Sterker nog, het overgrote deel van de mensen op Fok! bestaat niet, want heb ik nooit gezien!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:42 schreef SpecialK het volgende:
Ik heb nog nooit een firefly3 boom gezien. Maar toch lopen er firefly3's op dit forum rond de boel onveilig te maken met hun "matige garpjes" topics. Het zal de zuid amerikaanse maffia zijn die er achter zit.
Ik zie geen pinda's aan die plant, slechts een plant die eerder een closeup lijkt van een klavertje vier.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:33 schreef Gutmensch het volgende:
Pindaplant:
[ afbeelding ]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pinda
jij niet dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:38 schreef JeMoeder het volgende:
Wait what?
Nee, pinda's komen niet van origine voor in de NL'se natuur. Jij gaat me nu vertellen dat je dagelijks struikelt over ananasplanten, mangobomen en rijstvelden hier in de polder?
Daar zie je wel fotos van.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:38 schreef JeMoeder het volgende:
Wait what?
Nee, pinda's komen niet van origine voor in de NL'se natuur. Jij gaat me nu vertellen dat je dagelijks struikelt over ananasplanten, mangobomen en rijstvelden hier in de polder?
Kijk eens naar de foto die Gutmensch heeft gepost... En dat jij niet begrijpt dat pinda's (die niets voor niets ook aardnoten heten) onder de grond groeien, dan zou ik eens biologie gaan volgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar zie je wel fotos van.
[ afbeelding ]
Ik zie geen pindas hangen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Kijk eens naar de foto die Gutmensch heeft gepost... En dat jij niet begrijpt dat pinda's (niets voor niets ook aardnoten heten) onder de grond groeien, dan zou ik eens biologie gaan volgen.
ananas grooien op struikenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:06 schreef firefly3 het volgende:
Ananas aan bomen ok, appels, peren, mangos, bananen. Maar pinda's?
Wat voor een dildo ben je nu? Ze groeien ONDERGRONDS. Ik heb ook nog nooit aardappelen aan een boom zien groeien, of wortelen. Jij wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:06 schreef firefly3 het volgende:
Ananas aan bomen ok, appels, peren, mangos, bananen. Maar pinda's?
Dat komt omdat pinda's onder de grond groeien. Jij gelooft ook niet in wortels?quote:
Bij een wortel of aardappels heb je een plant. Als je deze plant uit de grond trekt heb je een aardappel of wortel. Wat moet ik bij een pindaboom voorstellen volgens jou, je trekt een boom uit de grond en onderin eindigt de boom met een magisch pinda? Hoeveel bomen moet je dan wel niet planten om een zakje pindas te krijgen, 800 hectare?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:07 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat voor een dildo ben je nu? Ze groeien ONDERGRONDS. Ik heb ook nog nooit aardappelen aan een boom zien groeien, of wortelen. Jij wel?
Het is geen boom. Het zijn planten:quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij een wortel of aardappels heb je een plant. Als je deze plant uit de grond trekt heb je een aardappel of wortel. Wat moet ik bij een pindaboom voorstellen volgens jou, je trekt een boom uit de grond en onderin eindigt de boom met een magisch pinda? Hoeveel bomen moet je dan wel niet planten om een zakje pindas te krijgen, 800 hectare?
Hij's een gekkie. Ik hoop toch werkelijk dat hij loopt te trollen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:12 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Dat komt omdat pinda's onder de grond groeien. Jij gelooft ook niet in wortels?
[ afbeelding ]
Ziet er eerder grappig uit dan overtuigend. Nee, pinda's worden volgens mij machinaal gemaakt. Zie plaatje hieronder. De voedselindustrie verdient miljoenen hierdoor. Restjes worden verzameld en gecomprimeerd. Normaal gesproken hebben vruchten een functie, zoals voortplanting. Een vogel moet eerst een meter graven om pindas te vinden en dan via zijn maag te verspreiden? En vooral die pinda schillenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:12 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Dat komt omdat pinda's onder de grond groeien. Jij gelooft ook niet in wortels?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |