de totale reiskosten.quote:
Dan maar lekker doodziek wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Veel mensen man die geen inentingen halen wanneer ze op reis gaan. Prikjes kosten al gauw 100 euro per stuk en als je er 5 of zo nodig hebt voor een bepaalde bestemming tikt dat behoorlijk aan op de totale reiskosten.
heerlijk tochquote:
bestel het dan onlinequote:
hmm bestond er maar iets van een globaal digitaal netwerk waarmee je contact kan leggen met andere van over de wereld om zo ook spullen hierheen te krijgen....quote:
Verzenden niet naar nederland zeg ik toch gvd jezus manquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heerlijk toch
[..]
bestel het dan online
Dan heb je ook nog incubatietijd. Veel inentingen dient men minstens 2 weken voor aanvang van de reis te halen anders heeft het nog geen zin. Mensen stellen zaken uit en moeten dan op het laatste moment dat soort dingen nog regelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan maar lekker doodziek worden
ook op te lossen, er zijn mensen die dat voor je doen die verzamel allemaal dat soort order en sturen ze dan door naar nlquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Verzenden niet naar nederland zeg ik toch gvd jezus man
Weet ik, je hoeft mij niet uit te leggen hoe ik online moet shoppen. Dat is veel te kaolo duur.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook op te lossen, er zijn mensen die dat voor je doen die verzamel allemaal dat soort order en sturen ze dan door naar nl
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dan heb je ook nog incubatietijd. Veel inentingen dient men minstens 2 weken voor aanvang van de reis te halen anders heeft het nog geen zin. Mensen stellen zaken uit en moeten dan op het laatste moment dat soort dingen nog regelen.
Echt een klassieke fout.
Ja voor mij wordt het sowieso rond 17:30-18:00 pas, ff metro pakken en ik ben er zoquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nice hoor. Had wel ff gekeken als ik vandaag vrij was. Lijkt me indrukwekkend om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |