Oké het mislukte, hij heeft niet zo'n goede ontvangst dus het was niet gelukt hem op de juiste zender te zetten.quote:
Oh sorry, zal rekening proberen te houden met je gevoelens.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind die grapjes over mijn gewicht niet meer leuk
rol even naar het bureau en doe aangifte net bradd zijn paquote:Op zondag 22 mei 2016 13:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind die grapjes over mijn gewicht niet meer leuk
bedanktquote:Op zondag 22 mei 2016 13:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh sorry, zal rekening proberen te houden met je gevoelens.
nee ik doe wel gewoon TR en mail naar danny sturenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:27 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
rol even naar het bureau en doe aangifte net bradd zijn pa
Zonde van je zondag dan hè, moet je weer een week wachten.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké het mislukte, hij heeft niet zo'n goede ontvangst dus het was niet gelukt hem op de juiste zender te zetten.
Jawelquote:
1 van de gevaarlijkste steden ter wereld. Alleen Johannesburg is erger dacht ik.quote:
Leuk als je 50+ bent.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:28 schreef Kurovski het volgende:
Ik zou wel 'ns naar zo'n eiland willen in de indische oceaan. Seychellen of zo.
wat, 's ochtends?quote:
hoe overleef jijquote:Op zondag 22 mei 2016 13:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jawel
5/6 uur is vroeg, wat 8 uur uitslapen maakt
Jaquote:
is ie ook al bijnaquote:
heb 8 uur 's ochtends alleen meegemaakt toen ik thuiskwam van nachtdienst afgelopen paar jaarquote:Op zondag 22 mei 2016 13:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jawel
5/6 uur is vroeg, wat 8 uur uitslapen maakt
Gewoon, ademen enzoquote:
Ik onderneem pas sinds 10 jaar waanzinnige reizen en dan ook solo.quote:
vind je dat niet fucking saai in je eentje?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik onderneem pas sinds 10 jaar waanzinnige reizen en dan ook solo.
De beste patat ooit met seitan kebab en zuivel vrije kaas, groente troep, amandelmayonaise en hotsauce.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat moet ik me voorstellen bij vegan kapsalon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |