Denk dat ik weinig tijd heb om te Fok!ken. Het wordt ff bikkelen.quote:
mij ookquote:
Dat nare gevoel van te veel vet eten is ook iets wat je eigenlijk nooit meer hebt als je alleen maar planten eet.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb het ook nog nooit op, omdat het er al zo tyfusvettig uitziet, word al misselijk als ik die shit zie
hardopquote:
Fijnquote:Op zondag 22 mei 2016 13:53 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Denk dat ik weinig tijd heb om te Fok!ken. Het wordt ff bikkelen.
probeer mij niet te bekerenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:54 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat nare gevoel van te veel vet eten is ook iets wat je eigenlijk nooit meer hebt als je alleen maar planten eet.
Elke dag naar een kantoor lijkt mij juist een nachtmerrie.quote:
omdat je honger blijft hebben door plantenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:54 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat nare gevoel van te veel vet eten is ook iets wat je eigenlijk nooit meer hebt als je alleen maar planten eet.
kom een keer hier eten zou ik zeggenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:55 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
omdat je honger blijft hebben door planten
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Doe ik niet dat ben je al je moet het alleen nog even uitvoeren.
Wie eet dit nou:
[ afbeelding ]
paar miljard mensenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Wie eet dit nou:
[ afbeelding ]
was t lekkerquote:Op zondag 22 mei 2016 13:57 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik heb een keer kameel en konijn gegeten
Eet jij bewust een dier dat z'n hele leven in gevangenschap heeft gezeten om vervolgens levend de keel doorgesneden te krijgen waarna z'n lichaam volledig aan stukken gesneden wordt of eet jij een anoniem stuk vlees?quote:
Niemand eet de mannelijke kalfjes straks nog, want die worden dan net als mannelijke legkuikens gelijk gedood.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Wie eet dit nou:
[ afbeelding ]
ik eet gewoon wat mijn moeder op tafel zetquote:Op zondag 22 mei 2016 13:58 schreef zeer het volgende:
[..]
Eet jij bewust een dier dat z'n hele leven in gevangenschap heeft gezeten om vervolgens levend de keel doorgesneden te krijgen waarna z'n lichaam volledig aan stukken gesneden wordt of eet jij een anoniem stuk vlees?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |