koffie is dan ook gewoon kanjersmerigquote:
heb gwn 3 grote boze wolven hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 13:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit kan ik me wel voorstellen, zeker als je geen huisdieren mag hebben van je ouders.
wrm vergeet je je katquote:
Ah oké, nou bij een lintworm klagen ze in ieder geval niet iedere keer dat je hem moet uitlaten.quote:
Inmiddels al door de wc gespoeld natuurlijkquote:
ja dus jij toch ookquote:
Neehquote:Op zondag 22 mei 2016 13:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Inmiddels al door de wc gespoeld natuurlijk
Doe ik altijd al. Veel koekjes, chips en snoep.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:48 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga me weer helemaal kapotvreten de komende weken.
Inname van een lintworm betekent in feite uw lichaam infecteren met een onbekend levend organisme waarbij het lichaam zal proberen hier tegen in de gaan. Lintwormen zijn niet intelligent of gehoorzaam, ze zullen niet alleen in uw maag blijven, ook is het mogelijk voor de lintworm om zich te verplaatsen door je bloed naar andere delen in uw lichaam, zelfs naar uw hersenen.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou liever gewoon lintworm hebben ofzo
weenie misschien ga je doodquote:
genoeg plek in mijn schedel naast mijn hersenen dus geen probleemquote:Op zondag 22 mei 2016 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Inname van een lintworm betekent in feite uw lichaam infecteren met een onbekend levend organisme waarbij het lichaam zal proberen hier tegen in de gaan. Lintwormen zijn niet intelligent of gehoorzaam, ze zullen niet alleen in uw maag blijven, ook is het mogelijk voor de lintworm om zich te verplaatsen door je bloed naar andere delen in uw lichaam, zelfs naar uw hersenen.
3 keer per dag warm op zee.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doe ik altijd al. Veel koekjes, chips en snoep.
Lintwormen eten je hersenen opquote:Op zondag 22 mei 2016 13:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
genoeg plek in mijn schedel naast mijn hersenen dus geen probleem
omdat losers zoals jij het toch wel blijven gebruiken ahahahquote:Op zondag 22 mei 2016 13:50 schreef defokkingfoker het volgende:
Wrm refreshd fok op mobiel niet zelf gvd
nu lig ik in bed.. anders zou ik moeten opstaan en mn laptop pakken en weer naar bed gaan. Bkijf ik liever handmatig refreshenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat losers zoals jij het toch wel blijven gebruiken ahahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |