En dan een vlaams accent.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:09 schreef Germano het volgende:
Altijd leuk een Chinese frietkraamuitbater met de naam Jan.
Jajajajaja, Den Helder.quote:
Vaak overnacht in Hotel Beatrix, ligt er vlak naast en gegeten bij dat wokrestaurant, dat fort. Tegenwoordig slaap ik liever in Forest omdat het centraler ligt.quote:
Dat restaurant is toen afgefikt, fort inmiddels weer opgeknapt.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vaak overnacht in Hotel Beatrix, ligt er vlak naast en gegeten bij dat wokrestaurant, dat fort. Tegenwoordig slaap ik liever in Forest omdat het centraler ligt.
I see. Hmm, bij Forest hebben ze ook ooit een brand gehad. Vorige zomer nog op het Jazz-weekend geweest in Den Helder. Was echt gezellig.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat restaurant is toen afgefikt, fort inmiddels weer opgeknapt.
Was een geslaagde editie inderdaad, ben er meestal niet in dat weekend i.v.m. Pinkpop/Graspop.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
I see. Hmm, bij Forest hebben ze ook ooit een brand gehad. Vorige zomer nog op het Jazz-weekend geweest in Den Helder. Was echt gezellig.
quote:Op maandag 23 mei 2016 17:09 schreef Germano het volgende:
Altijd leuk een Chinese frietkraamuitbater met de naam Jan.
Rustig aan hè.quote:
Dat weet ik beste Niels0.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jouw keuring zal ook wel pittig worden. Ik heb met eens in de 2 jaar te maken met offshore-keuring en eens in de 2 jaar zeevaartkeuring, dus elk jaar eentje en elke keer zijn ze uitgebreider.
Waar kan ik dit zien?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:20 schreef Germano het volgende:
Danny Zoekt Problemen aan het kijken. Interessant, voornamelijk de bekrompen gedachtegang van velen.
Roodbol?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:20 schreef Germano het volgende:
Danny Zoekt Problemen aan het kijken. Interessant, voornamelijk de bekrompen gedachtegang van velen.
Heb je liever homohaat of homonijd?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Net eentje gekeken over vluchtelingen. Nu start ik met homohaat in Grunn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |