Butquote:Op zondag 22 mei 2016 13:23 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ben wel in voor butsex.. moet toch krabben en dan hoef ik mn hand niet naar mijn aars te bewegen
klb sc orgiemeetquote:Op zondag 22 mei 2016 13:23 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ben wel in voor butsex.. moet toch krabben en dan hoef ik mn hand niet naar mijn aars te bewegen
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu was je zelfs vergeten om een daadwerkelijke reactie te typen dus ik hou m'n hart vast
Zit de jeuk zo diep joh? Denk aarsmaden.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:23 schreef defokkingfoker het volgende:
Het is half 2 hè.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Amarantha het volgende:
Damn wat hebben jullie alweer veel gepost op een zondagochtend!
merk dat ik productiever was toen ik 2 uur 's middags opstond dan nuquote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Amarantha het volgende:
Zondag is juist de enige dag dat ik mijn wekkerradio zet. Lekker wakker worden met het geluid van Vroege Vogels.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Amarantha het volgende:
Zou nooit komen.quote:
syriaquote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Kurovski het volgende:
Waar willen jullie heen met vakantie als geld geen rol zou spelen?
Af en toe naar de bakker, verder pizza bestellen en zoveel mogelijk binnen blijven.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Kurovski het volgende:
deze manquote:Op zondag 22 mei 2016 13:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Af en toe naar de bakker, verder pizza bestellen en zoveel mogelijk binnen blijven.
JAPAN!quote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Kurovski het volgende:
kanto of johtoquote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Kurovski het volgende:
Ok Snorlaxquote:
Lekker thuis niksdoenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Kurovski het volgende:
Lul niet zo slap.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Zondag is juist de enige dag dat ik mijn wekkerradio zet. Lekker wakker worden met het geluid van Vroege Vogels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |