Niets van gemerkt.quote:
Nee, rollen.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
how u know?
je hebt me toch niet ergens zien lopen he?
Ik zag je bij de ah al die blikjes bier in het mandje van de scootmobiel zetten.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
how u know?
je hebt me toch niet ergens zien lopen he?
ah fuck. busted.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zag je bij de ah al die blikjes bier in het mandje van de scootmobiel zetten.
Nofi, maar dat kun je toch geen avondeten noemen.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:16 schreef Kurovski het volgende:
Stokbrood met salami, slasaus, trostomaat en koriander.
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:17 schreef deadprez het volgende:
ik haat mensen in scootmobiels die staan altijd in de weg als ik mijn halve liters pitt wil pakken
Ze blokkeren de hele boel ja. Rijden ook nog eens achteruit terwijl ze niet opletten. Zo een hele stelling omverquote:Op maandag 23 mei 2016 18:17 schreef deadprez het volgende:
ik haat mensen in scootmobiels die staan altijd in de weg als ik mijn halve liters pitt wil pakken
hoezo niet? avondeten is niet altijd gekookte piepers, vriendquote:Op maandag 23 mei 2016 18:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Nofi, maar dat kun je toch geen avondeten noemen.
sws mensenquote:Op maandag 23 mei 2016 18:17 schreef deadprez het volgende:
rtquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:19 schreef deadprez het volgende:
zijn een beetje de wielrenners van de supermarkt
Straks nog soep.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Nofi, maar dat kun je toch geen avondeten noemen.
liever lui dan moe tochquote:Op maandag 23 mei 2016 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zullen vast iets hebben maar ik verbaas me telkens om mensen die in scootmobiel komen en parkeren en dan rustig rondlopen om dan weer te vertrekken met hun ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |