Haa! Heb zojuist gezorgd voor Chinese tomatensoep, andijviestamppot met versie andijvie en spekjes en rookworst. Met mosterd uiteraard.quote:
Dat klinkt erg lekker.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Haa! Heb zojuist gezorgd voor Chinese tomatensoep, andijviestamppot met versie andijvie en spekjes en rookworst. Met mosterd uiteraard.
Wat studeer je G en is het nuttig voor andere dingen dan statistiec?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:15 schreef HPLC het volgende:
heb ooit eens R gebruikt, maar om nou te zeggen dat ik er bekend mee ben
Zeer zei toch helemaal niets?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met mij gaat het ook goed, bedankt voor het vragen allemaal. Ik waardeer het zeer.
haha woeh hehe ik snap hem want ik zei zeer en het leek alsof ik hem bedankte. Haha ja toch WOEHAHAquote:Op maandag 23 mei 2016 17:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zeer zei toch helemaal niets?
ahahaha
Fijn dat het goed gaat jongen, doet me goed.
Mad dat je geen aandacht krijgtquote:Op maandag 23 mei 2016 17:58 schreef Germano het volgende:
Er komt een meisje binnen en iedereen wil aandacht. Hoe toepasselijk weer.
hahaha JA IN ÉÉN KEER GOEDquote:Op maandag 23 mei 2016 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
haha woeh hehe ik snap hem want ik zei zeer en het leek alsof ik hem bedankte. Haha ja toch WOEHAHA
Jeetje, dit heb ik allemaal al 30 keer gemeldquote:Op maandag 23 mei 2016 17:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat studeer je G en is het nuttig voor andere dingen dan statistiec?
Ja, enormquote:Op maandag 23 mei 2016 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mad dat je geen aandacht krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |