Zo erg is het nou ook weer niet, maar mij kun je beter geen wapen geven..quote:Op zondag 22 mei 2016 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeker omdat je jezelf wijsmaakt dat je hebt geleerd dat mensen niet te vertrouwen zijn.
Lekker makkelijk excuus voor je opvliegendheid.
is niet zo raar als je mijn persoonlijkheid en uiterlijk kentquote:Op zondag 22 mei 2016 13:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Mad fingerskills. Raar dat je geen vriendin hebt.
misschien heeft hij het al een keertje in DM gezegd en kan WCH zijn inbox doorspittenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:16 schreef Willoow het volgende:
Maar wie wil je graag vermoorden dan, niels?
Oke Dimaquote:Op zondag 22 mei 2016 13:17 schreef Montelly het volgende:
Zo tweeënhalf barkie uitgegeven voor kleding, tis goed zo weer
oke aberquote:Op zondag 22 mei 2016 13:17 schreef Montelly het volgende:
Zo tweeënhalf barkie uitgegeven voor kleding, tis goed zo weer
Was gisteren bij Spirit restaurant echt niet normaal lekker gegeten. Een vegan kapsalon vooraf en een goed bord van het buffet als hoofdgerechtquote:
Oké, het is dat jij het zelf zegt.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is niet zo raar als je mijn persoonlijkheid en uiterlijk kent
wat moet ik me voorstellen bij vegan kapsalonquote:Op zondag 22 mei 2016 13:18 schreef zeer het volgende:
[..]
Was gisteren bij Spirit restaurant echt niet normaal lekker gegeten. Een vegan kapsalon vooraf en een goed bord van het buffet als hoofdgerecht. Rabarber crumble en perenkruimeltaart als toetje
. Zit er over na te denken te emigreren naar 010
.
Niemand. Ik ben niet haatdragend en vergevingsgezind.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:16 schreef Willoow het volgende:
Maar wie wil je graag vermoorden dan, niels?
ik heb gehoord dat als je beroemde vrouwen 10/10 scoort op het internet dat je meer kans hebt om ze ooit te neuken dus ik doe het gewoon zoveel mogelijkquote:
Dat klopt ook gewoon.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat als je beroemde vrouwen 10/10 scoort op het internet dat je meer kans hebt om ze ooit te neuken dus ik doe het gewoon zoveel mogelijk
oh ik wilde ook wel zonder dit hoorquote:
Jaloeziequote:
dat gaat niet lukkenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel als je nuchter bent, ik wil dat je alles herinnert
Butquote:Op zondag 22 mei 2016 13:23 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ben wel in voor butsex.. moet toch krabben en dan hoef ik mn hand niet naar mijn aars te bewegen
klb sc orgiemeetquote:Op zondag 22 mei 2016 13:23 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ben wel in voor butsex.. moet toch krabben en dan hoef ik mn hand niet naar mijn aars te bewegen
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu was je zelfs vergeten om een daadwerkelijke reactie te typen dus ik hou m'n hart vast
Zit de jeuk zo diep joh? Denk aarsmaden.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:23 schreef defokkingfoker het volgende:
Het is half 2 hè.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Amarantha het volgende:
Damn wat hebben jullie alweer veel gepost op een zondagochtend!
merk dat ik productiever was toen ik 2 uur 's middags opstond dan nuquote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Amarantha het volgende:
Zondag is juist de enige dag dat ik mijn wekkerradio zet. Lekker wakker worden met het geluid van Vroege Vogels.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Amarantha het volgende:
Zou nooit komen.quote:
syriaquote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Kurovski het volgende:
Waar willen jullie heen met vakantie als geld geen rol zou spelen?
Af en toe naar de bakker, verder pizza bestellen en zoveel mogelijk binnen blijven.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Kurovski het volgende:
deze manquote:Op zondag 22 mei 2016 13:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Af en toe naar de bakker, verder pizza bestellen en zoveel mogelijk binnen blijven.
JAPAN!quote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Kurovski het volgende:
kanto of johtoquote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Kurovski het volgende:
Ok Snorlaxquote:
Lekker thuis niksdoenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Kurovski het volgende:
Lul niet zo slap.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Zondag is juist de enige dag dat ik mijn wekkerradio zet. Lekker wakker worden met het geluid van Vroege Vogels.
Oké het mislukte, hij heeft niet zo'n goede ontvangst dus het was niet gelukt hem op de juiste zender te zetten.quote:
Oh sorry, zal rekening proberen te houden met je gevoelens.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind die grapjes over mijn gewicht niet meer leuk
rol even naar het bureau en doe aangifte net bradd zijn paquote:Op zondag 22 mei 2016 13:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind die grapjes over mijn gewicht niet meer leuk
bedanktquote:Op zondag 22 mei 2016 13:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh sorry, zal rekening proberen te houden met je gevoelens.
nee ik doe wel gewoon TR en mail naar danny sturenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:27 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
rol even naar het bureau en doe aangifte net bradd zijn pa
Zonde van je zondag dan hè, moet je weer een week wachten.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké het mislukte, hij heeft niet zo'n goede ontvangst dus het was niet gelukt hem op de juiste zender te zetten.
Jawelquote:
1 van de gevaarlijkste steden ter wereld. Alleen Johannesburg is erger dacht ik.quote:
Leuk als je 50+ bent.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:28 schreef Kurovski het volgende:
Ik zou wel 'ns naar zo'n eiland willen in de indische oceaan. Seychellen of zo.
wat, 's ochtends?quote:
hoe overleef jijquote:Op zondag 22 mei 2016 13:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jawel
5/6 uur is vroeg, wat 8 uur uitslapen maakt
Jaquote:
is ie ook al bijnaquote:
heb 8 uur 's ochtends alleen meegemaakt toen ik thuiskwam van nachtdienst afgelopen paar jaarquote:Op zondag 22 mei 2016 13:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jawel
5/6 uur is vroeg, wat 8 uur uitslapen maakt
Gewoon, ademen enzoquote:
Ik onderneem pas sinds 10 jaar waanzinnige reizen en dan ook solo.quote:
vind je dat niet fucking saai in je eentje?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik onderneem pas sinds 10 jaar waanzinnige reizen en dan ook solo.
De beste patat ooit met seitan kebab en zuivel vrije kaas, groente troep, amandelmayonaise en hotsauce.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat moet ik me voorstellen bij vegan kapsalon
Vond met nachtdienst wel lekker om 's ochtends al die mensen naar werk te zien gaan, wetende dat je klaar bent.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb 8 uur 's ochtends alleen meegemaakt toen ik thuiskwam van nachtdienst afgelopen paar jaar
Gewoon elke dag een andere vrouw huren.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind je dat niet fucking saai in je eentje?
Jawel, dan sta je gewoon om 3 of 4 uur al op. Pik je precies de leukste uurtjes mee voordat je naar je werk gaat.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:31 schreef Der_Mann het volgende:
's nachts is sws beste tijd van de dag en dat kun je niet meemaken als je al 5 uur opmoet
kinderen voorbij fietsen die naar school gaanquote:Op zondag 22 mei 2016 13:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vond met nachtdienst wel lekker om 's ochtends al die mensen naar werk te zien gaan, wetende dat je klaar bent.
hm lijkt me op zich niet eens zo verkeerd. Vast ook stuk minder vettig dan normale kapsalon ofniet?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:31 schreef zeer het volgende:
[..]
De beste patat ooit met seitan kebab en zuivel vrije kaas, groente troep, amandelmayonaise en hotsauce.
Mooi tochquote:Op zondag 22 mei 2016 13:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
1 van de gevaarlijkste steden ter wereld. Alleen Johannesburg is erger dacht ik.
Vond wel lekker, omdat je half slapend het werk doet waardoor de tijd vliegtquote:Op zondag 22 mei 2016 13:31 schreef Der_Mann het volgende:
's nachts is sws beste tijd van de dag en dat kun je niet meemaken als je al 5 uur opmoet
Krijg al zweethanden als ik naar de stad moet in mijn eentje. :squote:Op zondag 22 mei 2016 13:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik onderneem pas sinds 10 jaar waanzinnige reizen en dan ook solo.
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:31 schreef Der_Mann het volgende:
Is juist superleuk. Absorbeer ik cultuur beter.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind je dat niet fucking saai in je eentje?
nee, dan zit ik alleen maar steeds naar de klok te kijken van ''godverdomme, nog maar zolang totdat ik moet werken''quote:Op zondag 22 mei 2016 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, dan sta je gewoon om 3 of 4 uur al op. Pik je precies de leukste uurtjes mee voordat je naar je werk gaat.
aightt, lijkt mij niks maar ieder z'n dingquote:Op zondag 22 mei 2016 13:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is juist superleuk. Absorbeer ik cultuur beter.
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:33 schreef defokkingfoker het volgende:
Klinkt raar kan het mis hebben maar ik vindt ghph op een breivikje lijken in US
Er zijn zo veel mensen die op hun idool lijken. Neem Hermann bijvoorbeeld, die lijkt sprekend op Sugar Lee.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:33 schreef defokkingfoker het volgende:
daar is hij net als mahl ook fan van, dus jaquote:Op zondag 22 mei 2016 13:33 schreef defokkingfoker het volgende:
ik dacht dat je op mijn gevoelens zou lettenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Er zijn zo veel mensen die op hun idool lijken. Neem Hermann bijvoorbeeld, die lijkt sprekend op Sugar Lee.
wel beetjequote:Op zondag 22 mei 2016 13:33 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik probeer er rekening mee te houden, dat lukt niet altijd.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat je op mijn gevoelens zou letten
hahahahquote:Op zondag 22 mei 2016 13:35 schreef Chai het volgende:
Als ik in mijn eentje op reis ga is dat wsl het einde van mijn relatie, omdat ik teveel cultuur absorbeer iykwim.
Laatste paar jaar reis ik meestal wel samen met m'n kameraad. Is ook veiliger.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
aightt, lijkt mij niks maar ieder z'n ding
Grote negerpiemels ahaha xDquote:Op zondag 22 mei 2016 13:35 schreef Chai het volgende:
Als ik in mijn eentje op reis ga is dat wsl het einde van mijn relatie, omdat ik teveel cultuur absorbeer iykwim.
Jezelf gewoon ontdekken tochquote:Op zondag 22 mei 2016 13:35 schreef Chai het volgende:
Niet eens per se lokaal, je krijgt ook veel mee van de cultuur van andere reizigers die je ontmoet.quote:
Geen idee heb ik nog nooit op.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
hm lijkt me op zich niet eens zo verkeerd. Vast ook stuk minder vettig dan normale kapsalon ofniet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha je spaanse vriend is dikquote:Op zondag 22 mei 2016 13:37 schreef xcachet het volgende:
Sowieso ontmoet je de vetste mensen als je alleen op reis gaat
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Geen idee heb ik nog nooit op.
Maar kan me wel voorstellen dat het minder vet is want dit was eigenlijk helemaal niet vet.ik heb het ook nog nooit op, omdat het er al zo tyfusvettig uitziet, word al misselijk als ik die shit zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
als je thuisblijft ontmoet je ook de tofste mensen, zoals ik jullie op FOK! heb ontmoetquote:Op zondag 22 mei 2016 13:37 schreef xcachet het volgende:
Sowieso ontmoet je de vetste mensen als je alleen op reis gaat
Vooral die rotnederlanders zitten overal.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet eens per se lokaal, je krijgt ook veel mee van de cultuur van andere reizigers die je ontmoet.
Bestel er bijna iedere week eentje.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb het ook nog nooit op, omdat het er al zo tyfusvettig uitziet, word al misselijk als ik die shit zie
viesdikquote:
Als je kijkt naar alle slechte shit die ik eet zou je dat wel echt verwachten ja.quote:
En dan in plaats van potjes met zand meenemen van verschillende bestemmingen potjes met zaad meenemen van mensen met verschillende nationaliteiten zeker?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet eens per se lokaal, je krijgt ook veel mee van de cultuur van andere reizigers die je ontmoet.
je bent zelf een grapjequote:Op zondag 22 mei 2016 13:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je thuisblijft ontmoet je ook de tofste mensen, zoals ik jullie op FOK! heb ontmoet
nee grapje
Kapsalon is lekker, nice dat vet wat in je mond druiptquote:Op zondag 22 mei 2016 13:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb het ook nog nooit op, omdat het er al zo tyfusvettig uitziet, word al misselijk als ik die shit zie
ben je ook ecto?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je kijkt naar alle slechte shit die ik eet zou je dat wel echt verwachten ja.
nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nouquote:
bahquote:Op zondag 22 mei 2016 13:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kapsalon is lekker, nice dat vet wat in je mond druipt
Kleine Nederpiemelsquote:Op zondag 22 mei 2016 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
JA MAN FUCKING FANTASTISCH ZIJN JULLIEquote:Op zondag 22 mei 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben je ook ecto?
fucking nice, gwn eten wat je wil en niet dik worden
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JA MAN FUCKING FANTASTISCH ZIJN JULLIE
Weet alleen door toto dat jij kleintje hebt :squote:
Ja, nooit ergens last van met eten.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben je ook ecto?
boksquote:
Klopt.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JA MAN FUCKING FANTASTISCH ZIJN JULLIE
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben je ook ecto?
mijn broer eet soms gewoon 2 hele pizza's als avondeten en is dunner dan mijn pols, stelletje eikelsquote:
gebeurt hier iedere dag andersquote:Op zondag 22 mei 2016 13:42 schreef xcachet het volgende:
Lkkr hermann plagen op de zondag
What a day to be alive
Terechte klacht.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn broer eet soms gewoon 2 hele pizza's als avondeten en is dunner dan mijn pols, stelletje eikels
Is hij wel gelukkig? Misschien ligt het daar aan.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn broer eet soms gewoon 2 hele pizza's als avondeten en is dunner dan mijn pols, stelletje eikels
Je weet heel goed dat ie bij jou op sterk water staat!quote:Op zondag 22 mei 2016 13:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weet alleen door toto dat jij kleintje hebt :s
Heeft iedereen toch weleens, waarom gelijk zo persoonlijk Chai.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel, maar denk dat de gassen die je uitlaat niet altijd even lekker ruiken.
ga rokenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben ook heel gelukkigquote:Op zondag 22 mei 2016 13:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is hij wel gelukkig? Misschien ligt het daar aan.
of dat iddquote:
Ik word ook bolle padquote:
stofwisseling verandertquote:
Spoelen je darmen goed van door, net als koffiequote:
Niet waarquote:Op zondag 22 mei 2016 13:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je weet heel goed dat ie bij jou op sterk water staat!
oh ik drink ook geen koffiequote:Op zondag 22 mei 2016 13:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Spoelen je darmen goed van door, net als koffie
ieder z'n dingquote:Op zondag 22 mei 2016 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou liever gewoon lintworm hebben ofzo
Dit kan ik me wel voorstellen, zeker als je geen huisdieren mag hebben van je ouders.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
koffie is dan ook gewoon kanjersmerigquote:
heb gwn 3 grote boze wolven hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 13:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit kan ik me wel voorstellen, zeker als je geen huisdieren mag hebben van je ouders.
wrm vergeet je je katquote:
Ah oké, nou bij een lintworm klagen ze in ieder geval niet iedere keer dat je hem moet uitlaten.quote:
Inmiddels al door de wc gespoeld natuurlijkquote:
ja dus jij toch ookquote:
Neehquote:Op zondag 22 mei 2016 13:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Inmiddels al door de wc gespoeld natuurlijk
Doe ik altijd al. Veel koekjes, chips en snoep.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:48 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga me weer helemaal kapotvreten de komende weken.
Inname van een lintworm betekent in feite uw lichaam infecteren met een onbekend levend organisme waarbij het lichaam zal proberen hier tegen in de gaan. Lintwormen zijn niet intelligent of gehoorzaam, ze zullen niet alleen in uw maag blijven, ook is het mogelijk voor de lintworm om zich te verplaatsen door je bloed naar andere delen in uw lichaam, zelfs naar uw hersenen.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weenie misschien ga je doodquote:
genoeg plek in mijn schedel naast mijn hersenen dus geen probleemquote:Op zondag 22 mei 2016 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Inname van een lintworm betekent in feite uw lichaam infecteren met een onbekend levend organisme waarbij het lichaam zal proberen hier tegen in de gaan. Lintwormen zijn niet intelligent of gehoorzaam, ze zullen niet alleen in uw maag blijven, ook is het mogelijk voor de lintworm om zich te verplaatsen door je bloed naar andere delen in uw lichaam, zelfs naar uw hersenen.
3 keer per dag warm op zee.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe ik altijd al. Veel koekjes, chips en snoep.
Lintwormen eten je hersenen opquote:Op zondag 22 mei 2016 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
genoeg plek in mijn schedel naast mijn hersenen dus geen probleem
omdat losers zoals jij het toch wel blijven gebruiken ahahahquote:Op zondag 22 mei 2016 13:50 schreef defokkingfoker het volgende:
Wrm refreshd fok op mobiel niet zelf gvd
nu lig ik in bed.. anders zou ik moeten opstaan en mn laptop pakken en weer naar bed gaan. Bkijf ik liever handmatig refreshenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat losers zoals jij het toch wel blijven gebruiken ahahah
Denk dat ik weinig tijd heb om te Fok!ken. Het wordt ff bikkelen.quote:
mij ookquote:
Dat nare gevoel van te veel vet eten is ook iets wat je eigenlijk nooit meer hebt als je alleen maar planten eet.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
hardopquote:
Fijnquote:Op zondag 22 mei 2016 13:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Denk dat ik weinig tijd heb om te Fok!ken. Het wordt ff bikkelen.
probeer mij niet te bekerenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:54 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat nare gevoel van te veel vet eten is ook iets wat je eigenlijk nooit meer hebt als je alleen maar planten eet.
Elke dag naar een kantoor lijkt mij juist een nachtmerrie.quote:
omdat je honger blijft hebben door plantenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:54 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat nare gevoel van te veel vet eten is ook iets wat je eigenlijk nooit meer hebt als je alleen maar planten eet.
kom een keer hier eten zou ik zeggenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:55 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
omdat je honger blijft hebben door planten
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Doe ik niet dat ben je al je moet het alleen nog even uitvoeren.
Wie eet dit nou:
[ afbeelding ]
paar miljard mensenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Wie eet dit nou:
[ afbeelding ]
was t lekkerquote:Op zondag 22 mei 2016 13:57 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik heb een keer kameel en konijn gegeten
Eet jij bewust een dier dat z'n hele leven in gevangenschap heeft gezeten om vervolgens levend de keel doorgesneden te krijgen waarna z'n lichaam volledig aan stukken gesneden wordt of eet jij een anoniem stuk vlees?quote:
Niemand eet de mannelijke kalfjes straks nog, want die worden dan net als mannelijke legkuikens gelijk gedood.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Wie eet dit nou:
[ afbeelding ]
ik eet gewoon wat mijn moeder op tafel zetquote:Op zondag 22 mei 2016 13:58 schreef zeer het volgende:
[..]
Eet jij bewust een dier dat z'n hele leven in gevangenschap heeft gezeten om vervolgens levend de keel doorgesneden te krijgen waarna z'n lichaam volledig aan stukken gesneden wordt of eet jij een anoniem stuk vlees?
konijn is net kip alleen sappiger en net een andere smaakquote:
En cavia dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
konijn is net kip alleen sappiger en net een andere smaak
Kameel is raar maar lekker
Vegetariërs die tegen dierenleed zijn maar dat principe wat je net beschrijft wel financierenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Niemand eet de mannelijke kalfjes straks nog, want die worden dan net als mannelijke legkuikens gelijk gedood.
Ik een keer alpaca en caviaquote:Op zondag 22 mei 2016 13:57 schreef defokkingfoker het volgende:
Varkenslul en koeienmaag ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:57 schreef defokkingfoker het volgende:
ik eet onverdoofd geslacht vleeshquote:Op zondag 22 mei 2016 13:58 schreef zeer het volgende:
[..]
Eet jij bewust een dier dat z'n hele leven in gevangenschap heeft gezeten om vervolgens levend de keel doorgesneden te krijgen waarna z'n lichaam volledig aan stukken gesneden wordt of eet jij een anoniem stuk vlees?
Neequote:
Oh vertel, slacht je zelf? Of koop je je dierenleed in de supermarkt?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:59 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
ik eet onverdoofd geslacht vleesh
halal vleeshquote:Op zondag 22 mei 2016 14:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Oh vertel, slacht je zelf? Of koop je je dierenleed in de supermarkt?
dan blijft zijn vraag nog steeds staan hèquote:
bij ali de slagerquote:Op zondag 22 mei 2016 14:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan blijft zijn vraag nog steeds staan hè
Bahquote:
Is lekkerquote:
vriezerquote:Op zondag 22 mei 2016 14:02 schreef deadprez het volgende:
ik vind die shit als koopeenkoe.nl wel echt tof, maar ja waar moet je al dat vlees laten
heb wel eens discussies met collega's die dan zeggen 'muhhh traditie'quote:Op zondag 22 mei 2016 14:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan blijft zijn vraag nog steeds staan hè
past toch nie jongequote:
dan liegt ali tegen je dat 'ie barst want halal slacht mag niet meer in Nederlandquote:Op zondag 22 mei 2016 14:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
ali slacht het zelf in zijn slachterij
Wie is tegen dierenleed?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:59 schreef zeer het volgende:
[..]
Vegetariërs die tegen dierenleed zijn maar dat principe wat je net beschrijft wel financieren.
quote:Op zondag 22 mei 2016 14:02 schreef zeer het volgende:
[..]
heb wel eens discussies met collega's die dan zeggen 'muhhh traditie'
kidnap dan altijd hun maagdelijke dochters en stop ze levend in de veen moerassen in Drenthe voor een goede oogst
Ik heb cavia'squote:
ali heeft schijt aan de Nederlandse wetten. Ali heeft denkik zelfs een uitkering.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:02 schreef zeer het volgende:
[..]
dan liegt ali tegen je dat 'ie barst want halal slacht mag niet meer in Nederland
ik heb 15 kolo vers voer vd katten en 15 kilo schotsehooglandwr.nl vlees liggen nu en ruimte overquote:
hilarischquote:Op zondag 22 mei 2016 14:03 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
ali heeft schijt aan de Nederlandse wetten. Ali heeft denkik zelfs een uitkering.
nicequote:Op zondag 22 mei 2016 14:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb 15 kolo vers voer vd katten en 15 kilo schotsehooglandwr.nl vlees liggen nu en ruimte over
Klinkt nuttig.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:04 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar ik eet trouwens ook gwn geen halal vleesh. Maar wanneer het kan dan weer wel.
In Peru, Ecuador en Boliviaquote:
Gvd.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:02 schreef zeer het volgende:
[..]
heb wel eens discussies met collega's die dan zeggen 'muhhh traditie'
kidnap dan altijd hun maagdelijke dochters en stop ze levend in de veen moerassen in Drenthe voor een goede oogst
kun je het net zo goed helemaal latenquote:
hoef ze niet. Heb samira in de keuken staan.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:05 schreef zeer het volgende:
[..]
krijg je nog maar 36 maagden van de grote tovenaar
je moeder heeft het eeuwige leven ook weer nietquote:Op zondag 22 mei 2016 14:06 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
hoef ze niet. Heb samira in de keuken staan.
omg, waarom niet voor een inheems ras gekozen? is veel natuurlijker.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb 15 kolo vers voer vd katten en 15 kilo schotsehooglandwr.nl vlees liggen nu en ruimte over
ze motten oprotte drom vreet ik ze opquote:Op zondag 22 mei 2016 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
omg, waarom niet voor een inheems ras gekozen? is veel natuurlijker.
naah.. als ik boodschappen doe haal ik meteen een vooraad halal vlees. Maar buiten de deur eet ik af en toe wel gwn niet halal. Geen varken thoquote:
aight, moet je verder ook zelf weten uiteraardquote:Op zondag 22 mei 2016 14:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
naah.. als ik boodschappen doe haal ik meteen een vooraad halal vlees. Maar buiten de deur eet ik af en toe wel gwn niet halal. Geen varken tho
helaash heb je gelijk over fatima. Maar hoop dat nog lang niet mee te maken. Hou van mammaquote:Op zondag 22 mei 2016 14:06 schreef zeer het volgende:
[..]
je moeder heeft het eeuwige leven ook weer niet
baconquote:Op zondag 22 mei 2016 14:09 schreef deadprez het volgende:
varkensvlees is wel echt minst lekkere vlees
bacon is idd uitzonderingquote:
misschienquote:
neequote:Op zondag 22 mei 2016 14:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben grootste GoT nerd hier, wat denkte zelf
is lekker bij gebakken eiquote:Op zondag 22 mei 2016 14:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind bacon juist een van de weinige vieze vleesdingen
quote:Op zondag 22 mei 2016 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Bv. Danny heeft zo te zien al 3 (!) weken niet meer gepost op het forum
Lolquote:Op zondag 22 mei 2016 12:45 schreef eight het volgende:
[..]
Hij heeft daarna wel nog op Tweakers gepost: http://tweakers.net/gallery/39/activiteit/
Blijkbaar heeft hij zijn eigen forum al verlaten
Ha ha haquote:
klopt iddquote:Op zondag 22 mei 2016 14:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik lust ook geen ei maar volgens mij hebben we dit gesprek al eens gehad
druk bezig achter de schermen kunnen we dus ook wel wegstrepenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |