Not sure if trollingquote:Op zondag 22 mei 2016 13:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Te impulsief karakter. Kan soms echt mad worden.
iddquote:
Clip doet me denken aan paddo's trip video Flashback.quote:
heb al moeite met de trap beklimmenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zou de Himalaya beklimmen geen leuke uitdaging voor je zijn, Hermann?
Ja ben flabbergastedquote:Op zondag 22 mei 2016 13:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik sta ook met mijn oren te klapperen
breng hem nou niet op ideeënquote:Op zondag 22 mei 2016 13:10 schreef Willoow het volgende:
Maar dan kan je toch ook iemand neersteken met een vleesmes als je boos bent, ik zeg maar
Ik ben geestelijk stabiel hoor, maar ik merk dat ik minder geduld heb naarmate ik ouder word.quote:
broodmes werkt ook hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 13:10 schreef Willoow het volgende:
Maar dan kan je toch ook iemand neersteken met een vleesmes als je boos bent, ik zeg maar
Ja, nee, ik zeg gewoonquote:
Niels is amateurquote:Op zondag 22 mei 2016 13:10 schreef Willoow het volgende:
ja dan kunnen we idd net zo goed iedere gek een pistool gevenquote:Op zondag 22 mei 2016 13:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, nee, ik zeg gewoon
Of iets in iemands drankje gooien
Daar heb je geen wapenvergunning voor nodig
Of klassiek wurgenquote:
WCH heb jij dezelfde struggles?quote:Op zondag 22 mei 2016 13:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben geestelijk stabiel hoor, maar ik merk dat ik minder geduld heb naarmate ik ouder word.
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dan kunnen we idd net zo goed iedere gek een pistool geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |