Vond met nachtdienst wel lekker om 's ochtends al die mensen naar werk te zien gaan, wetende dat je klaar bent.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb 8 uur 's ochtends alleen meegemaakt toen ik thuiskwam van nachtdienst afgelopen paar jaar
Gewoon elke dag een andere vrouw huren.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind je dat niet fucking saai in je eentje?
Jawel, dan sta je gewoon om 3 of 4 uur al op. Pik je precies de leukste uurtjes mee voordat je naar je werk gaat.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:31 schreef Der_Mann het volgende:
's nachts is sws beste tijd van de dag en dat kun je niet meemaken als je al 5 uur opmoet
kinderen voorbij fietsen die naar school gaanquote:Op zondag 22 mei 2016 13:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vond met nachtdienst wel lekker om 's ochtends al die mensen naar werk te zien gaan, wetende dat je klaar bent.
hm lijkt me op zich niet eens zo verkeerd. Vast ook stuk minder vettig dan normale kapsalon ofniet?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:31 schreef zeer het volgende:
[..]
De beste patat ooit met seitan kebab en zuivel vrije kaas, groente troep, amandelmayonaise en hotsauce.
Mooi tochquote:Op zondag 22 mei 2016 13:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
1 van de gevaarlijkste steden ter wereld. Alleen Johannesburg is erger dacht ik.
Vond wel lekker, omdat je half slapend het werk doet waardoor de tijd vliegtquote:Op zondag 22 mei 2016 13:31 schreef Der_Mann het volgende:
's nachts is sws beste tijd van de dag en dat kun je niet meemaken als je al 5 uur opmoet
Krijg al zweethanden als ik naar de stad moet in mijn eentje. :squote:Op zondag 22 mei 2016 13:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik onderneem pas sinds 10 jaar waanzinnige reizen en dan ook solo.
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:31 schreef Der_Mann het volgende:
Is juist superleuk. Absorbeer ik cultuur beter.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind je dat niet fucking saai in je eentje?
nee, dan zit ik alleen maar steeds naar de klok te kijken van ''godverdomme, nog maar zolang totdat ik moet werken''quote:Op zondag 22 mei 2016 13:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, dan sta je gewoon om 3 of 4 uur al op. Pik je precies de leukste uurtjes mee voordat je naar je werk gaat.
aightt, lijkt mij niks maar ieder z'n dingquote:Op zondag 22 mei 2016 13:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Is juist superleuk. Absorbeer ik cultuur beter.
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:33 schreef defokkingfoker het volgende:
Klinkt raar kan het mis hebben maar ik vindt ghph op een breivikje lijken in US
Er zijn zo veel mensen die op hun idool lijken. Neem Hermann bijvoorbeeld, die lijkt sprekend op Sugar Lee.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:33 schreef defokkingfoker het volgende:
daar is hij net als mahl ook fan van, dus jaquote:Op zondag 22 mei 2016 13:33 schreef defokkingfoker het volgende:
ik dacht dat je op mijn gevoelens zou lettenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Er zijn zo veel mensen die op hun idool lijken. Neem Hermann bijvoorbeeld, die lijkt sprekend op Sugar Lee.
wel beetjequote:Op zondag 22 mei 2016 13:33 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik probeer er rekening mee te houden, dat lukt niet altijd.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat je op mijn gevoelens zou letten
hahahahquote:Op zondag 22 mei 2016 13:35 schreef Chai het volgende:
Als ik in mijn eentje op reis ga is dat wsl het einde van mijn relatie, omdat ik teveel cultuur absorbeer iykwim.
Laatste paar jaar reis ik meestal wel samen met m'n kameraad. Is ook veiliger.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
aightt, lijkt mij niks maar ieder z'n ding
Grote negerpiemels ahaha xDquote:Op zondag 22 mei 2016 13:35 schreef Chai het volgende:
Als ik in mijn eentje op reis ga is dat wsl het einde van mijn relatie, omdat ik teveel cultuur absorbeer iykwim.
Jezelf gewoon ontdekken tochquote:Op zondag 22 mei 2016 13:35 schreef Chai het volgende:
Niet eens per se lokaal, je krijgt ook veel mee van de cultuur van andere reizigers die je ontmoet.quote:
Geen idee heb ik nog nooit op.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
hm lijkt me op zich niet eens zo verkeerd. Vast ook stuk minder vettig dan normale kapsalon ofniet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha je spaanse vriend is dikquote:Op zondag 22 mei 2016 13:37 schreef xcachet het volgende:
Sowieso ontmoet je de vetste mensen als je alleen op reis gaat
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Geen idee heb ik nog nooit op.
Maar kan me wel voorstellen dat het minder vet is want dit was eigenlijk helemaal niet vet.ik heb het ook nog nooit op, omdat het er al zo tyfusvettig uitziet, word al misselijk als ik die shit zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
als je thuisblijft ontmoet je ook de tofste mensen, zoals ik jullie op FOK! heb ontmoetquote:Op zondag 22 mei 2016 13:37 schreef xcachet het volgende:
Sowieso ontmoet je de vetste mensen als je alleen op reis gaat
Vooral die rotnederlanders zitten overal.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet eens per se lokaal, je krijgt ook veel mee van de cultuur van andere reizigers die je ontmoet.
Bestel er bijna iedere week eentje.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb het ook nog nooit op, omdat het er al zo tyfusvettig uitziet, word al misselijk als ik die shit zie
viesdikquote:
Als je kijkt naar alle slechte shit die ik eet zou je dat wel echt verwachten ja.quote:
En dan in plaats van potjes met zand meenemen van verschillende bestemmingen potjes met zaad meenemen van mensen met verschillende nationaliteiten zeker?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet eens per se lokaal, je krijgt ook veel mee van de cultuur van andere reizigers die je ontmoet.
je bent zelf een grapjequote:Op zondag 22 mei 2016 13:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je thuisblijft ontmoet je ook de tofste mensen, zoals ik jullie op FOK! heb ontmoet
nee grapje
Kapsalon is lekker, nice dat vet wat in je mond druiptquote:Op zondag 22 mei 2016 13:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb het ook nog nooit op, omdat het er al zo tyfusvettig uitziet, word al misselijk als ik die shit zie
ben je ook ecto?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je kijkt naar alle slechte shit die ik eet zou je dat wel echt verwachten ja.
nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nouquote:
bahquote:Op zondag 22 mei 2016 13:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kapsalon is lekker, nice dat vet wat in je mond druipt
Kleine Nederpiemelsquote:Op zondag 22 mei 2016 13:36 schreef Chai het volgende:
[..]
JA MAN FUCKING FANTASTISCH ZIJN JULLIEquote:Op zondag 22 mei 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben je ook ecto?
fucking nice, gwn eten wat je wil en niet dik worden
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JA MAN FUCKING FANTASTISCH ZIJN JULLIE
Weet alleen door toto dat jij kleintje hebt :squote:
Ja, nooit ergens last van met eten.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben je ook ecto?
boksquote:
Klopt.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JA MAN FUCKING FANTASTISCH ZIJN JULLIE
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben je ook ecto?
mijn broer eet soms gewoon 2 hele pizza's als avondeten en is dunner dan mijn pols, stelletje eikelsquote:
gebeurt hier iedere dag andersquote:Op zondag 22 mei 2016 13:42 schreef xcachet het volgende:
Lkkr hermann plagen op de zondag
What a day to be alive
Terechte klacht.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn broer eet soms gewoon 2 hele pizza's als avondeten en is dunner dan mijn pols, stelletje eikels
Is hij wel gelukkig? Misschien ligt het daar aan.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn broer eet soms gewoon 2 hele pizza's als avondeten en is dunner dan mijn pols, stelletje eikels
Je weet heel goed dat ie bij jou op sterk water staat!quote:Op zondag 22 mei 2016 13:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weet alleen door toto dat jij kleintje hebt :s
Heeft iedereen toch weleens, waarom gelijk zo persoonlijk Chai.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel, maar denk dat de gassen die je uitlaat niet altijd even lekker ruiken.
ga rokenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben ook heel gelukkigquote:Op zondag 22 mei 2016 13:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is hij wel gelukkig? Misschien ligt het daar aan.
of dat iddquote:
Ik word ook bolle padquote:
stofwisseling verandertquote:
Spoelen je darmen goed van door, net als koffiequote:
Niet waarquote:Op zondag 22 mei 2016 13:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je weet heel goed dat ie bij jou op sterk water staat!
oh ik drink ook geen koffiequote:Op zondag 22 mei 2016 13:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Spoelen je darmen goed van door, net als koffie
ieder z'n dingquote:Op zondag 22 mei 2016 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou liever gewoon lintworm hebben ofzo
Dit kan ik me wel voorstellen, zeker als je geen huisdieren mag hebben van je ouders.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
koffie is dan ook gewoon kanjersmerigquote:
heb gwn 3 grote boze wolven hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 13:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit kan ik me wel voorstellen, zeker als je geen huisdieren mag hebben van je ouders.
wrm vergeet je je katquote:
Ah oké, nou bij een lintworm klagen ze in ieder geval niet iedere keer dat je hem moet uitlaten.quote:
Inmiddels al door de wc gespoeld natuurlijkquote:
ja dus jij toch ookquote:
Neehquote:Op zondag 22 mei 2016 13:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Inmiddels al door de wc gespoeld natuurlijk
Doe ik altijd al. Veel koekjes, chips en snoep.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:48 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga me weer helemaal kapotvreten de komende weken.
Inname van een lintworm betekent in feite uw lichaam infecteren met een onbekend levend organisme waarbij het lichaam zal proberen hier tegen in de gaan. Lintwormen zijn niet intelligent of gehoorzaam, ze zullen niet alleen in uw maag blijven, ook is het mogelijk voor de lintworm om zich te verplaatsen door je bloed naar andere delen in uw lichaam, zelfs naar uw hersenen.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weenie misschien ga je doodquote:
genoeg plek in mijn schedel naast mijn hersenen dus geen probleemquote:Op zondag 22 mei 2016 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Inname van een lintworm betekent in feite uw lichaam infecteren met een onbekend levend organisme waarbij het lichaam zal proberen hier tegen in de gaan. Lintwormen zijn niet intelligent of gehoorzaam, ze zullen niet alleen in uw maag blijven, ook is het mogelijk voor de lintworm om zich te verplaatsen door je bloed naar andere delen in uw lichaam, zelfs naar uw hersenen.
3 keer per dag warm op zee.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe ik altijd al. Veel koekjes, chips en snoep.
Lintwormen eten je hersenen opquote:Op zondag 22 mei 2016 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
genoeg plek in mijn schedel naast mijn hersenen dus geen probleem
omdat losers zoals jij het toch wel blijven gebruiken ahahahquote:Op zondag 22 mei 2016 13:50 schreef defokkingfoker het volgende:
Wrm refreshd fok op mobiel niet zelf gvd
nu lig ik in bed.. anders zou ik moeten opstaan en mn laptop pakken en weer naar bed gaan. Bkijf ik liever handmatig refreshenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat losers zoals jij het toch wel blijven gebruiken ahahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |