Haa! Heb zojuist gezorgd voor Chinese tomatensoep, andijviestamppot met versie andijvie en spekjes en rookworst. Met mosterd uiteraard.quote:
Dat klinkt erg lekker.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Haa! Heb zojuist gezorgd voor Chinese tomatensoep, andijviestamppot met versie andijvie en spekjes en rookworst. Met mosterd uiteraard.
Wat studeer je G en is het nuttig voor andere dingen dan statistiec?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:15 schreef HPLC het volgende:
heb ooit eens R gebruikt, maar om nou te zeggen dat ik er bekend mee ben
Zeer zei toch helemaal niets?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met mij gaat het ook goed, bedankt voor het vragen allemaal. Ik waardeer het zeer.
haha woeh hehe ik snap hem want ik zei zeer en het leek alsof ik hem bedankte. Haha ja toch WOEHAHAquote:Op maandag 23 mei 2016 17:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zeer zei toch helemaal niets?
ahahaha
Fijn dat het goed gaat jongen, doet me goed.
Mad dat je geen aandacht krijgtquote:Op maandag 23 mei 2016 17:58 schreef Germano het volgende:
Er komt een meisje binnen en iedereen wil aandacht. Hoe toepasselijk weer.
hahaha JA IN ÉÉN KEER GOEDquote:Op maandag 23 mei 2016 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
haha woeh hehe ik snap hem want ik zei zeer en het leek alsof ik hem bedankte. Haha ja toch WOEHAHA
Jeetje, dit heb ik allemaal al 30 keer gemeldquote:Op maandag 23 mei 2016 17:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Wat studeer je G en is het nuttig voor andere dingen dan statistiec?
Ja, enormquote:Op maandag 23 mei 2016 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mad dat je geen aandacht krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
best frequentquote:Op maandag 23 mei 2016 18:01 schreef deadprez het volgende:
ben eigenlijk hoogstens 5 keer op joop.nl geweest
En niet zomaar een meisjequote:Op maandag 23 mei 2016 17:58 schreef Germano het volgende:
Er komt een meisje binnen en iedereen wil aandacht. Hoe toepasselijk weer.
gelukkig maar, begon beetje eng te wordenquote:
Nee, een speciaal meisje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op maandag 23 mei 2016 18:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
gelukkig maar, begon beetje eng te worden
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, een speciaal meisje.Oké Germano, oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nog nooitquote:Op maandag 23 mei 2016 18:01 schreef deadprez het volgende:
ben eigenlijk hoogstens 5 keer op joop.nl geweest
Je mist vrij weinigquote:
Niets van gemerkt.quote:
Nee, rollen.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
how u know?
je hebt me toch niet ergens zien lopen he?
Ik zag je bij de ah al die blikjes bier in het mandje van de scootmobiel zetten.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
how u know?
je hebt me toch niet ergens zien lopen he?
ah fuck. busted.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zag je bij de ah al die blikjes bier in het mandje van de scootmobiel zetten.
Nofi, maar dat kun je toch geen avondeten noemen.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:16 schreef Kurovski het volgende:
Stokbrood met salami, slasaus, trostomaat en koriander.
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:17 schreef deadprez het volgende:
ik haat mensen in scootmobiels die staan altijd in de weg als ik mijn halve liters pitt wil pakken
Ze blokkeren de hele boel ja. Rijden ook nog eens achteruit terwijl ze niet opletten. Zo een hele stelling omverquote:Op maandag 23 mei 2016 18:17 schreef deadprez het volgende:
ik haat mensen in scootmobiels die staan altijd in de weg als ik mijn halve liters pitt wil pakken
hoezo niet? avondeten is niet altijd gekookte piepers, vriendquote:Op maandag 23 mei 2016 18:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Nofi, maar dat kun je toch geen avondeten noemen.
sws mensenquote:Op maandag 23 mei 2016 18:17 schreef deadprez het volgende:
rtquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:19 schreef deadprez het volgende:
zijn een beetje de wielrenners van de supermarkt
Straks nog soep.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Nofi, maar dat kun je toch geen avondeten noemen.
liever lui dan moe tochquote:Op maandag 23 mei 2016 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zullen vast iets hebben maar ik verbaas me telkens om mensen die in scootmobiel komen en parkeren en dan rustig rondlopen om dan weer te vertrekken met hun ding
Vind ik ook altijd een beetje raar idd.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zullen vast iets hebben maar ik verbaas me telkens om mensen die in scootmobiel komen en parkeren en dan rustig rondlopen om dan weer te vertrekken met hun ding
niet gekliktquote:Op maandag 23 mei 2016 18:24 schreef Toto69 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)43374215b5a6a&pass=1
geen zin mangquote:Op maandag 23 mei 2016 18:24 schreef Toto69 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)43374215b5a6a&pass=1
cokequote:Op maandag 23 mei 2016 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
dp heeft liever een speedball dan haxball
Allemachtig, tachtig fucking duizend in je tas hebbenquote:Op maandag 23 mei 2016 18:28 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)iefgeld-op-zak.dhtml
wtfwaarom geef mij
Jongen van 17 lijkt wel onschuldiger denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:31 schreef NoelGallagher het volgende:
als dat drugsgeld is van hemzelf, ga ik meteen stoppen met m'n werk
en een makkelijk targetquote:Op maandag 23 mei 2016 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jongen van 17 lijkt wel onschuldiger denk ik.
Hij niet. Iemand anders misschien wel.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:32 schreef deadprez het volgende:
een jongen van 17 verdient echt niet zomaar 80.000 euro met dealen en niemand gaat het riskeren om zo'n jongen daarmee in zijn fucking rugzak rond te laten lopen
Ja dan komen we op het tweede punt.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij niet. Iemand anders misschien wel.
denk het ook niet hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij niet. Iemand anders misschien wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |