Dat niet, slechts die twee kneuzen levend verbrand.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
snap dat eigenlijk niet van die man![]()
had die hele familie van die daders kapotgemaakt mja dat ben ik he
Mensen die nu aan het fokken zijn kan ik sowieso niet srs nemen.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:00 schreef deadprez het volgende:
Maar toch, respect voor die man en ik vind het nogal triest dat wat usertjes in NWS gaan doen alsof die man niet goed bij z'n hoofd is.
quote:Op maandag 23 mei 2016 16:02 schreef Germano het volgende:
De wereld zou fucking saai worden als iedereen kiest voor verzoening i.p.v. wraak.
Walgelijke uitspraak.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:02 schreef Germano het volgende:
De wereld zou fucking saai worden als iedereen kiest voor verzoening i.p.v. wraak.
smoesjesquote:
van wat ik heb gelezen is die familie geen haar beter.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat niet, slechts die twee kneuzen levend verbrand.
Hahahahquote:Op maandag 23 mei 2016 16:02 schreef Germano het volgende:
maar jij daarna ook niet meerquote:Op maandag 23 mei 2016 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
van wat ik heb gelezen is die familie geen haar beter.
Allicht, die kutkoters worden toch ergens zo gemaakt hè.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
van wat ik heb gelezen is die familie geen haar beter.
quote:Op maandag 23 mei 2016 16:02 schreef Germano het volgende:
wowquote:
stoere boiquote:Op maandag 23 mei 2016 16:05 schreef Catkiller het volgende:
Die man.Zou pleiten om die gasten op te laten hangen als het mijn familielid zou zijn geweest.
quote:
Imago in stand houden.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dat jij een achterlijke pvv'er bent was al bekend
Zouden ze zelf uit mogen kiezen.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:05 schreef Catkiller het volgende:
Die man.Zou pleiten om die gasten op te laten hangen als het mijn familielid zou zijn geweest.
an eye for an eye makes the whole world blindquote:Op maandag 23 mei 2016 16:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat klopt ook helemaal. Daar zou ik wel mee kunnen leven.
hehehequote:
Nee, is allemaal onzin. Ik heb geen idee hoe ik in zo'n situatie zou reageren.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
an eye for an eye makes the whole world blind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |