Butquote:Op zondag 22 mei 2016 13:23 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ben wel in voor butsex.. moet toch krabben en dan hoef ik mn hand niet naar mijn aars te bewegen
klb sc orgiemeetquote:Op zondag 22 mei 2016 13:23 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ben wel in voor butsex.. moet toch krabben en dan hoef ik mn hand niet naar mijn aars te bewegen
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu was je zelfs vergeten om een daadwerkelijke reactie te typen dus ik hou m'n hart vast
Zit de jeuk zo diep joh? Denk aarsmaden.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:23 schreef defokkingfoker het volgende:
Het is half 2 hè.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Amarantha het volgende:
Damn wat hebben jullie alweer veel gepost op een zondagochtend!
merk dat ik productiever was toen ik 2 uur 's middags opstond dan nuquote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Amarantha het volgende:
Zondag is juist de enige dag dat ik mijn wekkerradio zet. Lekker wakker worden met het geluid van Vroege Vogels.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Amarantha het volgende:
Zou nooit komen.quote:
syriaquote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Kurovski het volgende:
Waar willen jullie heen met vakantie als geld geen rol zou spelen?
Af en toe naar de bakker, verder pizza bestellen en zoveel mogelijk binnen blijven.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Kurovski het volgende:
deze manquote:Op zondag 22 mei 2016 13:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Af en toe naar de bakker, verder pizza bestellen en zoveel mogelijk binnen blijven.
JAPAN!quote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Kurovski het volgende:
kanto of johtoquote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Kurovski het volgende:
Ok Snorlaxquote:
Lekker thuis niksdoenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Kurovski het volgende:
Lul niet zo slap.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Zondag is juist de enige dag dat ik mijn wekkerradio zet. Lekker wakker worden met het geluid van Vroege Vogels.
Oké het mislukte, hij heeft niet zo'n goede ontvangst dus het was niet gelukt hem op de juiste zender te zetten.quote:
Oh sorry, zal rekening proberen te houden met je gevoelens.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind die grapjes over mijn gewicht niet meer leuk
rol even naar het bureau en doe aangifte net bradd zijn paquote:Op zondag 22 mei 2016 13:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind die grapjes over mijn gewicht niet meer leuk
bedanktquote:Op zondag 22 mei 2016 13:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh sorry, zal rekening proberen te houden met je gevoelens.
nee ik doe wel gewoon TR en mail naar danny sturenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:27 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
rol even naar het bureau en doe aangifte net bradd zijn pa
Zonde van je zondag dan hè, moet je weer een week wachten.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké het mislukte, hij heeft niet zo'n goede ontvangst dus het was niet gelukt hem op de juiste zender te zetten.
Jawelquote:
1 van de gevaarlijkste steden ter wereld. Alleen Johannesburg is erger dacht ik.quote:
Leuk als je 50+ bent.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:28 schreef Kurovski het volgende:
Ik zou wel 'ns naar zo'n eiland willen in de indische oceaan. Seychellen of zo.
wat, 's ochtends?quote:
hoe overleef jijquote:Op zondag 22 mei 2016 13:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jawel
5/6 uur is vroeg, wat 8 uur uitslapen maakt
Jaquote:
is ie ook al bijnaquote:
heb 8 uur 's ochtends alleen meegemaakt toen ik thuiskwam van nachtdienst afgelopen paar jaarquote:Op zondag 22 mei 2016 13:28 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jawel
5/6 uur is vroeg, wat 8 uur uitslapen maakt
Gewoon, ademen enzoquote:
Ik onderneem pas sinds 10 jaar waanzinnige reizen en dan ook solo.quote:
vind je dat niet fucking saai in je eentje?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik onderneem pas sinds 10 jaar waanzinnige reizen en dan ook solo.
De beste patat ooit met seitan kebab en zuivel vrije kaas, groente troep, amandelmayonaise en hotsauce.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat moet ik me voorstellen bij vegan kapsalon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |