konijn is net kip alleen sappiger en net een andere smaakquote:
En cavia dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
konijn is net kip alleen sappiger en net een andere smaak
Kameel is raar maar lekker
Vegetariërs die tegen dierenleed zijn maar dat principe wat je net beschrijft wel financierenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Niemand eet de mannelijke kalfjes straks nog, want die worden dan net als mannelijke legkuikens gelijk gedood.
Ik een keer alpaca en caviaquote:Op zondag 22 mei 2016 13:57 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik heb een keer kameel en konijn gegeten
Varkenslul en koeienmaag ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:57 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik heb een keer kameel en konijn gegeten
ik eet onverdoofd geslacht vleeshquote:Op zondag 22 mei 2016 13:58 schreef zeer het volgende:
[..]
Eet jij bewust een dier dat z'n hele leven in gevangenschap heeft gezeten om vervolgens levend de keel doorgesneden te krijgen waarna z'n lichaam volledig aan stukken gesneden wordt of eet jij een anoniem stuk vlees?
Neequote:
Oh vertel, slacht je zelf? Of koop je je dierenleed in de supermarkt?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:59 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
ik eet onverdoofd geslacht vleesh
halal vleeshquote:Op zondag 22 mei 2016 14:00 schreef zeer het volgende:
[..]
Oh vertel, slacht je zelf? Of koop je je dierenleed in de supermarkt?
dan blijft zijn vraag nog steeds staan hèquote:
bij ali de slagerquote:Op zondag 22 mei 2016 14:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan blijft zijn vraag nog steeds staan hè
Bahquote:
Is lekkerquote:
vriezerquote:Op zondag 22 mei 2016 14:02 schreef deadprez het volgende:
ik vind die shit als koopeenkoe.nl wel echt tof, maar ja waar moet je al dat vlees laten
heb wel eens discussies met collega's die dan zeggen 'muhhh traditie'quote:Op zondag 22 mei 2016 14:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan blijft zijn vraag nog steeds staan hè
past toch nie jongequote:
dan liegt ali tegen je dat 'ie barst want halal slacht mag niet meer in Nederlandquote:Op zondag 22 mei 2016 14:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
ali slacht het zelf in zijn slachterij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |