abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162453984
Pinda's zijn overal verkrijgbaar. Ik heb ze echter nog nooit in de natuur gezien. Zijn ze ons aan het brainwashen met dit product? Het valt me op dat er vaak zout op wordt gedaan om de rare smaak te verdoezelen. Zit de zuid amerikaanse maffia achter deze synthetische product? Ik hoop dat we hier spoedig meer over te weten krijgen. Ik heb in ieder geval nog nooit een pindaplant of pindabloem gezien..

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 08:33:28 #2
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162454032
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_162454066
Deze TS. :D
Uitvinder van de biersmiley.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 mei 2016 @ 08:38:43 #4
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_162454090
Wait what?

Nee, pinda's komen niet van origine voor in de NL'se natuur. Jij gaat me nu vertellen dat je dagelijks struikelt over ananasplanten, mangobomen en rijstvelden hier in de polder?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_162454108
Bananen zijn overal verkrijgbaar. Ik heb ze echter nog nooit in de natuur gezien. Zijn ze ons aan het brainwashen met dit product? Het valt me op dat er vaak zout op wordt gedaan om de rare smaak te verdoezelen. Zit de zuid amerikaanse maffia achter deze synthetische product? Ik hoop dat we hier spoedig meer over te weten krijgen. Ik heb in ieder geval nog nooit een bananenplant of bananenbloem gezien..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_162454129
Ja, TS, alles wat je zelf nog nooit gezien hebt is nep. Alles!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 mei 2016 @ 08:42:04 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_162454133
Ik heb nog nooit een firefly3 boom gezien. Maar toch lopen er firefly3's op dit forum rond de boel onveilig te maken met hun "matige garpjes" topics. Het zal de zuid amerikaanse maffia zijn die er achter zit.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_162454186
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 08:42 schreef SpecialK het volgende:
Ik heb nog nooit een firefly3 boom gezien. Maar toch lopen er firefly3's op dit forum rond de boel onveilig te maken met hun "matige garpjes" topics. Het zal de zuid amerikaanse maffia zijn die er achter zit.
Sterker nog, het overgrote deel van de mensen op Fok! bestaat niet, want heb ik nooit gezien! :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162454246
Oh was jij ook diegene die dacht dat de witte stranden geverfd waren?
  dinsdag 24 mei 2016 @ 08:56:10 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_162454249
Kokosnoten zijn overal verkrijgbaar. Ik heb ze echter nog nooit in de natuur gezien. Zijn ze ons aan het brainwashen met dit product? Het valt me op dat er vaak melk van wordt gemaakt om de rare smaak te verdoezelen. Zit de Indische maffia achter deze synthetische product? Ik hoop dat we hier spoedig meer over te weten krijgen. Ik heb in ieder geval nog nooit een kokospalm of kokosbloem gezien..
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_162458092
quote:
Ik zie geen pinda's aan die plant, slechts een plant die eerder een closeup lijkt van een klavertje vier.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_162458114
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 08:38 schreef JeMoeder het volgende:
Wait what?

Nee, pinda's komen niet van origine voor in de NL'se natuur. Jij gaat me nu vertellen dat je dagelijks struikelt over ananasplanten, mangobomen en rijstvelden hier in de polder?
jij niet dan?
pi_162458197
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 08:38 schreef JeMoeder het volgende:
Wait what?

Daar zie je wel fotos van.

Redactie Frontpage dinsdag 24 mei 2016 @ 12:05:44 #14
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_162458203
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:03 schreef tailfox het volgende:

[..]

jij niet dan?
Ik struikel daags vooral over bananenplanten en kokospalmen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage dinsdag 24 mei 2016 @ 12:06:20 #15
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_162458219
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Daar zie je wel fotos van.

[ afbeelding ]
Kijk eens naar de foto die Gutmensch heeft gepost... En dat jij niet begrijpt dat pinda's (die niets voor niets ook aardnoten heten) onder de grond groeien, dan zou ik eens biologie gaan volgen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_162458229
Ananas aan bomen ok, appels, peren, mangos, bananen. Maar pinda's? :')
pi_162458250
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:06 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Kijk eens naar de foto die Gutmensch heeft gepost... En dat jij niet begrijpt dat pinda's (niets voor niets ook aardnoten heten) onder de grond groeien, dan zou ik eens biologie gaan volgen.
Ik zie geen pindas hangen.
pi_162458257
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:06 schreef firefly3 het volgende:
ananas grooien op struiken
  Redactie Frontpage dinsdag 24 mei 2016 @ 12:07:45 #19
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_162458259
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:06 schreef firefly3 het volgende:
Wat voor een dildo ben je nu? Ze groeien ONDERGRONDS. Ik heb ook nog nooit aardappelen aan een boom zien groeien, of wortelen. Jij wel?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 24 mei 2016 @ 12:10:22 #20
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_162458333
Goh, dacht TS dat ie even iets grootst had ontdekt :') :') :') |:(
  dinsdag 24 mei 2016 @ 12:12:33 #21
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_162458413
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zie geen pindas hangen.
Dat komt omdat pinda's onder de grond groeien. Jij gelooft ook niet in wortels?

Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_162458501
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:07 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Wat voor een dildo ben je nu? Ze groeien ONDERGRONDS. Ik heb ook nog nooit aardappelen aan een boom zien groeien, of wortelen. Jij wel?
Bij een wortel of aardappels heb je een plant. Als je deze plant uit de grond trekt heb je een aardappel of wortel. Wat moet ik bij een pindaboom voorstellen volgens jou, je trekt een boom uit de grond en onderin eindigt de boom met een magisch pinda? Hoeveel bomen moet je dan wel niet planten om een zakje pindas te krijgen, 800 hectare?
  Redactie Frontpage dinsdag 24 mei 2016 @ 12:16:25 #23
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_162458524
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bij een wortel of aardappels heb je een plant. Als je deze plant uit de grond trekt heb je een aardappel of wortel. Wat moet ik bij een pindaboom voorstellen volgens jou, je trekt een boom uit de grond en onderin eindigt de boom met een magisch pinda? Hoeveel bomen moet je dan wel niet planten om een zakje pindas te krijgen, 800 hectare?
Het is geen boom. Het zijn planten:

Net zo als aardappelen, een lading pinda's bij één plant.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage dinsdag 24 mei 2016 @ 12:16:57 #24
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_162458540
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:12 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij's een gekkie. Ik hoop toch werkelijk dat hij loopt te trollen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_162458773
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 12:12 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ziet er eerder grappig uit dan overtuigend. Nee, pinda's worden volgens mij machinaal gemaakt. Zie plaatje hieronder. De voedselindustrie verdient miljoenen hierdoor. Restjes worden verzameld en gecomprimeerd. Normaal gesproken hebben vruchten een functie, zoals voortplanting. Een vogel moet eerst een meter graven om pindas te vinden en dan via zijn maag te verspreiden? En vooral die pinda schillen :D knappe plant die zo'n harde schil kan maken om een pindaballetje. Dus zijn wortels worden harde pinda's met schil eromheen? Niet echt functioneel en veel te veel energie voor de natuur om er voordeel uit te halen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')