Ja, nooit ergens last van met eten.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben je ook ecto?
fucking nice, gwn eten wat je wil en niet dik worden
boksquote:
Klopt.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JA MAN FUCKING FANTASTISCH ZIJN JULLIE
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben je ook ecto?
fucking nice, gwn eten wat je wil en niet dik worden
mijn broer eet soms gewoon 2 hele pizza's als avondeten en is dunner dan mijn pols, stelletje eikelsquote:
gebeurt hier iedere dag andersquote:Op zondag 22 mei 2016 13:42 schreef xcachet het volgende:
Lkkr hermann plagen op de zondag
What a day to be alive
Terechte klacht.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn broer eet soms gewoon 2 hele pizza's als avondeten en is dunner dan mijn pols, stelletje eikels
Is hij wel gelukkig? Misschien ligt het daar aan.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn broer eet soms gewoon 2 hele pizza's als avondeten en is dunner dan mijn pols, stelletje eikels
Je weet heel goed dat ie bij jou op sterk water staat!quote:Op zondag 22 mei 2016 13:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weet alleen door toto dat jij kleintje hebt :s
Heeft iedereen toch weleens, waarom gelijk zo persoonlijk Chai.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel, maar denk dat de gassen die je uitlaat niet altijd even lekker ruiken.
ga rokenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben ook heel gelukkigquote:Op zondag 22 mei 2016 13:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is hij wel gelukkig? Misschien ligt het daar aan.
of dat iddquote:
Ik word ook bolle padquote:
stofwisseling verandertquote:
Spoelen je darmen goed van door, net als koffiequote:
Niet waarquote:Op zondag 22 mei 2016 13:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je weet heel goed dat ie bij jou op sterk water staat!
oh ik drink ook geen koffiequote:Op zondag 22 mei 2016 13:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Spoelen je darmen goed van door, net als koffie
ieder z'n dingquote:Op zondag 22 mei 2016 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou liever gewoon lintworm hebben ofzo
Dit kan ik me wel voorstellen, zeker als je geen huisdieren mag hebben van je ouders.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou liever gewoon lintworm hebben ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |