Wat wil je hebben? Ik kan je een chick gevenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jaaaa kerstmanNog een half jaar dan weer cadeaus
eerst pics ter beoordeling graagquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:03 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat wil je hebben? Ik kan je een chick geven
Jij straks zaad, als je zo doorgaat. Maar weet niet of jij dat nou als straf ervaart of juist als genot.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat zijn Frass en ik al zei ik netHeb je poep in je ogen?
Zo werkt het nietquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
eerst pics ter beoordeling graag
Alles met zaad is altijd goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij straks zaad, als je zo doorgaat. Maar weet niet of jij dat nou als straf ervaart of juist als genot.
Zwart zaad ook?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Alles met zaad is altijd goed.
Oasis Class Cruise Ship. Waterverplaatsing vergelijkbaar met een Nimitz Class Aircraft Carrier.quote:
Op de Noordpool kennen ze dit soort dingen niet, het is accepteren en klaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh maar geldt dan 'Binnen 30 dagen mogelijk om te omruilen'?
Dat ding is 80 voetbalvelden groot?quote:
Wat denk je dat ik ben, een vogel?quote:
Beetje jammer dat jij altijd in deze SC je act opvoert.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik ben, een vogel?
Dat is de reden waarom wij geen vrienden zijn en Frass en ik wel, want hij respecteert me altijd.
Ik heb geen idee waar je over hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje jammer dat jij altijd in deze SC je act opvoert.
Ik ben volgende week in de buurt van Groningen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je over hebt.
Ander onderwerp graag
Ja, maar dat geld ook voor een minicooper.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In ieder geval niet door een vrouw laten doen.
Propulsion is provided by three 20,000-kilowatt (26,800 hp) Azipods, ABB's brand of electric azimuth thrusters. These pods, suspended under the stern, contain electric motors driving 20-foot (6 m) propellers. Because they are rotatable, no rudders are needed to steer the ship. Docking is assisted by four 5,500-kilowatt (7,380 hp) transverse bow thrusters.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar dat geld ook voor een minicooper.
Zegt mij niet veel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Propulsion is provided by three 20,000-kilowatt (26,800 hp) Azipods, ABB's brand of electric azimuth thrusters. These pods, suspended under the stern, contain electric motors driving 20-foot (6 m) propellers. Because they are rotatable, no rudders are needed to steer the ship. Docking is assisted by four 5,500-kilowatt (7,380 hp) transverse bow thrusters.
Mijn god..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:11 schreef TARDIS. het volgende:
TRU / Pinda's komen niet in de natuur voor
Schitterend
Ja, vertel mij eens; waarom gebeuren die dingen altijd op die luxe cruiseschepen? Heb dat nooit gesnapt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zegt mij niet veel.
Leuk als daar norovirusje uitbreekt op zee
welke winkel?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:13 schreef Crip het volgende:
[..]
ik dacht even dt ik je net zag in de winkel maar is wss nie zo
Christine le Duc.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke winkel?
maar nee, die kans is vrij klein
Dit*quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:13 schreef Crip het volgende:
Zit de zuid amerikaanse maffia achter deze synthetische product?
Ah ik vertrouw er op dat je een 10/10 bij mij aflevert dan zal ik een schaal koekjes onder boom zetten voor wanneer je komtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Op de Noordpool kennen ze dit soort dingen niet, het is accepteren en klaar.
Jumbo o;quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke winkel?
maar nee, die kans is vrij klein
vanavond 18.00 vertrekt ie weerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoelang blijft dat dingetje liggen daar in Rotterdam?
Niet eens om 19.40quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
vanavond 18.00 vertrekt ie weer
Wat kom je hier doen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben volgende week in de buurt van Groningen.
Zet dat er dan bij.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:16 schreef Crip het volgende:
[..]
nee goh drm heb ik het gekopiëerd uit topic
Moet er even zijn voor mijn werk. Maar wel midden in de nacht. Dus voor het ochtendgloren ben ik al weer weg.quote:
Je mag hier blijven slapenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet er even zijn voor mijn werk. Maar wel midden in de nacht. Dus voor het ochtendgloren ben ik al weer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |