Nee.quote:
Wie?quote:Op maandag 23 mei 2016 15:26 schreef Germano het volgende:
Sinds wanneer ben jij geen admin of mod meer?
Betaalde niet zoals ik had verwacht dus toen ben ik weer gestopt.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:26 schreef Germano het volgende:
Frankrijkquote:Op maandag 23 mei 2016 15:32 schreef Kurovski het volgende:
West-Frankrijk raakt verstoken van benzine
Niet op kernenergie rijden als fransman.
Al jaren niet meer.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:26 schreef Germano het volgende:
Voor of na je permban?quote:Op maandag 23 mei 2016 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb jou een keer de hand geschud in de stairway
rtquote:Op maandag 23 mei 2016 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
verdulleme schiet eens op met m'n loon en vakantiegeld
Zijn permban was tijdelijk. Ho wacht, hier klopt iets niet.quote:
Ja, ik wacht er al jaren op.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Zal dat het zijn.quote:
danny heeft toch gratie verleend aan hele hoop gepermabanden begin dit jaarquote:Op maandag 23 mei 2016 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zijn permban was tijdelijk. Ho wacht, hier klopt iets niet.
Ja, maar dan was het dus geen permban.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
danny heeft toch gratie verleend aan hele hoop gepermabanden begin dit jaar
detailsquote:Op maandag 23 mei 2016 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar dan was het dus geen permban.
Wat een topper is het ook hequote:Op maandag 23 mei 2016 15:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
danny heeft toch gratie verleend aan hele hoop gepermabanden begin dit jaar
ja was wel bazenactiequote:
Ik heb het al ahahaquote:Op maandag 23 mei 2016 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
srs? aan watquote:Op maandag 23 mei 2016 15:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb het al ahaha
Ook al uitgegeven maja
zijn je bedwantsen al weg?quote:Op maandag 23 mei 2016 15:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb het al ahaha
Ook al uitgegeven maja
Sindsdien heb je je handen niet meer gewassen zeker?quote:Op maandag 23 mei 2016 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb jou een keer de hand geschud in de stairway
Hij staat op sterk water boven de schoorsteenmantel.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Sindsdien heb je je handen niet meer gewassen zeker?
Hoe gaat het met Gary?quote:Op maandag 23 mei 2016 15:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Sindsdien heb je je handen niet meer gewassen zeker?
snap dat eigenlijk niet van die manquote:Op maandag 23 mei 2016 15:56 schreef deadprez het volgende:
Bah wat triest, in het topic in NWS over dat scooterongeluk wordt gepost dat de nabestaande van de overledene vindt dat die gasten niet meer de cel in hoeven, omdat niemand daar verder mee geholpen is en vergelding zijn partner ook niet terugbrengt en vervolgens gaat men hem even lekker lopen veroordelen.
Respect voor die man.
hoeveel messen en ogen enzoquote:Op maandag 23 mei 2016 15:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Merk wel dat ik sinds m'n terugkeer stuk beschaafder ben en minder bans heb. Heeft dus wel nut gehad.
Ik weet niet hoe ik zou reageren, maar ik hoop op dezelfde manier als die kerel. Zo zouden meer mensen moeten zijn, dan zou de wereld een veel mooiere plek zijn.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
snap dat eigenlijk niet van die man![]()
had die hele familie van die daders kapotgemaakt mja dat ben ik he
Ja, dat sws maar ik ken mezelfquote:Op maandag 23 mei 2016 15:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik zou reageren, maar ik hoop op dezelfde manier als die kerel. Zo zouden meer mensen moeten zijn, dan zou de wereld een veel mooiere plek zijn.
Klinkt mooi. Wel naïef.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik zou reageren, maar ik hoop op dezelfde manier als die kerel. Zo zouden meer mensen moeten zijn, dan zou de wereld een veel mooiere plek zijn.
Ach, is ook niet geheel onbegrijpelijk.quote:
True.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt mooi. Wel naïef.
Voor hetzelfde geld gaan die gasten gewoon door met hun terreur. Dan liever in een cel.
Het is de schuld van de rabobankquote:Op maandag 23 mei 2016 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt mooi. Wel naïef.
Voor hetzelfde geld gaan die gasten gewoon door met hun terreur. Dan liever in een cel.
Ja, zeker respect voor zijn betoog.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:00 schreef deadprez het volgende:
Maar toch, respect voor die man en ik vind het nogal triest dat wat usertjes in NWS gaan doen alsof die man niet goed bij z'n hoofd is.
Altijd.quote:
Vergeving is het mooiste cadeau dat je jezelf kunt geven.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:56 schreef deadprez het volgende:
Bah wat triest, in het topic in NWS over dat scooterongeluk wordt gepost dat de nabestaande van de overledene vindt dat die gasten niet meer de cel in hoeven, omdat niemand daar verder mee geholpen is en vergelding zijn partner ook niet terugbrengt en vervolgens gaat men hem even lekker lopen veroordelen.
Respect voor die man.
Dat niet, slechts die twee kneuzen levend verbrand.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
snap dat eigenlijk niet van die man![]()
had die hele familie van die daders kapotgemaakt mja dat ben ik he
Mensen die nu aan het fokken zijn kan ik sowieso niet srs nemen.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:00 schreef deadprez het volgende:
Maar toch, respect voor die man en ik vind het nogal triest dat wat usertjes in NWS gaan doen alsof die man niet goed bij z'n hoofd is.
quote:Op maandag 23 mei 2016 16:02 schreef Germano het volgende:
De wereld zou fucking saai worden als iedereen kiest voor verzoening i.p.v. wraak.
Walgelijke uitspraak.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:02 schreef Germano het volgende:
De wereld zou fucking saai worden als iedereen kiest voor verzoening i.p.v. wraak.
smoesjesquote:
van wat ik heb gelezen is die familie geen haar beter.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat niet, slechts die twee kneuzen levend verbrand.
Hahahahquote:Op maandag 23 mei 2016 16:02 schreef Germano het volgende:
maar jij daarna ook niet meerquote:Op maandag 23 mei 2016 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
van wat ik heb gelezen is die familie geen haar beter.
Allicht, die kutkoters worden toch ergens zo gemaakt hè.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
van wat ik heb gelezen is die familie geen haar beter.
quote:Op maandag 23 mei 2016 16:02 schreef Germano het volgende:
wowquote:
stoere boiquote:Op maandag 23 mei 2016 16:05 schreef Catkiller het volgende:
Die man.Zou pleiten om die gasten op te laten hangen als het mijn familielid zou zijn geweest.
quote:
Imago in stand houden.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat jij een achterlijke pvv'er bent was al bekend
Zouden ze zelf uit mogen kiezen.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:05 schreef Catkiller het volgende:
Die man.Zou pleiten om die gasten op te laten hangen als het mijn familielid zou zijn geweest.
an eye for an eye makes the whole world blindquote:Op maandag 23 mei 2016 16:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat klopt ook helemaal. Daar zou ik wel mee kunnen leven.
hehehequote:
Nee, is allemaal onzin. Ik heb geen idee hoe ik in zo'n situatie zou reageren.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
an eye for an eye makes the whole world blind
quote:De Koperen- of Messingen Stier was een executiemiddel van de Oude Grieken dat vermoedelijk was bedacht door Perillos van Athene. Hij stelde voor om alle terdoodveroordeelden op te sluiten in een hol beeld van een stier, dat gemaakt was van koper of messing. Vervolgens werd er een vuurtje onder het beeld aangestoken, waardoor het geheel langzaamaan begon te gloeien van de hitte. Deze executiemethode was veel wreder dan de brandstapel, omdat de pijn veel langer aanhield. Bovendien was het beeld zo ontworpen dat de angstkreten van het slachtoffer, die ondertussen langzaam geroosterd werd, voor het publiek vervormd raakten tot het geluid van een echte dolle stier.
Nee, is ook heel begrijpelijk.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, is allemaal onzin. Ik heb geen idee hoe ik in zo'n situatie zou reageren.
Had waarschijnlijk niets goeds over voor de daders.
echt zo fucking sick is dat hè, stel je voor dat je daarin zitquote:
Krijg er kriebels vanquote:Op maandag 23 mei 2016 16:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt zo fucking sick is dat hè, stel je voor dat je daarin zit
quote:Een nog pijnlijkere en langzamere dood onderging iemand die veroordeeld was tot ‘spietsing’, een methode die vooral populair was bij de Roemeense heerser Vlad III, bijgenaamd ‘Vlad the Impaler’ . Het slachtoffer kreeg hierbij een lange spies ingebracht via het rectum of de vagina, welke vervolgens doorgetrokken werd totdat het boveneinde van de staaf het borstbeen doorboorde of er via de mond weer uit het lichaam kwam. Hierna werd het slachtoffer aan een paal bevestigd en op deze manier opgehangen. De bewuste spies was voorzien van een botte punt, zodat deze onderweg geen vitale organen zou doorboren. Slachtoffers konden hierdoor soms nog wel drie dagen in leven blijven terwijl ze vergingen van de pijn.
quote:Veruit de wreedste methode van executeren behoorde echter toe aan de oude Perzen. Zij bedachten namelijk de praktijk genaamd ‘scaphisme’, dat is afgeleid van het Griekse woord voor ‘uitgehold’. Bij deze methode werd het slachtoffer vastgebonden in een overdekte boot, waarbij alleen zijn hoofd en ledematen uitstaken. Vervolgens werden zijn ledematen ingesmeerd met honing en moest het slachtoffer ook zelf grote hoeveelheden honing opeten, waardoor hij last kreeg van diarree.
Hierna duwden de Perzen de moordenaar in zijn boot een vijver op, waar de geur van honing en uitwerpselen al snel veel insecten aantrok. Deze begonnen na verloop van tijd hun eitjes te leggen in het lichaam van het slachtoffer, met als gevolg dat hij letterlijk uitgehold werd. Om de lijdensweg te verlengen werd de veroordeelde tussendoor regelmatig gevoed en opnieuw ingesmeerd met honing. Na verloop van tijd kon het slachtoffer zelfs last krijgen van verstikkingsverschijnselen doordat bijen, vliegen en mieren doordrongen tot zijn luchtwegen en longen.
Volgens de Griekse historiograaf Plutarchus onderging Mithridates, de moordenaar van Cyrus de Jongere, maar liefst 17 dagen van scaphisme voordat hij kwam te overlijden.
Ik moest erom lachen. Die lijkt mij minder erg dan die andere waarbij je je de pijn kunt voorstellen.quote:
Misschien kan je proberen welke pijnlijker isquote:Op maandag 23 mei 2016 16:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moest erom lachen. Die lijkt mij minder erg dan die andere waarbij je je de pijn kunt voorstellen.
117 dagen pijn lijden, inderdaad stelt niets voorquote:Op maandag 23 mei 2016 16:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moest erom lachen. Die lijkt mij minder erg dan die andere waarbij je je de pijn kunt voorstellen.
Inderdaad, misschienquote:Op maandag 23 mei 2016 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien kan je proberen welke pijnlijker is
17 joh.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
117 dagen pijn lijden, inderdaad stelt niets voor
Welke zou jij kiezen? Of toch voor de bloedarend gaan?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
Het zou je werk maar zijn om die persoon weer opnieuw in te moeten smeren
Bloedarend?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Welke zou jij kiezen? Of toch voor de bloedarend gaan?
Jaaaaaa, dat heb ik ook een keer gelezen. Hoe bizar zegquote:
Misschien is IS iets voor jou.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaaaaaa, dat heb ik ook een keer gelezen. Hoe bizar zeg
Zou sws kijken als dat op het marktplein was
Hahahaquote:Op maandag 23 mei 2016 16:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaaaaaa, dat heb ik ook een keer gelezen. Hoe bizar zeg
Zou sws kijken als dat op het marktplein was
Hehehequote:Op maandag 23 mei 2016 16:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Komt op plaats 2, ná verplicht naarhoinks
radioshow moeten luisteren.
.
ja nee laat maarquote:
Hier. De bloedarend.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, heb al die filmpjes al gezien. Misschien ff wat van deze ideeën doorsturen.
quote:De Bloedarend (Oudnoors: blóðörn) was bij de Vikingen één van de riten waarbij een gevangene op een speciale wijze aan de goden werd geofferd. De veroordeelde werd met het gezicht naar beneden aan de grond vastgepind, waarna met een paar ferme halen de achterste ribben van de ribbenkast ter weerszijden van de wervelkolom los werden gesneden. De ribben werden vervolgens opzij geklapt, en de longen werden uit de borstkas getrokken en over de schouders gelegd. Op deze wijze leek het alsof het slachtoffer, dat ondertussen pijnlijk door verstikking om het leven kwam, vleugels gekregen had als een arend, waarmee zijn geest naar Odin kon vliegen. Waarschijnlijk wordt er op de Steen van Stora Hammar een bloedarendritueel afgebeeld. Soms werd er nog zout in de verse wond gestrooid.
waaromquote:
De teringquote:
Klieven mag ookquote:Op maandag 23 mei 2016 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De tering
Maar ja, dit zou nr 1 voor mij zijn
quote:In Europa en het Midden-Oosten werd de veroordeelde ondersteboven gehangen en dan doormidden gezaagd/gekliefd, waarbij bij het kruis werd begonnen. Doordat de veroordeelde met zijn hoofd naar beneden hing, bleef de bloedtoevoer naar de hersenen in stand ondanks het hevige bloedverlies. Daardoor bleef de ongelukkige lange tijd in leven, meestal totdat de grote slagader in de buik geraakt werd. De veroordeelde stierf uiteindelijk aan bloedverlies. In Azië stond de veroordeelde rechtop en begon de beul met het klieven van het hoofd.
quote:Rattenketel: Op het lichaam van een veroordeelde werd een ketel gebonden met levende ratten. Dan werd door een gaatje in de ketel een gloeiende pook tussen de ratten gestoken. Om te ontsnappen moesten deze zich letterlijk door het lichaam van de veroordeelde vreten. Tijdens de Russische Burgeroorlog was dit naast kruisiging van priesters en het over de grond slepen met lasso's een van de meest barbaarse methoden om iemand te executeren;
De Bloedarend (Oudnoors: blóðörn) was bij de Vikingen één van de riten waarbij een gevangene op een speciale wijze aan de goden werd geofferd. De veroordeelde werd met het gezicht naar beneden aan de grond vastgepind, waarna met een paar ferme halen de achterste ribben van de ribbenkast ter weerszijden van de wervelkolom los werden gesneden. De ribben werden vervolgens opzij geklapt, en de longen werden uit de borstkas getrokken en over de schouders gelegd. Op deze wijze leek het alsof het slachtoffer, dat ondertussen pijnlijk door verstikking om het leven kwam, vleugels gekregen had als een arend, waarmee zijn geest naar Odin kon vliegen. Waarschijnlijk wordt er op de Steen van Stora Hammar een bloedarendritueel afgebeeld. Soms werd er nog zout in de verse wond gestrooid.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 16:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De Bloedarend (Oudnoors: blóðörn) was bij de Vikingen één van de riten waarbij een gevangene op een speciale wijze aan de goden werd geofferd. De veroordeelde werd met het gezicht naar beneden aan de grond vastgepind, waarna met een paar ferme halen de achterste ribben van de ribbenkast ter weerszijden van de wervelkolom los werden gesneden. De ribben werden vervolgens opzij geklapt, en de longen werden uit de borstkas getrokken en over de schouders gelegd. Op deze wijze leek het alsof het slachtoffer, dat ondertussen pijnlijk door verstikking om het leven kwam, vleugels gekregen had als een arend, waarmee zijn geest naar Odin kon vliegen. Waarschijnlijk wordt er op de Steen van Stora Hammar een bloedarendritueel afgebeeld. Soms werd er nog zout in de verse wond gestrooid.
Damn, wat is het alternatief?
quote:
Stimo haar mensi verhalen zijn er niets bij.quote:
dit werd ook gebruikt in een aflevering van GoTquote:Op maandag 23 mei 2016 16:26 schreef Germano het volgende:
Ik vraag mij af welke zieke breinen dit soort straffen allemaal verzonnen.
[..]
ieder zijn dingquote:Op maandag 23 mei 2016 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee maar srs. vind soms wel fascinerend om te zien
ik ookquote:Op maandag 23 mei 2016 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee maar srs. vind soms wel fascinerend om te zien
wel meer dan dat, daar kan ik echt ziek van wordenquote:Op maandag 23 mei 2016 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
maar shit met dieren hoef ik niet te zien, dan word ik instant pussyboi
Je hebt de serie Vikings niet gezien? :quote:Op maandag 23 mei 2016 16:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De Bloedarend (Oudnoors: blóðörn) was bij de Vikingen één van de riten waarbij een gevangene op een speciale wijze aan de goden werd geofferd. De veroordeelde werd met het gezicht naar beneden aan de grond vastgepind, waarna met een paar ferme halen de achterste ribben van de ribbenkast ter weerszijden van de wervelkolom los werden gesneden. De ribben werden vervolgens opzij geklapt, en de longen werden uit de borstkas getrokken en over de schouders gelegd. Op deze wijze leek het alsof het slachtoffer, dat ondertussen pijnlijk door verstikking om het leven kwam, vleugels gekregen had als een arend, waarmee zijn geest naar Odin kon vliegen. Waarschijnlijk wordt er op de Steen van Stora Hammar een bloedarendritueel afgebeeld. Soms werd er nog zout in de verse wond gestrooid.
Damn, wat is het alternatief?
Wat als het een kameel is?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
maar shit met dieren hoef ik niet te zien, dan word ik instant pussyboi
Wel een nek-aan-nekrace dan.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stimo haar mensi verhalen zijn er niets bij.
Ik heb ooit een filmpje van een kameel gezien die ze verkeerd raken met een zwaard, maar het doet mij niets.quote:
Kamelen zijn er ook genoeg. :squote:Op maandag 23 mei 2016 16:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb ooit een filmpje van een kameel gezien die ze verkeerd raken met een zwaard, maar het doet mij niets.
Ik heb wel eens kamelenburger gegeten.quote:
Was gewoon verstoppertje voor gevorderden in die tijd.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
Er was toch ook zo, manier van zelfmoord dan gingen mensen in een kastje zitten in een tempel tot ze dood gingen. Uiteindelijk blijft diegene dan mummieachtig achter.
Heb je best wel doorzettingsvermogen voor nodigquote:Op maandag 23 mei 2016 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
Er was toch ook zo, manier van zelfmoord dan gingen mensen in een kastje zitten in een tempel tot ze dood gingen. Uiteindelijk blijft diegene dan mummieachtig achter.
Heb jij WCH hier nog gezien? Of op 450?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je best wel doorzettingsvermogen voor nodig
Niet in de laatste 10 dagenquote:Op maandag 23 mei 2016 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb jij WCH hier nog gezien? Of op 450?
ja, van t weekend zag ik hem hier nog postenquote:Op maandag 23 mei 2016 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb jij WCH hier nog gezien? Of op 450?
Die monnik dan die op die cover van Rage Against The Machine staat.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je best wel doorzettingsvermogen voor nodig
Alsof ik dat luister en de covers ken ofzo ;squote:Op maandag 23 mei 2016 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die monnik dan die op die cover van Rage Against The Machine staat.
Komt door jouquote:Op maandag 23 mei 2016 16:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
ait
Volgens mij is hij het allemaal een beetje zat
lol zelfs ik ken diequote:Op maandag 23 mei 2016 16:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof ik dat luister en de covers ken ofzo ;s
snap ik heel goedquote:Op maandag 23 mei 2016 16:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
ait
Volgens mij is hij het allemaal een beetje zat
Danny zei van wel ;sssquote:Op maandag 23 mei 2016 16:53 schreef TARDIS. het volgende:
Haalt FOK! 2017?!
Spanning en sensatie alom.
Hey snoes. Ben je weer baldadig?quote:
Nu niet toch?quote:
wrm niequote:Op maandag 23 mei 2016 16:53 schreef TARDIS. het volgende:
Haalt FOK! 2017?!
Spanning en sensatie alom.
quote:Op maandag 23 mei 2016 16:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof ik dat luister en de covers ken ofzo ;s
Oh.quote:
Bedanktquote:Op maandag 23 mei 2016 16:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh.
Vind jou ook een van de beste users hoor
ja, heb je mn nieuwe nummer?quote:
Misschienquote:
Met wat.quote:
Oh. Nee.quote:
En dan een vlaams accent.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:09 schreef Germano het volgende:
Altijd leuk een Chinese frietkraamuitbater met de naam Jan.
Jajajajaja, Den Helder.quote:
Vaak overnacht in Hotel Beatrix, ligt er vlak naast en gegeten bij dat wokrestaurant, dat fort. Tegenwoordig slaap ik liever in Forest omdat het centraler ligt.quote:
Dat restaurant is toen afgefikt, fort inmiddels weer opgeknapt.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vaak overnacht in Hotel Beatrix, ligt er vlak naast en gegeten bij dat wokrestaurant, dat fort. Tegenwoordig slaap ik liever in Forest omdat het centraler ligt.
I see. Hmm, bij Forest hebben ze ook ooit een brand gehad. Vorige zomer nog op het Jazz-weekend geweest in Den Helder. Was echt gezellig.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat restaurant is toen afgefikt, fort inmiddels weer opgeknapt.
Was een geslaagde editie inderdaad, ben er meestal niet in dat weekend i.v.m. Pinkpop/Graspop.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
I see. Hmm, bij Forest hebben ze ook ooit een brand gehad. Vorige zomer nog op het Jazz-weekend geweest in Den Helder. Was echt gezellig.
quote:Op maandag 23 mei 2016 17:09 schreef Germano het volgende:
Altijd leuk een Chinese frietkraamuitbater met de naam Jan.
Rustig aan hè.quote:
Dat weet ik beste Niels0.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jouw keuring zal ook wel pittig worden. Ik heb met eens in de 2 jaar te maken met offshore-keuring en eens in de 2 jaar zeevaartkeuring, dus elk jaar eentje en elke keer zijn ze uitgebreider.
Waar kan ik dit zien?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:20 schreef Germano het volgende:
Danny Zoekt Problemen aan het kijken. Interessant, voornamelijk de bekrompen gedachtegang van velen.
Roodbol?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:20 schreef Germano het volgende:
Danny Zoekt Problemen aan het kijken. Interessant, voornamelijk de bekrompen gedachtegang van velen.
Heb je liever homohaat of homonijd?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Net eentje gekeken over vluchtelingen. Nu start ik met homohaat in Grunn.
Haa! Heb zojuist gezorgd voor Chinese tomatensoep, andijviestamppot met versie andijvie en spekjes en rookworst. Met mosterd uiteraard.quote:
Dat klinkt erg lekker.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Haa! Heb zojuist gezorgd voor Chinese tomatensoep, andijviestamppot met versie andijvie en spekjes en rookworst. Met mosterd uiteraard.
Wat studeer je G en is het nuttig voor andere dingen dan statistiec?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:15 schreef HPLC het volgende:
heb ooit eens R gebruikt, maar om nou te zeggen dat ik er bekend mee ben
Zeer zei toch helemaal niets?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met mij gaat het ook goed, bedankt voor het vragen allemaal. Ik waardeer het zeer.
haha woeh hehe ik snap hem want ik zei zeer en het leek alsof ik hem bedankte. Haha ja toch WOEHAHAquote:Op maandag 23 mei 2016 17:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zeer zei toch helemaal niets?
ahahaha
Fijn dat het goed gaat jongen, doet me goed.
Mad dat je geen aandacht krijgtquote:Op maandag 23 mei 2016 17:58 schreef Germano het volgende:
Er komt een meisje binnen en iedereen wil aandacht. Hoe toepasselijk weer.
hahaha JA IN ÉÉN KEER GOEDquote:Op maandag 23 mei 2016 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
haha woeh hehe ik snap hem want ik zei zeer en het leek alsof ik hem bedankte. Haha ja toch WOEHAHA
Jeetje, dit heb ik allemaal al 30 keer gemeldquote:Op maandag 23 mei 2016 17:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat studeer je G en is het nuttig voor andere dingen dan statistiec?
Ja, enormquote:Op maandag 23 mei 2016 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mad dat je geen aandacht krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
best frequentquote:Op maandag 23 mei 2016 18:01 schreef deadprez het volgende:
ben eigenlijk hoogstens 5 keer op joop.nl geweest
En niet zomaar een meisjequote:Op maandag 23 mei 2016 17:58 schreef Germano het volgende:
Er komt een meisje binnen en iedereen wil aandacht. Hoe toepasselijk weer.
gelukkig maar, begon beetje eng te wordenquote:
Nee, een speciaal meisje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op maandag 23 mei 2016 18:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
gelukkig maar, begon beetje eng te worden
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, een speciaal meisje.Oké Germano, oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nog nooitquote:Op maandag 23 mei 2016 18:01 schreef deadprez het volgende:
ben eigenlijk hoogstens 5 keer op joop.nl geweest
Je mist vrij weinigquote:
Niets van gemerkt.quote:
Nee, rollen.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
how u know?
je hebt me toch niet ergens zien lopen he?
Ik zag je bij de ah al die blikjes bier in het mandje van de scootmobiel zetten.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
how u know?
je hebt me toch niet ergens zien lopen he?
ah fuck. busted.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zag je bij de ah al die blikjes bier in het mandje van de scootmobiel zetten.
Nofi, maar dat kun je toch geen avondeten noemen.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:16 schreef Kurovski het volgende:
Stokbrood met salami, slasaus, trostomaat en koriander.
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:17 schreef deadprez het volgende:
ik haat mensen in scootmobiels die staan altijd in de weg als ik mijn halve liters pitt wil pakken
Ze blokkeren de hele boel ja. Rijden ook nog eens achteruit terwijl ze niet opletten. Zo een hele stelling omverquote:Op maandag 23 mei 2016 18:17 schreef deadprez het volgende:
ik haat mensen in scootmobiels die staan altijd in de weg als ik mijn halve liters pitt wil pakken
hoezo niet? avondeten is niet altijd gekookte piepers, vriendquote:Op maandag 23 mei 2016 18:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Nofi, maar dat kun je toch geen avondeten noemen.
sws mensenquote:Op maandag 23 mei 2016 18:17 schreef deadprez het volgende:
rtquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:19 schreef deadprez het volgende:
zijn een beetje de wielrenners van de supermarkt
Straks nog soep.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Nofi, maar dat kun je toch geen avondeten noemen.
liever lui dan moe tochquote:Op maandag 23 mei 2016 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zullen vast iets hebben maar ik verbaas me telkens om mensen die in scootmobiel komen en parkeren en dan rustig rondlopen om dan weer te vertrekken met hun ding
Vind ik ook altijd een beetje raar idd.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zullen vast iets hebben maar ik verbaas me telkens om mensen die in scootmobiel komen en parkeren en dan rustig rondlopen om dan weer te vertrekken met hun ding
niet gekliktquote:Op maandag 23 mei 2016 18:24 schreef Toto69 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)43374215b5a6a&pass=1
geen zin mangquote:Op maandag 23 mei 2016 18:24 schreef Toto69 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)43374215b5a6a&pass=1
cokequote:Op maandag 23 mei 2016 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
dp heeft liever een speedball dan haxball
Allemachtig, tachtig fucking duizend in je tas hebbenquote:Op maandag 23 mei 2016 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)iefgeld-op-zak.dhtml
wtfwaarom geef mij
Jongen van 17 lijkt wel onschuldiger denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:31 schreef NoelGallagher het volgende:
als dat drugsgeld is van hemzelf, ga ik meteen stoppen met m'n werk
en een makkelijk targetquote:Op maandag 23 mei 2016 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jongen van 17 lijkt wel onschuldiger denk ik.
Hij niet. Iemand anders misschien wel.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
een jongen van 17 verdient echt niet zomaar 80.000 euro met dealen en niemand gaat het riskeren om zo'n jongen daarmee in zijn fucking rugzak rond te laten lopen
Ja dan komen we op het tweede punt.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij niet. Iemand anders misschien wel.
denk het ook niet hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij niet. Iemand anders misschien wel.
nee hoor, maar is gewoon onlogisch en een veel te groot risicoquote:Op maandag 23 mei 2016 18:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je denkt het niet. Maarja, jij bent de kennert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |