quote:
Moet kakkenquote:
Kakken is wel beste woord daarvoorquote:
Oké sryquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja hou maar op, ik vind dit wat minder
Lesgeven, vergaderen en daarna in bed liggen en GoT kijkenquote:
Waar ben je met GoT?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lesgeven, vergaderen en daarna in bed liggen en GoT kijken
S3e3quote:
Dan moet je nog wel evenquote:
Cadeautje voor wiequote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
In de ochtend hardlopen, middag cadeautje kopen en avond oppassen
Wil alleen de tits van khaleesi zienquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel even
Maar geniet vooral van de blote tits, in seizoen 6 zijn ze nog maar 1 keer te zien per aflevering
Die krijg je nog wel te zien in s06quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil alleen de tits van khaleesi zien
paar mooie houten letters. L O V Equote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vriendin voor haar housewarmingparty
Maar weer echt niet wat ik moet halen
Gewoon onzin kopen. Aardappelstamper, vergiet, vleestang, kookwekker, plantenspuitquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vriendin voor haar housewarmingparty
Maar weer echt niet wat ik moet halen
Haha Aardappelstamperquote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon onzin kopen. Aardappelstamper, vergiet, vleestang, kookwekker, plantenspuit
quote:Kuzu en Ozturk maken dankbaar gebruik van Sylvana Simons om de (vooral jonge) zwarte kiezer die hier in Nederland geboren is en zich (chronisch) gediscrimineerd voelt, binnen DENK te halen.
Kuzu en Ozturk maken gebruik van vermeend en daadwerkelijk racisme welke beleefd word door Surinamers en Antilianen, en proberen dit om te zetten in uiteindelijk Islamitische zetels.
Het DENK voorstel om het examenrooster in Nederland vanwege de Ramadan aan te passen, is nog maar pas het begin. De lange arm van Erdogan word er straks ook nog daadwerkelijk aan toegevoegd.
Jonge Moslims voelen zich in de Europa in zoetjes aan in een hoek gedreven, maar als er niet- Islamitische allochtonen aan boord komen, dan voelt dat weer ietsjes beter. Volgens mij moet Sylvana dit wel door hebben.....
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 05:35 schreef -supergirl- het volgende:
Wanneer je KRAK! hoort als je loopt en je weet dat je zojuist een slakkenhuishouden hebt verscheurd.
ja ja maar arme bedwantsen uitroeien is geen probleem zekerquote:
Mijn eerste gedachte is dan; hopelijk zijn mijn schoenen er niet vies van.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 05:35 schreef -supergirl- het volgende:
Wanneer je KRAK! hoort als je loopt en je weet dat je zojuist een slakkenhuishouden hebt verscheurd.
Ik had dit vanmorgen ook een paar keer. Echt zo'n nare krakquote:Op dinsdag 24 mei 2016 05:35 schreef -supergirl- het volgende:
nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 24 mei 2016 07:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had dit vanmorgen ook een paar keer. Echt zo'n nare krak
Serieus? Nee ik voel me dan echt ff rot.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 07:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte is dan; hopelijk zijn mijn schoenen er niet vies van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |