Wie is tegen dierenleed?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:59 schreef zeer het volgende:
[..]
Vegetariėrs die tegen dierenleed zijn maar dat principe wat je net beschrijft wel financieren.
quote:Op zondag 22 mei 2016 14:02 schreef zeer het volgende:
[..]
heb wel eens discussies met collega's die dan zeggen 'muhhh traditie'
kidnap dan altijd hun maagdelijke dochters en stop ze levend in de veen moerassen in Drenthe voor een goede oogst
Ik heb cavia'squote:
ali heeft schijt aan de Nederlandse wetten. Ali heeft denkik zelfs een uitkering.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:02 schreef zeer het volgende:
[..]
dan liegt ali tegen je dat 'ie barst want halal slacht mag niet meer in Nederland
ik heb 15 kolo vers voer vd katten en 15 kilo schotsehooglandwr.nl vlees liggen nu en ruimte overquote:
hilarischquote:Op zondag 22 mei 2016 14:03 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
ali heeft schijt aan de Nederlandse wetten. Ali heeft denkik zelfs een uitkering.
nicequote:Op zondag 22 mei 2016 14:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb 15 kolo vers voer vd katten en 15 kilo schotsehooglandwr.nl vlees liggen nu en ruimte over
Klinkt nuttig.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:04 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar ik eet trouwens ook gwn geen halal vleesh. Maar wanneer het kan dan weer wel.
In Peru, Ecuador en Boliviaquote:
Gvd.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:02 schreef zeer het volgende:
[..]
heb wel eens discussies met collega's die dan zeggen 'muhhh traditie'
kidnap dan altijd hun maagdelijke dochters en stop ze levend in de veen moerassen in Drenthe voor een goede oogst
kun je het net zo goed helemaal latenquote:
hoef ze niet. Heb samira in de keuken staan.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:05 schreef zeer het volgende:
[..]
krijg je nog maar 36 maagden van de grote tovenaar
je moeder heeft het eeuwige leven ook weer nietquote:Op zondag 22 mei 2016 14:06 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
hoef ze niet. Heb samira in de keuken staan.
omg, waarom niet voor een inheems ras gekozen? is veel natuurlijker.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb 15 kolo vers voer vd katten en 15 kilo schotsehooglandwr.nl vlees liggen nu en ruimte over
ze motten oprotte drom vreet ik ze opquote:Op zondag 22 mei 2016 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
omg, waarom niet voor een inheems ras gekozen? is veel natuurlijker.
naah.. als ik boodschappen doe haal ik meteen een vooraad halal vlees. Maar buiten de deur eet ik af en toe wel gwn niet halal. Geen varken thoquote:
aight, moet je verder ook zelf weten uiteraardquote:Op zondag 22 mei 2016 14:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
naah.. als ik boodschappen doe haal ik meteen een vooraad halal vlees. Maar buiten de deur eet ik af en toe wel gwn niet halal. Geen varken tho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |