Wel een nek-aan-nekrace dan.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stimo haar mensi verhalen zijn er niets bij.
Ik heb ooit een filmpje van een kameel gezien die ze verkeerd raken met een zwaard, maar het doet mij niets.quote:
Kamelen zijn er ook genoeg. :squote:Op maandag 23 mei 2016 16:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb ooit een filmpje van een kameel gezien die ze verkeerd raken met een zwaard, maar het doet mij niets.
Ik heb wel eens kamelenburger gegeten.quote:
Was gewoon verstoppertje voor gevorderden in die tijd.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
Er was toch ook zo, manier van zelfmoord dan gingen mensen in een kastje zitten in een tempel tot ze dood gingen. Uiteindelijk blijft diegene dan mummieachtig achter.
Heb je best wel doorzettingsvermogen voor nodigquote:Op maandag 23 mei 2016 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
Er was toch ook zo, manier van zelfmoord dan gingen mensen in een kastje zitten in een tempel tot ze dood gingen. Uiteindelijk blijft diegene dan mummieachtig achter.
Heb jij WCH hier nog gezien? Of op 450?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je best wel doorzettingsvermogen voor nodig
Niet in de laatste 10 dagenquote:Op maandag 23 mei 2016 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb jij WCH hier nog gezien? Of op 450?
ja, van t weekend zag ik hem hier nog postenquote:Op maandag 23 mei 2016 16:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb jij WCH hier nog gezien? Of op 450?
Die monnik dan die op die cover van Rage Against The Machine staat.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je best wel doorzettingsvermogen voor nodig
Alsof ik dat luister en de covers ken ofzo ;squote:Op maandag 23 mei 2016 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die monnik dan die op die cover van Rage Against The Machine staat.
Komt door jouquote:Op maandag 23 mei 2016 16:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
ait
Volgens mij is hij het allemaal een beetje zat
lol zelfs ik ken diequote:Op maandag 23 mei 2016 16:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof ik dat luister en de covers ken ofzo ;s
snap ik heel goedquote:Op maandag 23 mei 2016 16:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
ait
Volgens mij is hij het allemaal een beetje zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |