detailsquote:Op maandag 23 mei 2016 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar dan was het dus geen permban.
Wat een topper is het ook hequote:Op maandag 23 mei 2016 15:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
danny heeft toch gratie verleend aan hele hoop gepermabanden begin dit jaar
ja was wel bazenactiequote:
Ik heb het al ahahaquote:Op maandag 23 mei 2016 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
verdulleme schiet eens op met m'n loon en vakantiegeld
srs? aan watquote:Op maandag 23 mei 2016 15:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb het al ahaha
Ook al uitgegeven maja
zijn je bedwantsen al weg?quote:Op maandag 23 mei 2016 15:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb het al ahaha
Ook al uitgegeven maja
Sindsdien heb je je handen niet meer gewassen zeker?quote:Op maandag 23 mei 2016 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb jou een keer de hand geschud in de stairway
Hij staat op sterk water boven de schoorsteenmantel.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Sindsdien heb je je handen niet meer gewassen zeker?
Hoe gaat het met Gary?quote:Op maandag 23 mei 2016 15:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Sindsdien heb je je handen niet meer gewassen zeker?
snap dat eigenlijk niet van die manquote:Op maandag 23 mei 2016 15:56 schreef deadprez het volgende:
Bah wat triest, in het topic in NWS over dat scooterongeluk wordt gepost dat de nabestaande van de overledene vindt dat die gasten niet meer de cel in hoeven, omdat niemand daar verder mee geholpen is en vergelding zijn partner ook niet terugbrengt en vervolgens gaat men hem even lekker lopen veroordelen.
Respect voor die man.
hoeveel messen en ogen enzoquote:Op maandag 23 mei 2016 15:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Merk wel dat ik sinds m'n terugkeer stuk beschaafder ben en minder bans heb. Heeft dus wel nut gehad.
Ik weet niet hoe ik zou reageren, maar ik hoop op dezelfde manier als die kerel. Zo zouden meer mensen moeten zijn, dan zou de wereld een veel mooiere plek zijn.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
snap dat eigenlijk niet van die man![]()
had die hele familie van die daders kapotgemaakt mja dat ben ik he
Ja, dat sws maar ik ken mezelfquote:Op maandag 23 mei 2016 15:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik zou reageren, maar ik hoop op dezelfde manier als die kerel. Zo zouden meer mensen moeten zijn, dan zou de wereld een veel mooiere plek zijn.
Klinkt mooi. Wel naïef.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik zou reageren, maar ik hoop op dezelfde manier als die kerel. Zo zouden meer mensen moeten zijn, dan zou de wereld een veel mooiere plek zijn.
Ach, is ook niet geheel onbegrijpelijk.quote:
True.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt mooi. Wel naïef.
Voor hetzelfde geld gaan die gasten gewoon door met hun terreur. Dan liever in een cel.
Het is de schuld van de rabobankquote:Op maandag 23 mei 2016 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt mooi. Wel naïef.
Voor hetzelfde geld gaan die gasten gewoon door met hun terreur. Dan liever in een cel.
Ja, zeker respect voor zijn betoog.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:00 schreef deadprez het volgende:
Maar toch, respect voor die man en ik vind het nogal triest dat wat usertjes in NWS gaan doen alsof die man niet goed bij z'n hoofd is.
Altijd.quote:
Vergeving is het mooiste cadeau dat je jezelf kunt geven.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:56 schreef deadprez het volgende:
Bah wat triest, in het topic in NWS over dat scooterongeluk wordt gepost dat de nabestaande van de overledene vindt dat die gasten niet meer de cel in hoeven, omdat niemand daar verder mee geholpen is en vergelding zijn partner ook niet terugbrengt en vervolgens gaat men hem even lekker lopen veroordelen.
Respect voor die man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |