Omdat Vilhena meer talent bezit dan dat een Clasie ooit zal hebben (met alle respect voor Clasie) en Vilhena komend seizoen alles had gespeeld, voor het eerst, en een bepalende speler had kunnen zijn. Daar krijg je met gemak 10-15 miljoen voor als je het goed doet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch bij?![]()
Dat werd betaald voor Clasie: een dragende speler die week-in-week-uit het verschil maakte en al regelmatig in de basis stond bij Oranje.
Ach waar zouden we het voor doen? Hoger dan derde eindigen we toch niet...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:51 schreef PIETR het volgende:
Middenvelders:
El Ahmadi
Vejinovic
Tapia
Toornstra
Schuurman
Nieuwkoop
Gustafson
Hamer
El Ahmadi en Toornstra zijn basiswaardig, Schuurman is heel talentvol, maar de rest is (nog) niet goed genoeg voor een basisplaats. Dus opzich is een echte versterking erbij op het middenveld geen slechte gedachte.
Of je er 15 miljoen voor pakt is de vraag, maar als je betwijfelt of iemand die op zijn 21e al 135 wedstrijden voor het 1e van Feyenoord heeft gespeeld, alle nationale jeugdelftallen heeft doorlopen en ondertussen ook met het Nederlands elftal mee mag, een paar miljoen waard is, kun je maar beter amateur dameshockey gaan volgen.quote:
Dat een Kazim (of Kramer) veel meer krediet heeft gehad zou ik best als oneerlijk willen bestempelen. Het zou kunnen zijn dat Anass daadwerkelijk niet goed genoeg is, maar de minuten die hij speelde, ook al waren het er te weinig (voor een goede beoordeling), en waarop wij hem dus kunnen beoordelen deed hij het mijns inziens meer dan goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:42 schreef Tchock het volgende:
Denken jullie dat Anass geen eerlijke kans heeft gehad, of is hij gewoon echt niet goed genoeg voor Feyenoord? Hij heeft zo veel talent dat ik me echt afvraag waarom het mislukt is.
Technisch misschien de meest begaafde voetballer van de selectie, maar komt fysiek natuurlijk wel wat tekort. Is de vraag hoe belangrijk dat is. Ik ben, net als 80% hier, dat hij meer kansen had moeten krijgen. Is het niet in Feyenoord 1, had hem dan in de eredivisie verhuurd. Ik denk dat hij wel en speler is die afhankelijk is de mensen om hem heen. Die moeten zien wat hij kan en hem benutten. We zien wat het wordt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:42 schreef Tchock het volgende:
Denken jullie dat Anass geen eerlijke kans heeft gehad, of is hij gewoon echt niet goed genoeg voor Feyenoord? Hij heeft zo veel talent dat ik me echt afvraag waarom het mislukt is.
Ik verwacht niet dat Veldwijk blijft. Nottingham laat al tijden niets van zich horen en het transferbudget van Zwolle is heel erg laag.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:51 schreef Scrummie het volgende:
Ik zie Ananas overigens bij PEC ook niet als eerste spits. Dat zal Veldwijk wel blijven. Ik gok dat Ananas daar dan om heen gaat spelen, als schaduwspitsje. Lijkt me een prima duo daar in Zwolle.
Oh wacht, ik was in de veronderstelling dat Veldwijk van Zwolle was. Excuus!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Veldwijk blijft. Nottingham laat al tijden niets van zich horen en het transferbudget van Zwolle is heel erg laag.
Dus Achahbar wordt óf eerste spits, of gaat achter iemand anders spelen (geruchten waren een tijd terug dat er interesse was in Mühren van AZ).
Hooguit een paar miljoen momenteel. Minder dan 5.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Of je er 15 miljoen voor pakt is de vraag, maar als je betwijfelt of iemand die op zijn 21e al 135 wedstrijden voor het 1e van Feyenoord heeft gespeeld, alle nationale jeugdelftallen heeft doorlopen en ondertussen ook met het Nederlands elftal mee mag, een paar miljoen waard is, kun je maar beter amateur dameshockey gaan volgen.
Natuurlijk kan hij ook alles afscheuren, maar dat geld evengoed voor een Tapia.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Ik vind dat een beetje hol klinken, dat Vilhena veel meer talent heeft dan Clasie en het komende seizoen een bepalende speler zou worden. Het is niet gebaseerd op wat Vilhena daadwerkelijk heeft laten zien. En ik denk niet dat hij nog heel veel beter wordt dan hij nu is. Maar we gaan het zien, wat er van hem terechtkomt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat Vilhena meer talent bezit dan dat een Clasie ooit zal hebben (met alle respect voor Clasie) en Vilhena komend seizoen alles had gespeeld, voor het eerst, en een bepalende speler had kunnen zijn. Daar krijg je met gemak 10-15 miljoen voor als je het goed doet.
Als Bazoer, een jongen die ook een bijzonder goed half jaar had, al 30 op moet leveren, waarom dan zo kleinzielig doen over je eigen toptalent die al sinds jonge leeftijd op de radar staat bij diverse Europese topclubs?
Clasie had dan ook een seizoen bij Excelsior nodig, en zijn eerste jaar bij ons was goed (maar nog niet bepalend) maar daarin heeft hij zich uitstekend kunnen ontwikkelen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje hol klinken, dat Vilhena veel meer talent heeft dan Clasie en het komende seizoen een bepalende speler zou worden. Het is niet gebaseerd op wat Vilhena daadwerkelijk heeft laten zien. En ik denk niet dat hij nog heel veel beter wordt dan hij nu is. Maar we gaan het zien, wat er van hem terechtkomt.
p.s. hoe Clasie ballen verobert om vervolgens de bal het werk te laten doen, daar kan postbode Vilhena nog veel van leren.
Nee dat eerste is veel holler. Want dat is namelijk niet op feiten gebaseerd maar op een voorspelling: wat hij nog gáát laten zien, als het supertalent dat hij volgens sommigen is.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Overigens klopt het wat je zegt, het is een beetje holle retoriek, minstens zo hol als roepen dat hij maar 2-3 miljoen op zou leveren
Niet mee eens, maar om daar nou een discussie over te voeren vind ik ook weer een beetje tijdsverspilling. Ik zie nou eenmaal echt heel veel talent in Vilhena, jij wat minder.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat eerste is veel holler. Want dat is namelijk gebaseerd op wat hij nog gáát laten zien, als het supertalent dat hij volgens sommigen is.
Dat laatste is gebaseerd op wat hij tot nu toe heeft laten zien, en een stuk reëeler dan 10 miljoen of meer.
Clasie heeft o.a. meer spelinzicht en een betere pass in zijn linkerbal dan Vilhena in totaliteit ooit zal hebben. Neemt niet weg dat als Vilhena nog 1 vrij aardig seizoen bij ons zou hebben, met daarna nog een 2-jarig contract, hij zekee een miljoen of 7 waard zou zijn. Waarom je dan nu niet nog een paar ton extra besteed is mij een raadsel. Terwijl je wel nietsnutten als Tapia en Vejinovic voor relatief veel geld aankoopt. En die zullen ook geen 3 knikkers en 4 kraaltjes verdienen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Clasie had dan ook een seizoen bij Excelsior nodig, en zijn eerste jaar bij ons was goed (maar nog niet bepalend) maar daarin heeft hij zich uitstekend kunnen ontwikkelen.
En dat het niet gebaseerd is op wat Vilhena heeft laten zien klopt, maar als dat de maatstaf voor een talent moet zijn dan had Barcelona Messi ook nooit opgenomen in hun jeugdopleiding.
Overigens klopt het wat je zegt, het is een beetje holle retoriek, minstens zo hol als roepen dat hij maar 2-3 miljoen op zou leveren
Mwah. Die conclusie ga ik pas trekken als Vilhena een compleet seizoen speelt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Clasie heeft o.a. meer spelinzicht en een betere pass in zijn linkerbal dan Vilhena in totaliteit ooit zal hebben.
Eens uiteraard.quote:Neemt niet weg dat als Vilhena nog 1 vrij aardig seizoen bij ons zou hebben, met daarna nog een 2-jarig contract, hij zekee een miljoen of 7 waard zou zijn. Waarom je dan nu niet nog een paar ton extra besteed is mij een raadsel. Terwijl je wel nietsnutten als Tapia en Vejinovic voor relatief veel geld aankoopt. En die zullen ook geen 3 knikkers en 4 kraaltjes verdienen.
Dat is dus afhankelijk van het beleid dat je voert. Talenten moet je langer vast kunnen houden om er optimaal van te profiteren. Het is gewoon zonde om te zien hoe de talenten van Feyenoord steeds maar weer voor een schijntje vertrekken. Dat doen ze in Amsterdam of Eindhoven toch een stuk beter.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is heel simpel. Als Vilhena het salaris van een grote meneer wil, moet hij als een grote meneer presteren. En dat presteren komt voor het mooie salaris. Dat heeft 'ie gewoon nog niet gedaan over een langere periode.
8 ton zou ik nog snappen, al is het aan de hoge kant. Meer is op dit moment gewoon niet te rechtvaardigen gezien zijn prestaties.
Het is wel eeuwig zonde.
PEC betaalt "enkele tonnen". Dat is toch werkelijk kleingeld voor Feyenoord? Kijk wat er voor Botteghin is neergeteld...quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Hij wilde Anass niet gratis laten gaan, paaide hem met loze beloften en liet hem een nieuw contract tekenen om zijn transferwaarde veilig te stellen (dat laatste heeft hij ook zelf gezegd). Echt rijk zullen we van Anass wel niet zijn geworden, maar goed.
Ja, maar het zou mij niet verbazen als Van Geel er een grote tokus van krijgt en bij zichzelf denkt: 'zo, Mart, dat heb je toch maar mooi geregeld'quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC betaalt "enkele tonnen". Dat is toch werkelijk kleingeld voor Feyenoord? ..
Heeft hem een redelijk stevig bedrag geboden, dus met een transfersom van 8,95 zal daar niet veel van over blijven. Bovendien gewoon een aanfluiting om die jongen zo te behandelen; als ik een speler als Schuurman was zou ik ook wel 3x achter mijn oren krabben.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:03 schreef Pleun2011 het volgende:
M.b.t. Achahbar heeft Van Geel precies gekregen waar hij vorig seizoen op aanstuurde. Hij wilde Anass niet gratis laten gaan, paaide hem met loze beloften en liet hem een nieuw contract tekenen om zijn transferwaarde veilig te stellen (dat laatste heeft hij ook zelf gezegd). Echt rijk zullen we van Anass wel niet zijn geworden, maar goed.
Van Geel, je houdbaarheidsdatum is wel een beetje verstreken als je het mij vraagt.. De club gaat naar de verdommenis door al die achterlijke transfers en verwaarlozen van de jeugdopleiding.
kkgeel leg weer te slapequote:Op zaterdag 21 mei 2016 18:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heeft hem een redelijk stevig bedrag geboden, dus met een transfersom van 8,95 zal daar niet veel van over blijven. Bovendien gewoon een aanfluiting om die jongen zo te behandelen; als ik een speler als Schuurman was zou ik ook wel 3x achter mijn oren krabben.
Als opleidende club hoor je 1-0 voor te staan t.o.v. andere geinteresseerden, maar onder Van Geel kom op 0-3 achter.
Het is bekend dat jij met je hoofd diep in Martin's anus zit, maar dat de relatie tussen Feyenoord en de jongens van Varkenoord er de afgelopen jaren simpelweg niet beter op is geworden zou zelfs jij toch wel in mogen zien.quote:
Ebecilio, Rekik en Kongolo horen ook nog bij die lichting. Pak je misschien voor Kongolo als enige een aardig bedrag, al heeft die ook gewoon maar 2 jaar contract.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:44 schreef Haringkop het volgende:
Hij heeft toch gewoon gelijk..
We zijn weer hard op weg een selectie van overjarige twintigers op te bouwen en de jeugd komt weer op plan 2. Niet heel erg als die oude garde kwaliteit bezit, maar bij het gros ben je ook blij als ze bal naar de goede kleur weten te schieten.
Ik zeg niet dat we allemaal wereldtoppers opleiden. Maar voor het rijtje Achabar, Vilhena en Boetius slechts wat tonnen vangen is echt lachwekkend.
Maar goed we hebben de beker, dus het seizoen is geslaagd...
Misschien had De Kromme wel gelijk: als Utrecht de beker wint, dan wint Feyenoord...
Onder Beenhakker was het ook verschrikkelijk. Dat is een beetje het nadeel van Van Geel wegsturen, ik zou echt geen idee hebben wie hem moet vervangen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het is bekend dat jij met je hoofd diep in Martin's anus zit, maar dat de relatie tussen Feyenoord en de jongens van Varkenoord er de afgelopen jaren simpelweg niet beter op is geworden zou zelfs jij toch wel in mogen zien.
Dat klopt. Beenhakker was simpelweg een icoon van een andere tijd. Onder Martin leek het even goed te gaan, maar de afgelopen jaren is wel duidelijk geworden dat dit niet het geval is.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onder Beenhakker was het ook verschrikkelijk. Dat is een beetje het nadeel van Van Geel wegsturen, ik zou echt geen idee hebben wie hem moet vervangen.
Ik denk dat het echte probleem is dat het talent van dat rijtje jongens gewoon totaal verkeerd is ingeschat. Die zijn gewoon veel minder goed gebleken dan wat er van ze verwacht werd toen ze in de B-tjes balde.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 19:44 schreef Haringkop het volgende:
Hij heeft toch gewoon gelijk..
We zijn weer hard op weg een selectie van overjarige twintigers op te bouwen en de jeugd komt weer op plan 2. Niet heel erg als die oude garde kwaliteit bezit, maar bij het gros ben je ook blij als ze bal naar de goede kleur weten te schieten.
Ik zeg niet dat we allemaal wereldtoppers opleiden. Maar voor het rijtje Achabar, Vilhena en Boetius slechts wat tonnen vangen is echt lachwekkend.
Tieftdonderstraalt toch een end op joh maftoeterquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat het echte probleem is dat het talent van dat rijtje jongens gewoon totaal verkeerd is ingeschat. Die zijn gewoon veel minder goed gebleken dan wat er van ze verwacht werd toen ze in de B-tjes balde.
De bedragen die je er uiteindelijk voor vangt zijn gewoon conform hun waarde. Wat je echt pissig zou moeten maken is dat de jongens uit dergelijke lichtingen die wel echt iets kunnen, alleen geld opleveren voor andere eredivisieclubs. Vooral omdat ze bij Feyenoord niet op waarder geschat werden, of weg wilde omdat Feyenoord weinig meer voorstelt.
Kerel van retteket AZ. Heb je in ieder geval iemand die fatsoenlijk mer mensen om gaat.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onder Beenhakker was het ook verschrikkelijk. Dat is een beetje het nadeel van Van Geel wegsturen, ik zou echt geen idee hebben wie hem moet vervangen.
De spelers die Feyenoord het meeste hebben opgeleverd, zijn meestal degenen die in de jeugd niet werden gezien als de grootste talenten. Dit zou bij Feyenoord een lampje moeten doen branden. Maar helaas, Vincent Janssen is nooit op waarde geschat en hij zal wel niet de laatste zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De bedragen die je er uiteindelijk voor vangt zijn gewoon conform hun waarde. Wat je echt pissig zou moeten maken is dat de jongens uit dergelijke lichtingen die wel echt iets kunnen, alleen geld opleveren voor andere eredivisieclubs. Vooral omdat ze bij Feyenoord niet op waarder geschat werden, of weg wilde omdat Feyenoord weinig meer voorstelt.
Steward?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kerel van retteket AZ. Heb je in ieder geval iemand die fatsoenlijk mer mensen om gaat.
Ja, dat zou denk ik een hele goede zijn. En Geel is natuurlijk ook geen absolute topper.Denk alleen niet dat ie wil, hij is pas geleden nog verkast.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Steward?
Zou kunnen, al is dat geen absolute topper volgens mij. Geen pursenality, dat heb je toch nodig als je bij Feyenoord gaat werken.
Nee Geel is te vertrouwen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:29 schreef Scrummie het volgende:
Steward is al lang weg bij AZ toch? Naar Amerika gegaan. Verder iemand die niet te vertrouwen blijkt te zijn uit zijn optredens bij AZ.
Ik weet zo ook geen vervanger hoor, maar dat zou geen criterium moeten zijn om maar door te gaan met van Geel natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee Geel is te vertrouwen.
Verder is een vervanger wel lastig ja. Zonde dat Geel zon grote ego heeft, anders had hij bepaalde fouten niet gemaakt denk ik.
Komt omdat technieken, snelheid en fijne beweginkjes zo overschat worden op die leeftijd.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De spelers die Feyenoord het meeste hebben opgeleverd, zijn meestal degenen die in de jeugd niet werden gezien als de grootste talenten. Dit zou bij Feyenoord een lampje moeten doen branden. Maar helaas, Vincent Janssen is nooit op waarde geschat en hij zal wel niet de laatste zijn.
Voor Vilhena had je gewoon goed kunnen vangen als hij een doorlopend contract had gehad. Juist daar gaat het mis. Die jongens tekenen niet bij omdat de club iedere keer het vertrouwen geeft aan 'buitenstaanders'.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De spelers die Feyenoord het meeste hebben opgeleverd, zijn meestal degenen die in de jeugd niet werden gezien als de grootste talenten. Dit zou bij Feyenoord een lampje moeten doen branden. Maar helaas, Vincent Janssen is nooit op waarde geschat en hij zal wel niet de laatste zijn.
Ik kijk er naar uit om die 25-jarige chileen in de gelederen te hebben! Goed dat daar nu ruimte voor is. Buitenkansje met doorverkoopwaarde.quote:Op zondag 22 mei 2016 03:17 schreef De_Pel het volgende:
Ondertussen met Vilhena, Achachbar en Immers 3 spelers kwijt terwijl de zomerstop nog amper is begonnen. Heeft MartinGenot van GeelGod toch maar mooi weer dik een miljoen mee gescoord
Willen ze het beloftenelftal echt opdoeken? Waar gaan die jongens die klaar zijn in de A dan in vredesnaam heen? Dat is echt de doodsteek voor je jeugdopleiding.quote:Op zondag 22 mei 2016 09:02 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vind het voornamelijk een groot probleem dat Feyenoord het beloftenelftal wilt opdoeken, opv juist in de JL laten spelen. Dit lijkt me als je je jeugdspelers niet op hun 18e direct een kans wilt geven in het 1e, toch de missing link.
nu zijn ze bang dat dat ze te veel geld zou kosten, terwijl dat als je daar nog een leuk elftal van maakt heb en goed vermarkt, zat mensen die vrijdagavond een bierjte op VO willen drinken om naar de talentjes te komen kijken en je er best wel quitte op kunt draaien
Dat wouden ze, maar mocht niet van de KVNB;quote:Op zondag 22 mei 2016 10:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Willen ze het beloftenelftal echt opdoeken? Waar gaan die jongens die klaar zijn in de A dan in vredesnaam heen? Dat is echt de doodsteek voor je jeugdopleiding.
De keuze om Jong-Feyenoord niet in de Juup te laten spelen is al uiterst knullig, maar om ze dan ook nog helemaal op te doeken? Ik kan het me gewoon niet voorstellen??
Dat is precies hoe ik er ook over denk, maar als je dat zegt dan krijg je weer reacties als: 'jaaa, laten we iedereen een contract geven' en dat soort non-argumentenquote:Op zondag 22 mei 2016 09:02 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vind het voornamelijk een groot probleem dat Feyenoord het beloftenelftal wilt opdoeken, opv juist in de JL laten spelen. Dit lijkt me als je je jeugdspelers niet op hun 18e direct een kans wilt geven in het 1e, toch de missing link.
nu zijn ze bang dat dat ze te veel geld zou kosten, terwijl dat als je daar nog een leuk elftal van maakt heb en goed vermarkt, zat mensen die vrijdagavond een bierjte op VO willen drinken om naar de talentjes te komen kijken en je er best wel quitte op kunt draaien
twitter:SamArmenteros twitterde op zondag 22-05-2016 om 10:35:10Free transfer status this summer! always a good thing 🙏🏽👍🏽⚽️ #NewAdventure reageer retweet
"Always a good thing" man man manquote:Op zondag 22 mei 2016 10:47 schreef Scrummie het volgende:
Onze nieuwe spits:twitter:SamArmenteros twitterde op zondag 22-05-2016 om 10:35:10Free transfer status this summer! always a good thing 🙏🏽👍🏽⚽ #NewAdventure reageer retweet
Armenterosquote:Op zondag 22 mei 2016 10:47 schreef Scrummie het volgende:
Onze nieuwe spits:twitter:SamArmenteros twitterde op zondag 22-05-2016 om 10:35:10Free transfer status this summer! always a good thing 🙏🏽👍🏽⚽️ #NewAdventure reageer retweet
Geel jokt. Zelfs Utrecht heeft het geld ervoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens Van Geel heeft Feyenoord geen geld en geen locatie voor een elftal in de JL. Varkenoord is inderdaad niet geschikt, maar je zou bijvoorbeeld het stadionnetje van Excelsior kunnen huren. Van Geel geeft met gemak miljoenen uit aan middelmatige spelers, maar een elftalletje in de Juup is opeens te duur.
quote:Op zondag 22 mei 2016 07:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit om die 25-jarige chileen in de gelederen te hebben! Goed dat daar nu ruimte voor is. Buitenkansje met doorverkoopwaarde.
quote:
Ik kom een oud bericht tegen op de site leven met Feyenoord uit 2014 en daar staat het volgende:quote:Op zondag 22 mei 2016 11:37 schreef satecl het volgende:
Ik zou graag willen weten wat ongeveer de kosten zijn van een team in de JL.
Is daar iets over bekend?
Het zou, in 2013 althans, volgens berekeningen van Feyenoord zo'n 700.000 euro kosten dus.quote:Het is geen gek idee dat Feyenoord ook met een beloftenteam naar de Jupiler League wil. Nu de club weer richting gezonde financiën gaat, kunnen de jaarlijkse kosten, door de club vorig jaar uitgerekend op circa zeven ton, wel opgehoest worden.
Voor 1/4e Kramer kan je je jeugd voorzien van een zooi extra ervaring. Goede deal zou ik zeggen.quote:Op zondag 22 mei 2016 13:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik kom een oud bericht tegen op de site leven met Feyenoord uit 2014 en daar staat het volgende:
[..]
Het zou, in 2013 althans, volgens berekeningen van Feyenoord zo'n 700.000 euro kosten dus.
1/4e Kramer? Hoe kom je daarbij? Kramer heeft 1,5 miljoen gekost hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor 1/4e Kramer kan je je jeugd voorzien van een zooi extra ervaring. Goede deal zou ik zeggen.
2,5mln van wat ik begrijp. Net geen 1/4e dus. Maar hoe dan ook, zoals jij ook aangeeft, een goede investering. Maar Geel gind het blijkbaar niks inderdaad. Gio is er wel enthousiast over.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
1/4e Kramer? Hoe kom je daarbij? Kramer heeft 1,5 miljoen gekost hoor.
Een halve Kramer dus.
Ik zou het ook een goede deal vinden, maar goed, schijnbaar vindt de technische leiding bij Feyenoord het dat niet waard.
Het is natuurlijk niet alleen Van Geel die daarover beslist, daar zitten er meer in de directie die het niet nodig vindenquote:Op zondag 22 mei 2016 14:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
2,5mln van wat ik begrijp. Net geen 1/4e dus. Maar hoe dan ook, zoals jij ook aangeeft, een goede investering. Maar Geel gind het blijkbaar niks inderdaad. Gio is er wel enthousiast over.
kkgeel weer te slapequote:Op zondag 22 mei 2016 14:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet alleen Van Geel die daarover beslist, daar zitten er meer in de directie die het niet nodig vinden
Maar dat constante gejank over hem dan weer niet zo.quote:
Dat gejank wordt alleen maar erger als hij er straks een paar inschiet.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dat constante gejank over hem dan weer niet zo.
Sterkte.
Onbegrijpelijk ook dat we Immers zo makkelijk hebben laten gaanquote:Op zondag 22 mei 2016 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gejank wordt alleen maar erger als hij er straks een paar inschiet.
Hopelijk blijft hij net als Vincent Janssen tot de winterstop op 6 doelpunten staan. Dan zijn we er in ieder geval een paar maanden van verlost.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gejank wordt alleen maar erger als hij er straks een paar inschiet.
Ik schat Vincent Janssen eerlijk gezegd wel hoger in dan Anass.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij net als Vincent Janssen tot de winterstop op 6 doelpunten staan. Dan zijn we er in ieder geval een paar maanden van verlost.
Gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik schat Vincent Janssen eerlijk gezegd wel hoger in dan Anass.
Ik ook, maar ik verwees uiteraard naar het gejank om Vincent Janssen in de voorbereiding van het afgelopen seizoen.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik schat Vincent Janssen eerlijk gezegd wel hoger in dan Anass.
Zo simpel is het niet. Het beloftenteam van Feyenoord is niet aangesloten bij de KNVB (in tegenstelling tot vrijwel alle andere clubs) dus ze kunnen niet meedoen in de Eerste Divisie - en ook niet in de Tweede Divisie volgend jaar.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor 1/4e Kramer kan je je jeugd voorzien van een zooi extra ervaring. Goede deal zou ik zeggen.
Is de reden hiervan niet dat van Geel het in al zijn wijsheid niet rendabel achtte mee te doen aan de nieuwe voetbalpiramide van de KNVB toen deze werd ingevoerd? Of was het beloftenteam destijds ook al niet aangesloten bij de KNVB en was dat een van de redenen om af te zien van meedoen aan de nieuwe voetbalpiramide?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet. Het beloftenteam van Feyenoord is niet aangesloten bij de KNVB (in tegenstelling tot vrijwel alle andere clubs) dus ze kunnen niet meedoen in de Eerste Divisie - en ook niet in de Tweede Divisie volgend jaar.
Als ze nu alsnog willen instromen moeten ze op het laagste amateurniveau beginnen.
Nu wel ja, sukkels. Maar vorig jaar hadden ze gewoon voor 'ja' kunnen kiezen.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet. Het beloftenteam van Feyenoord is niet aangesloten bij de KNVB (in tegenstelling tot vrijwel alle andere clubs) dus ze kunnen niet meedoen in de Eerste Divisie - en ook niet in de Tweede Divisie volgend jaar.
Als ze nu alsnog willen instromen moeten ze op het laagste amateurniveau beginnen.
Volgens mij dit inderdaad. Daarom konden ze er ook niet vorig seizoen voor kiezen om in de Tweede Divisie in te stromen, want daarvoor kwamen alleen ploegen uit de KNVB beloftencompetitie in aanmerking.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:28 schreef Boma het volgende:
[..]
Is de reden hiervan niet dat van Geel het in al zijn wijsheid niet rendabel achtte mee te doen aan de nieuwe voetbalpiramide van de KNVB toen deze werd ingevoerd?
Nou, zo slecht is Feyenoord 1 nu ook weer niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Cruciale fout van Kkgeel. We hadden nu al gewoon in de Juup moeten zitten.
Zelfs dit jaar nog.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nu wel ja, sukkels. Maar vorig jaar hadden ze gewoon voor 'ja' kunnen kiezen.
Helemaal mee eens, plus dat behalve Kazim ook een Te Vrede boven hem stond plus later Kramer in de pikorde. Ik woon in ieder geval vlakbij het PEC-stadion dus ik denk dat ik weer es wat vaker die kant op ga om hem te zien spelen. Heerlijk spelertjequote:Op zondag 22 mei 2016 13:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga Achahbar echt missen. Ik kan me op zich voorstellen dat mensen zeggen dat als hij zo weinig kansen krijgt, hij wel niet goed genoeg zal zijn.
Maar je gaat mij niet vertellen dat hij beduidend slechter is geweest dan Kazim. Die haal je oo, bakt er niks van, koop je vervolgens en dat allemaal terwijl je ook een van je eigen jongens de kans had kunnen geven.
Da's gewoon wanbeleid. Dat je zo'n vent huurt kan ik nog begrijpen, maar daarna nog tot koop overgaan ook..... Terwijl je zelf een spits opgeleid hebt.
Dat hij niet de kwaliteiten voor een topslits heeft volgens de trainers, dat wil ik nog geloven. Zij werken ermee. Maar we zijn het er allemaal over eens dat Kazim dat ook niet heeft, ook traag is etc. Had die lekker naar Turkije teruggestuurd en die jongen eindelijk eens een kans gegeven. Hij had alleen maar beter kunnen worden, jonge spitsen groeien alleen door veel minuten maken.
Dat Vilhena weg is, daar heb ik nog begrip voor. Die deed gewoon bijzonder moeilijk. Maar hoe met Achahbar is omgegaan, is echt schandalig
Nee.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kramer heeft 1,5 miljoen gekost hoor.
Je wordt ondertussen wel een erg droevig figuur...quote:
Volgens Geel wel in het programma De tafel van Kees enkele weken geleden.quote:
Het ligt toch wel meer aan jezelf dan aan Feyenoord Boetius, presteren als een drol en de bank warm houden bij Basel.. ja dan ben je wel een hoog salaris waardquote:Jean Paul Boëtius heeft hard uitgehaald naar de Feyenoord-directie. De voormalige aanvaller van de Rotterdammers speelt nu voor FC Basel, omdat hij bij Feyenoord onvoldoende waardering voelde en het idee had dat er geen plan voor hem was. Dat zegt hij in gesprek met de Volkskrant.
"Ik wilde slechts één vraag beantwoord zien: geloven jullie nog in mij? En is dat geloof wel echt? Ik ben een gevoelsmens. Ik weet dat je erkenning afdwingt met prestaties", vertelt de aanvaller. "Maar ik miste een trainer die tegen me zei: 'ik stel jou op, omdat ik geloof dat jij het verschil kan maken'. Ik kreeg geen bevredigend antwoord, ik voelde dat de twijfels overheersten. En dan gaat het om meerdere gesprekken, ook met technisch directeur Martin van Geel. Het klopte niet."
En dus besloot Boëtius te vertrekken. "Ik vind het jammer dat ik om die reden bij Feyenoord ben vertrokken. (Tonny, red.) Vilhena zat in hetzelfde schuitje, hij speelde nog minder dan ik. Mede door familieomstandigheden is Tonny in Rotterdam gebleven. Het gaat weer goed met hem, ik denk dat hij naar een grote club vertrekt."
Volgens Boëtius speelt ook geld een rol. De aanvaller ziet dat aankopen die Feyenoord doet aanspraak maken op een hoger salaris dan jongens die door de club opgeleid zijn. "Het is bijna standaard geworden bij Feyenoord dat jonge spelers mede om die reden vertrekken. Je zou denken dat het kwartje eens moet vallen bij de directie."
En toch is het hetzelfde verhaal wat we elke keer zien.quote:Op maandag 23 mei 2016 08:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het ligt toch wel meer aan jezelf dan aan Feyenoord Boetius, presteren als een drol en de bank warm houden bij Basel.. ja dan ben je wel een hoog salaris waard
'ik ben een gevoelsmens'quote:Op maandag 23 mei 2016 08:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het ligt toch wel meer aan jezelf dan aan Feyenoord Boetius, presteren als een drol en de bank warm houden bij Basel.. ja dan ben je wel een hoog salaris waard
Kkgeelquote:Op maandag 23 mei 2016 08:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En toch is het hetzelfde verhaal wat we elke keer zien.
Als hij niet leg te slape doet hij rot dingequote:
Oke.quote:Op maandag 23 mei 2016 09:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Als hij niet leg te slape doet hij rot dinge
Nou ja, het is wel waar wat hij zegt. Jongens die aangekocht worden krijgen een dikker salaris dan de eigen jeugd en blijken uiteindelijk niet beter te presteren. Dat is niet de fout van Boetius.quote:Op maandag 23 mei 2016 08:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is dat bij PSV en/of Ajax niet het geval dan?quote:Op maandag 23 mei 2016 10:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel waar wat hij zegt. Jongens die aangekocht worden krijgen een dikker salaris dan de eigen jeugd en blijken uiteindelijk niet beter te presteren. Dat is niet de fout van Boetius.
Dat hij zelf niet zo goed blijkt te zijn staat daar los van. Hij zou in het Feyenoord van afgelopen jaar gewoon prima meekunnen.
Verstandige tekst.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel waar wat hij zegt. Jongens die aangekocht worden krijgen een dikker salaris dan de eigen jeugd en blijken uiteindelijk niet beter te presteren. Dat is niet de fout van Boetius.
Dat hij zelf niet zo goed blijkt te zijn staat daar los van. Hij zou in het Feyenoord van afgelopen jaar gewoon prima meekunnen.
Doet er niet toe.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Is dat bij PSV en/of Ajax niet het geval dan?
Zou Hendrix meer verdienen dan Schaars? Of Riedewald meer dan van der Hoorn?
Natuurlijk doet dat er wel toe. Stel dat die clubs en andere(AZ) het ook doen.. Betekent dat je het ALTIJD tegen die clubs zou afleggen op de transfermarkt.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doet er niet toe.
Het is al sinds jaren een item bij ons. Dan moet je er iets mee doen en het niet laten voor wat het is.
Hij is bijna het hele seizoen geblesseerd geweest en speelde gisteren voor het eerst 90 minuten.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hoedt, Berghuis, Haye. Het lukt hun ook niet altijd.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Natuurlijk doet dat er wel toe. Stel dat die clubs en andere(AZ) het ook doen.. Betekent dat je het ALTIJD tegen die clubs zou afleggen op de transfermarkt.
Dat van Geel dan de verkeerde spelers haalt, is een ander verhaal.
Oke, dan laten we het gewoon zoals het is en laten we 8 van de 10 jeugdspelers weglopen. Lijkt me een prima plan.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Natuurlijk doet dat er wel toe. Stel dat die clubs en andere(AZ) het ook doen.. Betekent dat je het ALTIJD tegen die clubs zou afleggen op de transfermarkt.
Dat van Geel dan de verkeerde spelers haalt, is een ander verhaal.
2 vd 10 jeugdspelers met het potentieel het team te dragen en een versterking te zijn vind ik ook geen slechte schatting. Zeker niet als je daar de potentiele top bijtelt die gestroopt wordt door clubs waar we niet mee kunnen concurrerenquote:Op maandag 23 mei 2016 10:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke, dan laten we het gewoon zoals het is en laten we 8 van de 10 jeugdspelers weglopen. Lijkt me een prima plan.
Tjah, uiteindelijk zijn het wel de talenten die verder geen moer presteren de spelers die zijn weggelopen. Misschien zijn ze gewoon niet goed genoeg? Leerdam, Boetius. Vilhena nu dan ook. Mis ik er nog een paar?quote:Op maandag 23 mei 2016 10:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke, dan laten we het gewoon zoals het is en laten we 8 van de 10 jeugdspelers weglopen. Lijkt me een prima plan.
Dan moet je beter luisteren, bij De Vrij was het sowieso een issue, Clasie als ik het me goed herinner ook, en Indi weet ik zo niet meer.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:39 schreef satecl het volgende:
[..]
De Vrij, Indi en Clasie heb ik nooit horen morren. Hetzelfde geldt nu voor van Beek, Karsdorp en Kongolo.
Mwah. Bij Clasie duurde het ook best lang voordat hij meer kreeg dan Vormer. Maar dat speelde hij niet uit in de media.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Tjah, uiteindelijk zijn het wel de talenten die verder geen moer presteren de spelers die zijn weggelopen. Misschien zijn ze gewoon niet goed genoeg? Leerdam, Boetius. Vilhena nu dan ook. Mis ik er nog een paar?
Chong, Rodney Kongolo, Ebecillio en Bruma tel ik niet mee. Die kiezen gewoon (terecht) voor het grote geld.
De Vrij, Indi en Clasie heb ik nooit horen morren. Hetzelfde geldt nu voor van Beek, Karsdorp en Kongolo.
De Vrij twijfelde omdat Feyenoord 10e was geworden in de competitie. Niet omdat hij minder verdiende dan de rest. Hetzelfde geldt voor Vlaar. Overigens tekende zij wel 'gewoon' bij.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan moet je beter luisteren, bij De Vrij was het sowieso een issue, Clasie als ik het me goed herinner ook, en Indi weet ik zo niet meer.
oke.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:43 schreef satecl het volgende:
[..]
De Vrij twijfelde omdat Feyenoord 10e was geworden in de competitie. Niet omdat hij minder verdiende dan de rest. Hetzelfde geldt voor Vlaar.
Allen hebben geen beker gepakt bij Feyenoord.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:48 schreef DonRaja het volgende:
We hebben qua transfers gewoon mazzel gehad met Van Gaal/WK en Koeman/Southampton. Zonder die 2 factoren hadden we de helft minder aan transfers opgehaald.
Bruma, Rekik, Wijnaldum, BMI, Vormer en Ake hebben uiteindelijk wel prijzen gepakt zonder Feyenoord.
Serieus? Dan is het inmiddels in elk geval crisis in Porto.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:52 schreef satecl het volgende:
[..]
Allen hebben geen beker gepakt bij Feyenoord.![]()
![]()
![]()
GioGod!!!
Volgens mij heeft Indi trouwens nog niets gewonnen bij Porto.
Gisteren de bekerfinale verloren(Indi hele wedstrijd op de bank). Als een speler als Suk in de spits staat, weet je dat het vergaande glorie is.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Serieus? Dan is het inmiddels in elk geval crisis in Porto.
2013 voor het laatst een prijs zie ik net. Arme Bruno...quote:Op maandag 23 mei 2016 10:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Gisteren de bekerfinale verloren(Indi hele wedstrijd op de bank). Als een speler als Suk in de spits staat, weet je dat het vergaande glorie is.
Dat is een koe in de kont kijken natuurlijk. Misschien was hij bij Feyenoord wel niet geblesseerd geraakt.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is bijna het hele seizoen geblesseerd geweest en speelde gisteren voor het eerst 90 minuten.
Dat was juist de reden waarom er intern nogal wat twijfels over hem waren en hij ook redelijk makkelijk kon vertrekken.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is een koe in de kont kijken natuurlijk. Misschien was hij bij Feyenoord wel niet geblesseerd geraakt.
Hij was bij ons ook vaak geblesseerd. En het waren ook geen kleine blessures als ik het me goed herinner, problemen met z'n knieën in elk geval.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is een koe in de kont kijken natuurlijk. Misschien was hij bij Feyenoord wel niet geblesseerd geraakt.
Aangepast.quote:
Dat was in de jeugd. In zijn seizoenen bij de A-selectie heeft hij wel gewoon veel gespeeld. Dat hij zwakke knieën heeft heeft hij volgens mij ook wel eens letterlijk in een interview gezegd. Toen zei hij dat hij de knieën van een oude vent had.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij was bij ons ook vaak geblesseerd. En het waren ook geen kleine blessures als ik het me goed herinner, problemen met z'n knieën in elk geval.
Elia heeft gewoon geregeld een back stuk gespeeld hoor. Niet elke week, maar toch wel vrij vaak.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:56 schreef Scrummie het volgende:
JP's laatste jaar was echt afschuwelijk slecht ja, eens. Die kwam nog minder lantarenpalen voorbij dan Elia dit seizoen.
ja maar dat had ook wel te maken met de verandering van voetbal stijl, nu moest hij veel meer uit stilstand voetballen terwijl hij met Pelle de ballen in beweging kreeg aangespeeld met z'n gezicht de goeie kant uitquote:Op maandag 23 mei 2016 13:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat was in de jeugd. In zijn seizoenen bij de A-selectie heeft hij wel gewoon veel gespeeld. Dat hij zwakke knieën heeft heeft hij volgens mij ook wel eens letterlijk in een interview gezegd. Toen zei hij dat hij de knieën van een oude vent had.
Gespeelde wedstrijden:
[ afbeelding ]
Maar mensen die fan zijn van Boetius hebben denk ik zijn laatste seizoen niet naar hem gekeken. Nondeju wat was dat ergerlijk, je begon zelfs te verlangen naar iemand als Schaken.
Dan heb ik dit seizoen andere wedstrijden gezien. Ik kan met moeite een handvol goeie potjes van'm bedenken.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Elia heeft gewoon geregeld een back stuk gespeeld hoor. Niet elke week, maar toch wel vrij vaak.
Nee.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Elia heeft gewoon geregeld een back stuk gespeeld hoor. Niet elke week, maar toch wel vrij vaak.
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar dat had ook wel te maken met de verandering van voetbal stijl, nu moest hij veel meer uit stilstand voetballen terwijl hij met Pelle de ballen in beweging kreeg aangespeeld met z'n gezicht de goeie kant uit
Stuk van het lachen na de wedstrijd misschien.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is ook gewoon netjes in elke twee competitiewedstrijden bij een goal betrokken geweest.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan heb ik dit seizoen andere wedstrijden gezien. Ik kan met moeite een handvol goeie potjes van'm bedenken.
Dan ben je heeeeel weinig in de Kuip geweest de laatste 10 jaar...quote:Op maandag 23 mei 2016 14:10 schreef Sunri5e het volgende:
Wat een geneuzel over Boetius hier zeg. De laatste 10 jaar niet zo'n grote prutser meer gezien in de Kuip. Petje af voor van Geel dat hij hem nog voor zoveel heeft weten te slijten.
8 goals en 4 assists. Dat is echt heel weinig voor een buitenspeler van de nummer 3.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is ook gewoon netjes in elke twee competitiewedstrijden bij een goal betrokken geweest.
Ongeveer net zoveel als een Narsingh of Younes.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
8 goals en 4 assists. Dat is echt heel weinig voor een buitenspeler van de nummer 3.
Younes heeft veel minder minuten gemaakt en Narsingh kan er geen kut van.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ongeveer net zoveel als een Narsingh of Younes.
Ja, daar heb ik niet zoveel mee.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is ook gewoon netjes in elke twee competitiewedstrijden bij een goal betrokken geweest.
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van Rijn zit nog steeds op zijn milkshake te wachten, anders.
Tuurlijk doet dat er wel toe. Dat betekent dat het gewoon normaal is dat talenten niet de absolute topsalarissen krijgen binnen een club. Dat gebeurt niet in Nederland en ook niet in het buitenland.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doet er niet toe.
Het is al sinds jaren een item bij ons. Dan moet je er iets mee doen en het niet laten voor wat het is.
En wie zegt dat toptalenten absolute topsalarissen moeten krijgen? Ik heb dat nog niemand zien beweren, ook de talenten zelf niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk doet dat er wel toe. Dat betekent dat het gewoon normaal is dat talenten niet de absolute topsalarissen krijgen binnen een club. Dat gebeurt niet in Nederland en ook niet in het buitenland.
Wat hierbij wel relevant is: Ajax en PSV kunnen talenten op andere manieren overtuigen nog wat langer te blijven. Zij kunnen hen kampioenschappen en Champions League in het vooruitzicht stellen, hele belangrijke bagage als je de stap wil maken naar de top.
Wij komen niet verder dan Europa League, een bekertje winnen en een waterkansje op het kampioenschap. Dan is een topsalaris het enige waar je ze nog mee binnenboord kan houden. De vraag is of je dat moet willen.
Het is een kwestie van geld, dan moet je het niet op een andere manier gaan verwoorden zodat het lijkt alsof het daar niet om draait.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En wie zegt dat toptalenten absolute topsalarissen moeten krijgen? Ik heb dat nog niemand zien beweren, ook de talenten zelf niet.
Het gaat om de verhouding salaris aankoop / salaris talenten (als ze volwaardig selectie lid zijn). Ik verwoord niets anders, daar ging het de hele tijd al om. Niemand heeft gezegd dat talenten absolute topsalarissen moeten krijgen (dat zijn hhh38's woorden).quote:Op maandag 23 mei 2016 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is een kwestie van geld, dan moet je het niet op een andere manier gaan verwoorden zodat het lijkt alsof het daar niet om draait.
Zegt helaas meer over de backs dan Eliaquote:Op maandag 23 mei 2016 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik betrap je niet vaak op verstandige opmerkingen, dus ik vind dit best een complimentje waard.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Ik bedoelde bij de beste salarissen van de selectie horen.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gaat om de verhouding salaris aankoop / salaris talenten (als ze volwaardig selectie lid zijn). Ik verwoord niets anders, daar ging het de hele tijd al om. Niemand heeft gezegd dat talenten absolute topsalarissen moeten krijgen (dat zijn hhh38's woorden).
quote:AD: Kuijt hakt binnen een week de knoop door
Bij Feyenoord rekenen ze er heilig op dat aanvoerder Dirk Kuyt volgend seizoen gewoon weer in de Kuip speelt. Maar de officiële contractverlenging laat al geruime tijd op zich wachten. ,,En dat akkoord is er nog steeds niet'', stelt zijn zaakwaarnemer Rob Jansen namens Wasserman.
Kuyt (35) wilde volgens eigen zeggen 'de ontwikkelingen in De Kuip afwachten'. ,,Je kent Dirk, hij wil om de titel strijden'', licht Jansen toe. ,,Dan is het belangrijk om te weten wat er gaat gebeuren. We verwachten binnen nu en een week duidelijkheid over zijn toekomst. Maar we staan er nog altijd heel erg positief in.''
Ook Eljero Elia kan zijn contract in de Kuip verlengen. De linkerspits staat nu al tot de zomer van 2017 onder contract. Verdediger Calvin Verdonk zal hoogstwaarschijnlijk worden verhuurd om ervaring op te doen.
Dirk (overschat zichzelf en) overschat Feyenoord.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:38 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat het níet goed gaat komen met Dirk.
Totaal niet. Hij doet alsof hij het overschat om te scoren bij het Legioen.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dirk (overschat zichzelf en) overschat Feyenoord.
Ja eens.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou ik niet eens zo heel vervelend vinden. Had eigenlijk ook gewoon na dit seizoen moeten stoppen. Geweldige cijfers gehaald, bekertje gewonnen. Meer zit er niet in het vat.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:38 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat het níet goed gaat komen met Dirk.
Dat kan hij toch nog steeds doen?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou ik niet eens zo heel vervelend vinden. Had eigenlijk ook gewoon na dit seizoen moeten stoppen. Geweldige cijfers gehaald, bekertje gewonnen. Meer zit er niet in het vat.
Eens. Waarom zien ze dit binnen Feyenoord niet...quote:Op maandag 23 mei 2016 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou ik niet eens zo heel vervelend vinden. Had eigenlijk ook gewoon na dit seizoen moeten stoppen. Geweldige cijfers gehaald, bekertje gewonnen. Meer zit er niet in het vat.
Dit. Ook met 5 aankopen doet Feyenoord komend seizoen niet mee om de titel.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen traan om laten hoor.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
En dit is dan weer gelul. Echt, ik zweer het je, 2/3 posts per dag maximaal hier. Daarna ga je weer onzin uitkramen.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit. Ook met 5 aankopen doet Feyenoord komend seizoen niet mee om de titel.
Omdat het zonder Kuyt nóg slechter is(zegt meer over Feyenoord/Gio dan over Kuyt hoor). Zie die thuiswedstrijd tegen de Graafschap. Ondanks dat wie die wonnen, was dat voor mij de slechtste wedstrijd van het seizoen. Samen met Groningen-thuis.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens. Waarom zien ze dit binnen Feyenoord niet...
Ik vraag me oprecht af wat er in de aankomende wek zou moeten gebeuren om zijn vertrouwen te winnen. Je bent ondertussen 3 spelers kwijt, waarvoor je samen ongeveer 1 miljoen pak. Er is weinig jeugd die er écht aan zit te komen, de scouting is traditioneel waardeloos, en geld voor bord-op-schoot-scouting is er niet.quote:
Ja, vooral afscheid nemen van een van je belangrijkste spelers, die dus sowieso ¤ 0,00 oplevert, terwijl je al een matige selectie hebt en geen centen om je te versterken.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang Gio en van Geel/Gudde er zit gaan we helaas ook geen oorlog winnen. Deal with it.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af wat er in de aankomende wek zou moeten gebeuren om zijn vertrouwen te winnen. Je bent ondertussen 3 spelers kwijt, waarvoor je samen ongeveer 1 miljoen pak. Er is weinig jeugd die er écht aan zit te komen, de scouting is traditioneel waardeloos, en geld voor bord-op-schoot-scouting is er niet.
Kun je wel met een turkse tweedeklasser of een 25 jarige chileen die eindelijk 1 redelijk seizoen speelt aan komen zetten, maar daar win je de oorlog ook niet mee.
Beter dan afgelopen seizoen gaat het denk ik niet meer worden voor Dirk. Maar Gio is eigenlijk gewoon verplicht om hem op te stellen en dan ook nog eens op '10'. Zie dat op termijn eerder averechts werken.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja, vooral afscheid nemen van een van je belangrijkste spelers, die dus sowieso ¤ 0,00 oplevert, terwijl je al een matige selectie hebt en geen centen om je te versterken.![]()
Beter gaat het ook niet worden met Dirk. Maar het gaat wel slechter worden zonder. Samen met KEA en Vermeer een van je belangrijkste spelers.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter dan afgelopen seizoen gaat het denk ik niet meer worden voor Dirk. Maar Gio is eigenlijk gewoon verplicht om hem op te stellen en dan ook nog eens op '10'. Zie dat op termijn eerder averechts werken.
Bedoel ook meer dat als ik Dirk was geweest ik na dit seizoen gestopt was.
Dat is wat anders inderdaad. Maar als je hem als mascotte bij de selectie houdt en om hem daarna jeugdtrainer te laten worden, dan kan je hem natuurlijk geen miljoen per jaar meer bieden.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beter gaat het ook niet worden met Dirk. Maar het gaat wel slechter worden zonder. Samen met KEA en Vermeer een van je belangrijkste spelers.
Leuk ook, die "ervaring" bij Kramer, Vd. Heijden, Botteghin, Vejinovic etc., maar van dergelijke matige spelers gaan de jonkies ook niets aannemen/leren.
Dirk moet je sowieso voor de club behouden; nog 1 jaar als speler, daarna mee laten lopen met de jeugd en/of als assistent.
Dat zou zeker wel kunnen, maar niet als Van Geel die spelers haalt en Gio ze vervolgens moet coachen. Het is niet zo dat een stunt compleet onmogelijk is in Nederland, we zijn nog geen Ligue 1 of Bundesliga gelukkig.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit. Ook met 5 aankopen doet Feyenoord komend seizoen niet mee om de titel.
Ben jij gewoon 24/7 zuur of valt dat wel mee?quote:Op maandag 23 mei 2016 19:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat zit Kuyt nou opeens moeilijk te doen met zijn eisen.. In zijn eerste periode bij Feyenoord deden we niet mee om de titel, bij Liverpool deed hij niet mee om de titel, alleen bij Fenerbahce. Wat loopt die nou opeens de Zlatan uit te hangen.. Hij zoekt zeker een mooi excuus om nog een jaartje in Amerika te gaan ballen.
Ik ben erg soms, maar pleun is erger.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij gewoon 24/7 zuur of valt dat wel mee?
Kritisch op Feyenoord ja, sowieso op dingen die in de voetballerij gebeuren. Vorig seizoen was ik ook kritisch toen Feyenoord veel punten pakte in het begin, kreeg precies hetzelfde verwijt. Maar uiteindelijk bleek dat je met dat baggerspel niet eeuwig punten kon blijven halen.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij gewoon 24/7 zuur of valt dat wel mee?
Niks, want ik denk niet dat het de echte reden is. Misschien gaat het over zijn rol bij Feyenoord volgend seizoen, of over geld, of heeft hij andere aanbiedingen, of over zijn rol bij Feyenoord na zijn carrière.. Maar Kuyt die gaat eisen dat we mee moeten doen om het kampioenschap.. beetje raar.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af wat er in de aankomende wek zou moeten gebeuren om zijn vertrouwen te winnen.
Dus jij mag hier kritisch zijn omdat je denkt dat het beter kan, maar iemand die daadwerkelijk iets bijdraagt, Kuijt, mag dat niet want dan is hij 'de Zlatan uit aan het hangen'?quote:Op maandag 23 mei 2016 19:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat zit Kuyt nou opeens moeilijk te doen met zijn eisen.. In zijn eerste periode bij Feyenoord deden we niet mee om de titel, bij Liverpool deed hij niet mee om de titel, alleen bij Fenerbahce. Wat loopt die nou opeens de Zlatan uit te hangen.. Hij zoekt zeker een mooi excuus om nog een jaartje in Amerika te gaan ballen.
Zoals ik al zei, ik denk niet dat het de werkelijke reden is. Meedoen om de titel wil Feyenoord elk jaar, de afgelopen 2 jaar zijn er ook best veel investeringen gedaan. Die hebben helaas niet het gewenste resultaat opgeleverd, maar ik denk ook niet dat het realistisch is om van Feyenoord te verlangen dat het meedoet om de titel. Of alles moet ineens een keer goed vallen, maar dat is de afgelopen 16 jaar niet gebeurd. Dus Kuyt mag van mij best kritisch zijn, graag zelfs. Maar je moet wel realistisch blijven.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jij mag hier kritisch zijn omdat je denkt dat het beter kan, maar iemand die daadwerkelijk iets bijdraagt, Kuijt, mag dat niet want dan is hij 'de Zlatan uit aan het hangen'?
We willen hier allemaal dat het beter gaat. We looen hier allemaal te zeiken op de debiele aankopen afgelopen seizoen. Ik noem de aanschaf van zowel Kazim als Kramer bijvoorbeeld. Dirk vindt ook dat het kut is en wil wel weten wat ze van plan zijn.
Maar blijkbaar mogen we alleen op dit forum klagen en mopperen en zeuren en niet als je daadwerkelijk iets doet.
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 23-05-2016 om 22:50:04PEC heeft na spits Anass Achahbar ook verdediger Calvin Verdonk van #Feyenoord binnen. Talentvolle linkspoot gaat op huurbasis naar Zwolle. reageer retweet
Kan die er wat van? Weinig over te vinden behalve gedonder bij jong Oranje.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 23-05-2016 om 22:50:04PEC heeft na spits Anass Achahbar ook verdediger Calvin Verdonk van #Feyenoord binnen. Talentvolle linkspoot gaat op huurbasis naar Zwolle. reageer retweet
Jawel maar hij is redelijk klein van postuur. Ik denk een goede keuze om hem uit te lenen in dit stadium van zijn carrière.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan die er wat van? Weinig over te vinden behalve gedonder bij jong Oranje.
Zwolle is het nieuwe Twentequote:Op maandag 23 mei 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Verstandige move.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben wel benieuwd op welk gebied hij dan zoekt. De Eredivisie lijkt mij niet enorm veel te bieden te hebben op dat vlak.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:06 schreef Caland het volgende:
Van Geel is wel lekker fanatiek bezig. Benieuwd of de inkomende transfers net zo snel gaan als de uitgaande. Iets zegt me van wel.
Ik voel Bel Hassani aankomen.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd op welk gebied hij dan zoekt. De Eredivisie lijkt mij niet enorm veel te bieden te hebben op dat vlak.
Eredivisiespelers, ex-eredivisiespelers in het buitenland en oude bekenden.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd op welk gebied hij dan zoekt. De Eredivisie lijkt mij niet enorm veel te bieden te hebben op dat vlak.
Oja, uiteraard. Daar was ook al eerder interesse voor en Van Geel houdt zijn contactjes wel warm.quote:
Verdonk is weg, de deur staat open voor Kalou.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:17 schreef Caland het volgende:
Dat wordt dus hengelen deze zomer naar
Berghuis
Fer
Kalou
Bel Hassani
Van Wolfswinkel
Buttner
Ayoub
En uiteindelijk blijken ze allemaal te duur
Hihi, 7/10.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verdonk is weg, de deur staat open voor Kalou.
Joey van den Berg is transfervrijquote:Op maandag 23 mei 2016 23:17 schreef Caland het volgende:
Berghuis
Fer
Kalou
Bel Hassani
Van Wolfswinkel
Buttner
Ayoub
Ach, is Ferrader weer welkom in Roffa? Het tij kan keren zegquote:Op maandag 23 mei 2016 23:17 schreef Caland het volgende:
Berghuis
Fer
Kalou
Bel Hassani
Van Wolfswinkel
Buttner
Ayoub
Alsjeblieft niet zeg. De winterstop was er al even sprake van. Liever weer tiendequote:Op maandag 23 mei 2016 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ach, is Ferrader weer welkom in Roffa? Het tij kan keren zeg
Enne Jerson Cabral? Is een toppertje hoor!quote:Op maandag 23 mei 2016 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. De winterstop was er al even sprake van. Liever weer tiende
Uiteindelijk was het allemaal gewoon een inside job. We laten Onno Jacobs voor het slotstuk zorgen.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ach, is Ferrader weer welkom in Roffa? Het tij kan keren zeg
Liever dan Fer. Geef de bal maar aan Cabralquote:Op maandag 23 mei 2016 23:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Enne Jerson Cabral? Is een toppertje hoor!
Zolang het maar niet Weghorst wordtquote:Op maandag 23 mei 2016 23:17 schreef Caland het volgende:
Berghuis
Fer
Kalou
Bel Hassani
Van Wolfswinkel
Buttner
Ayoub
Toch zonde van die gozert. Geen wereldtopper maar wel gedreven en misschien wel beter dan Bilal.quote:Mislukt avontuur Manu: 60 duels Brighton, 0 in de basis
Elvis Manu mag alweer vertrekken bij Brighton & Hove Albion in het Engelse Championship. De oud-spits van Feyenoord heeft van manager Chris Hughton te horen gekregen dat hij kan uitkijken naar een nieuwe club.
Manu schoot Feyenoord zo fraai naar de Europa League door een doelpunt in blessuretijd tegen het Oekraïense Zorja Loehansk. Van het seizoen erna kan hij zich daarentegen niet één moment herinneren waarop hij als voetballer echt gelukkig was.
,,Dit heeft lang genoeg geduurd,'' zegt de 22-jarige aanvaller, die in februari ook nog even werd verhuurd aan Huddersfield Town. ,,Het avontuur bij Brighton & Hove Albion in het Championship is mislukt. Ik ben niet eenmaal in de basiself begonnen, heb ook geen doelpunt kunnen maken. De leiding heeft aangegeven dat ze willen meewerken aan een vertrek. Verhuur of verkoop. Het is allemaal mogelijk. Ik wil graag weer vlammen. En geloof me, als je Elvis Manu het vertrouwen geeft, dan betaalt hij dat terug.''
Spijt heeft hij niet. ,,Want een contract teken je met het volle verstand. Mijn zaakwaarnemer John Veldman kijkt om zich heen, ik heb nog twee jaar een contract bij Brighton. Maar daar blijven is zinloos. Ze speelden ruim zestig wedstrijden en ik startte er precies nul in de basis.''
Nee.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 07:50 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Toch zonde van die gozert. Geen wereldtopper maar wel gedreven en misschien wel beter dan Bilal.
IIg effectiever dan Bilal inderdaad. Beetje lui alleen soms.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 07:50 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Toch zonde van die gozert. Geen wereldtopper maar wel gedreven en misschien wel beter dan Bilal.
Nee. Gewoon nee. Manu kan er geen klote van.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 07:50 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Bilal gelukkig welquote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Manu kan er geen klote van.
Niemand is slechter dan Bilal. Zelfs HMF is beter.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Manu kan er geen klote van.
Ze spelen.niet met 2 vleugels. Toornstra stond hangend op rechts meestal.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:43 schreef RijstNatie het volgende:
is bilal in de laatste 10 wedstrijden in de basis gestart?
sinds ze met 2 vleugelspelers spelen, doet feyenoord het namelijk beter
Ik raad je aan a.s. zaterdag bij het Groene Haas toernooi te komen kijken.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Niemand is slechter dan Bilal. Zelfs HMF is beter.
Hij doet niet mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik raad je aan a.s. zaterdag bij het Groene Haas toernooi te komen kijken.
17 minuten Andy... Nee dank je.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:19 schreef Scrummie het volgende:
Ananas is geïnterviewd door Mandy:
Volgens Ananas zelf een 'eerlijk interview'. Zegt ie nog wat spannends? Werk dus kan niet kijken.
Na 3 minuten gekeken te hebben kan ik deze samenvatting geven: "ja man, ja man, ja man".quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:19 schreef Scrummie het volgende:
Volgens Ananas zelf een 'eerlijk interview'. Zegt ie nog wat spannends? Werk dus kan niet kijken.
Jezus Christus wat is dit slecht. Wie is die halfbejaarde reservemarokkaan die doet of ie een 16-jarig bontkraagje is? Wat een genante vertoning.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:19 schreef Scrummie het volgende:
Andy van der Meyden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jezus Christus wat is dit slecht. Wie is die halfbejaarde reservemarokkaan die doet of ie een 16-jarig bontkraagje is? Wat een genante vertoning.
Mijn god, die is toch rond Kuijts leeftijd?quote:
Ik ben ook blij aan het werk te zijnquote:
Hm, ik kijk het vanavond wel even.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:45 schreef Multiply het volgende:
[..]
Na 3 minuten gekeken te hebben kan ik deze samenvatting geven: "ja man, ja man, ja man".
Ik zou er snel doorheen klikken als je het toch wilt zien, maar je kunt het net zo goed overslaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben ook blij aan het werk te zijn.
[..]
Hm, ik kijk het vanavond wel even.
Met begeleidend interview:quote:
quote:Voor de Rotterdamse rapper en Feyenoord-supporter Roy Kable kwam twee maanden geleden een droom uit. De spelersbus van Feyenoord bracht hem naar huis nadat zijn trein was uitgevallen. Nu is er een Feyenoord-rap met bijbehorende clip. "Ik weet dat ik mee kan met de top."
De 34-jarige Kable strandde in maart op het station in Breda. Zijn trein naar Rotterdam vertrok niet meer, waarna de NS nota bene de Feyenoord-bus als vervangend vervoer inzette.
Het is geen toeval dat hij daarna zijn Feyenoord-rap lanceerde. "Ik wachtte op het juiste moment en zie die bus als een teken dat het moest gebeuren", zegt de rapper.
"Ik heb het aan veel mensen die kritisch durven zijn laten horen, en zij vinden het een goed liedje. Het refrein zou uit volle borst door Het Legioen kunnen worden gezongen, als een soort spreekkoor. Daar heb ik over nagedacht."
De geboren Dordtenaar heeft het maken van de videoclip serieus aangepakt.
"Ik ben niet zomaar een rappertje die wat probeert", vervolgt Kable, die veel tijd en geld investeert om zijn bekendheid te vergroten. "Alles komt uit mijn eigen zak. Ik ben niet rijk, maar ik heb de discipline om bijvoorbeeld een paar Nike's te laten staan en dat geld in mijn muziek te steken."
"Soms investeer ik en moet ik twee weken lang broodjes frikandel eten. Dat is geen grap. Ik blijf doen wat ik moet doen. Als het voor mij is weggelegd, dan komt het vanzelf wel", vertelt hij.
Moeilijke jeugd
Roy Kable kende een moeilijke jeugd. Hij groeide op in Rotterdam-Delfshaven en kwam in een kindertehuis terecht nadat zijn vader zijn moeder om het leven bracht. Het inspireert hem om albums te maken.
Dit jaar komt zijn album 'Straatengel' uit, en in 2017 moet het album 'Boos' zijn hoogtepunt worden.
"Er is in Nederland nog geen rapper zoals ik. Ik weet dat veel gasten dat zeggen, maar ik heb heftige dingen meegemaakt. Rappen heeft met realiteit te maken en ik denk niet dat er rappers in Nederland zijn die dat op een goede manier hebben laten zien."
André Hazes
Het ligt niet voor de hand, maar het grote voorbeeld van Kabel is volkszanger André Hazes. "Hij was geen rapper, maar zo zag hij er wel uit", zegt hij gekscherend.
"Mijn droom is om de hiphop-versie van André Hazes te worden. Hij was een emotioneel persoon die altijd zichzelf is geweest en muziek maakte over wat hij meemaakte. Zo zit ik ook in elkaar. Mijn muziek komt uit mijn hart."
Knap dat je het snapt zeg!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:46 schreef BadderHaring het volgende:
Ik snap die broodjes frikandel niet? Bedoelt hij dat hij die dan moet eten omdat hij dan weinig geld heeft?
Hoe dom is die gast dan wel niet?
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:46 schreef BadderHaring het volgende:
Ik snap die broodjes frikandel niet? Bedoelt hij dat hij die dan moet eten omdat hij dan weinig geld heeft?
Beter leert hij kroketten frituren.quote:
Dirk gaf een paar jaar geleden al aan dat een belangrijke voorwaarde om terug te komen naar Feyenoord zou zijn dat hij het idee moest hebben dat we om de prijzen zouden kunnen spelen. Raar, dat als hij precies dezelfde kritische houding heeft als jij, dat dan juist jij hem afvalt. Wat mij betreft heeft hij gewoon gelijk; Dirk is een winnaar, die wil niet voor de kat z'n kut spelen, dus probeert hij Geel nog een beetje te prikkelen om er wat van te maken. Als Martin ook maar een klein beetje zijn werk blijft doen dan tekent hij ook wel bij ook.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Niks, want ik denk niet dat het de echte reden is. Misschien gaat het over zijn rol bij Feyenoord volgend seizoen, of over geld, of heeft hij andere aanbiedingen, of over zijn rol bij Feyenoord na zijn carrière.. Maar Kuyt die gaat eisen dat we mee moeten doen om het kampioenschap.. beetje raar.
waarom dom?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:46 schreef BadderHaring het volgende:
quote:Anass Achahbar heeft een contract getekend bij PEC Zwolle. De aanvaller komt over van Feyenoord, waar hij amper speeltijd kreeg. Achahbar gaat in op de frustratie die hij had toen hij niet speelde in Rotterdam-Zuid.
"Het is logisch dat je frustratie hebt als je niet speelt", vertelt Achahbar Bij Andy in de auto. "Ik houd van het spelletje en als je niet kan spelen verbijt je je af en toe. Dan kan je ook niet gek doen, je kan ook geen gekke dingen zeggen. Af en toe ben je echt boos. Je weet hoe het is na de wedstrijd, dan krijg je weer zo'n microfoon voor je neus van 'luister dit' of 'luister dat'."
Bij de meeste clubs kunnen de spelers, als ze omlopen, de mixed-zone ontwijken. Ze hoeven dan ook niet met de pers te praten. "Ik loop ook de andere kant op, ik houd er niet van. Ik ga er nooit langs. Als ik mezelf terug hoor, denk ik ook 'wat voor mongool ben je, wat zeg je allemaal?'.
Heb je het woord rapper over het hoofd gelezen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:46 schreef BadderHaring het volgende:
Ik val hem niet af, maar vind het niet realistisch. Dirk weet inmiddels toch wel wat de mogelijkheden en onmogelijkheden van deze club zijn lijkt me. De afgelopen twee seizoenen kon er best veel worden geïnvesteerd, dus dan mag je wat meer verwachten. Maar de situatie is nu wat andersquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dirk gaf een paar jaar geleden al aan dat een belangrijke voorwaarde om terug te komen naar Feyenoord zou zijn dat hij het idee moest hebben dat we om de prijzen zouden kunnen spelen. Raar, dat als hij precies dezelfde kritische houding heeft als jij, dat dan juist jij hem afvalt.
Je valt hem wel degelijk openlijk af, en niet zo zuinig ook. Nu heb je het enkel over realisme, maar eerder noemde je geld zijn rol in het elftal en eventuele interesse van andere clubs als redenen. Dat vind ik een beetje droevig.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik val hem niet af, maar vind het niet realistisch. Dirk weet inmiddels toch wel wat de mogelijkheden en onmogelijkheden van deze club zijn lijkt me. De afgelopen twee seizoenen kon er best veel worden geïnvesteerd, dus dan mag je wat meer verwachten. Maar de situatie is nu wat anders
Waar kennen we dit van....quote:Marlon Slabbekoorn vertrekt deze zomer uit de jeugdopleiding van Feyenoord. De jonge middenvelder stond bekend als één van de grootste talenten uit de jeugdopleiding van de Rotterdamse club, maar wist zijn belofte niet waar te maken. “Het is moeilijk om te zeggen waar het mis is gegaan", aldus de negentienjarige Slabbekoorn.
“Het is lastig om te vertrekken bij Feyenoord”, zegt de middenvelder in gesprek met FR12.nl. “Ik heb twaalf jaar in de jeugd van Feyenoord gespeeld dus dan is het zeker moeilijk om weg te gaan. Het is daarentegen wel tijd voor een nieuwe stap in mijn carrière.”
Op zeventienjarige leeftijd werd Slabbekoorn doorgeschoven van de B-junioren naar de A1. “Ik was daar op dat moment wel klaar voor”, zegt hij. “In de B1 ging het allemaal te makkelijk. Ik kon wel blijven maar maakte in de eerste seizoenshelft al vijftien goals. Het was tijd voor een stapje hogerop. Het was wel wennen daar, mede door het feit dat ik als linksbuiten ging spelen in plaats van als aanvallende middenvelder.”
Slabbekoorn kreeg slecht nieuws te horen na zijn tweede contractjaar: zijn contract werd niet verlengd. “Of het wel of niet terecht was, is moeilijk te zeggen. Ik maakte niet zoveel goals meer als in andere jaren, maar voetbal verleer je nooit. Ik bleef op dat moment te lang hangen op mijn niveau en mijn ontwikkeling stagneerde. Misschien dat die nieuwe positie ook meespeelde, maar een voetballer moet overal kunnen spelen. Dat mag geen excuus zijn.”
“Ik was toen tweedejaars A-junior en kon daardoor al vertrekken bij Feyenoord, maar ik koos er voor om te blijven”, zegt de middenvelder, die ook in meerdere jeugdelftallen van het Nederlands elftal actief was. “Er waren toen al een paar clubs die interesse hadden, maar ik speelde toch sinds de F’jes bij de club. Ik vond het richting Feyenoord wel zo netjes om te blijven.”
Veel jeugdspelers van Feyenoord zeggen ‘een plan’ te missen, zo ook Slabbekoorn. “Misschien kon de club wat meer met mij en andere spelers bezig zijn. Er was nooit echt een duidelijk uitgestippeld plan. Ik werd doorgeschoven naar de A1, maar mocht bijvoorbeeld nooit meetrainen met het eerste elftal maar alleen bij afwerk-trainingen als er andere spelers weg waren. Ook toen ik van de C1 naar de B1 ging ontbrak een gestructureerd idee. Ik weet niet hoe het precies bij andere clubs zit, maar bij Ajax en PSV hoor je meer over toekomstplannen.”
“Het is nog niet bekend waar ik volgend jaar speel”, zegt Slabbekoorn. “We zijn op dit moment in gesprek met een paar clubs en ik moet daarna een keuze maken. Iedereen droomt er van om in een volle Kuip te spelen, dat is het mooiste wat er is. Hopelijk kan ik bij een nieuwe club zo goed spelen dat ik ooit terug kan keren bij Feyenoord, je weet nooit hoe het loopt.”
Een speler die gewogen en te licht bevonden is en daarom Feyenoord maar de schuld geeft? Lekker afgeven op de club omdat je contract niet verlengd is, daar ga ik geen conclusies aan verbinden hoorquote:
Eens. Tegenwoordig steken talenten nooit meer de hand in eigen boezem. Je kan ook gewoon zelf te weinig hebben gebracht. Janssen vond ik daar nog het best in, die zei dat ie de beslissing destijds wel kon begrijpen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een speler die gewogen en te licht bevonden is en daarom Feyenoord maar de schuld geeft? Lekker afgeven op de club omdat je contract niet verlengd is, daar ga ik geen conclusies aan verbinden hoor
Ik zei dat er misschien andere redenen spelen en noemde een paar voorbeelden. Maar Kuyt wil jeugdtrainer worden bij Feyenoord heb ik begrepen, dus ik denk eigenlijk dat hij wel zal blijven.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je valt hem wel degelijk openlijk af, en niet zo zuinig ook. Nu heb je het enkel over realisme, maar eerder noemde je geld zijn rol in het elftal en eventuele interesse van andere clubs als redenen. Dat vind ik een beetje droevig.
Uh ja, maar een inzinking heeft Feyenoord ieder seizoen wel.. afgelopen seizoen alleen nog wat langduriger dan andere jaren. Dat is geen kwestie van pech, de selectie is mentaal en kwalitatief dan gewoon niet sterk genoegquote:Overigens, heeft hij bijv ook al regelmatig gezegd dat in zijn optiek Feyenoord geen slechte selectie heeft en helemaal niet zo ver van de titel afzit als het lijkt. En deels heeft hij nog gelijk ook. Als je die belachelijke inzinking niet hebt, eindig je misschien op 9 punten van de top 2.
Feyenoord mist types met een winnaars-mentaliteit, bijna alle aankopen van vorig jaar missen karakter. Daar zou Feyenoord wat meer op moeten letten bij het scouten van spelers.quote:Had je, bij wijze van, Janssen voor dit seizoen gehaald in plaats van lange jan, had Elia zijn topvorm gevonden en was Vejinovic in dezelfde vorm gebleven als vorig seizoen, hoe ver had je dan misschien wel niet gekomen...
Dat we fatsoenlijk meedoen kan je niet echt voorspellen. We deden mee toen niemand het verwachtte, en toen er weer geïnvesteerd werd, ging het sportief juist minder. Ik vind zelf dat de begroting geen excuus mag zijn en dat je met een goed beleid mee kan doen, als alles goed valt. Maar ik zie dat met de huidige mensen bij Feyenoord niet zo snel gebeuren helaas. Als ik Kuyt was zou ik of stoppen, of gewoon nog lekker een jaartje ballen..paar Europese wedstrijdjes meepakken..en dan jeugdtrainer worden.quote:Hij eist niet dat we titelfavoriet zijn, wel dat we fatsoenlijk mee kunnen doen.
Vind ik niet irreëel. Waarom zou hij in vredesnaam blijven als hij op voorhand al weet dat het voor de kat z'n kut is...?
Ik heb ook het idee dat iedereen elkaar napraat momenteel. Volgens mij worden die persoonlijke ontwikkelplannen nogal overschat en doen clubs als Ajax en PSV dat evenmin.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:09 schreef H.FR het volgende:
Mwa, of ze nou wel of niet goed genoeg zijn, het is een slechte zaak dat er in de zogenaamd beste jeugdopleiding van het land niet eens persoonlijke ontwikkelplannen worden gemaakt.
Bijna de gehele selectie van de a jeugd is toch juist gecontracteerd?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens. Tegenwoordig steken talenten nooit meer de hand in eigen boezem. Je kan ook gewoon zelf te weinig hebben gebracht. Janssen vond ik daar nog het best in, die zei dat ie de beslissing destijds wel kon begrijpen.
Overigens betekent dat niet dat de club fantastisch bezig is. Talentenbegeleiding en planning zijn niet te onderschatten facetten, dat kan het verschil maken tussen het produceren van een topspeler en een mislukt talent dat z'n heil ergens anders gaat zoeken. Het lijkt erop dat ze op dat vlak totaal niet goed bezig zijn.
Die a-jeugd wordt niet heel veel talent toegeschreven. Maar als Vilhena, Chong en eigenlijk ook Woudenberg het hebben over de matige communicatie en planning dan zet je toch vraagtekens. Of zouden ze alleen maar elkaar napraten?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bijna de gehele selectie van de a jeugd is toch juist gecontracteerd?
Chong kiest gewoon voor het geld. Vilhena is echt een samenloop van omstandigheden en verkeerde momenten. Als Tonny gewoon basisspeler was bij Fred wanneer hij een contract kreeg aangeboden had het denk ik anders gelopen. Dat van Woudenberg is wel kwalijk, ja. Maar ik verwacht dat Gio wel kan inschatten of het een aardige back kan worden of niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die a-jeugd wordt niet heel veel talent toegeschreven. Maar als Vilhena, Chong en eigenlijk ook Woudenberg het hebben over de matige communicatie en planning dan zet je toch vraagtekens. Of zouden ze alleen maar elkaar napraten?
Je hoopt nu gewoon dat mensen reageren met "dat hadden wij ook kunnen krijgen als Van Geel niet zo had liggen slapen" hè?quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:14 schreef Typisch het volgende:
Swansea heeft 10 miljoen geboden op Guidetti.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=278825
Je Nederlands is te goed, het is kkvgeel heb ligge slapu.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
van geel heeft lopen slapen he kltzk dt ie is gvd hoe heeft ie gekund!
Daar gaat het toch niet om bloedlul. Het gaat er om dat praktisch elk talent van varkenoord zegt dat er amper plannen worden gemaakt hoe die jongens van de B1 tot het eerste elftal gaan komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Gaan we nou iedere speler die is weggegaan bij Feyenoord betreuren en de schuld geven aan Van Geel?
Communiceren ze éindelijk een keer goed en op tijd...quote:Op woensdag 25 mei 2016 05:54 schreef De_Pel het volgende:
Zie een hele groep jeugd die al te horen krijgt dat "jong" er mee gaat stoppen, voordat onderzocht is of dat juridisch kan.
Ga je d'r ook maar eventjes mooi vanuit dat hij bij ons ook goed uit de verf was gekomen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:30 schreef Morendo het volgende:
Overigens werd Mahrez van Leicester twee jaar geleden ook aangeboden bij Feyenoord, maar Van Geel zei nee: 'omdat we vertrouwen willen schenken aan en investeren in Manu en Boetius'.
Van Geel heeft niet lopen slapen.. Transfers zijn soms net als het handelen op de beurs. Afwegen van de eisen van een speler, zijn kwaliteiten, de risico's i.v.m. blessureverleden, leeftijd etc. Dat handelen is niet erg goed gegaan de afgelopen twee jaar. Ik vind transfersommen van 2,5-3,5 miljoen nog steeds best veel geld, maar kennelijk is het geen enkele garantie dat je dan een speler haalt die iets kan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hoopt nu gewoon dat mensen reageren met "dat hadden wij ook kunnen krijgen als Van Geel niet zo had liggen slapen" hè?
Eens met Krabbendamquote:Van de befaamde Feyenoord-lichting 1994 is alleen nog Terence Kongolo over. Tonny Vilhena, Jean-Paul Boëtius, maar ook Karim Rekik en Kyle Ebicilio hebben De Kuip allen niet groots verlaten. Heeft Feyenoord fouten gemaakt of was die generatie toch niet zo talentvol?
''Bij een club waar spelers aan de lunch hun salarisstrookjes vergelijken, is niks geheim. De jeugdspelers zagen anderen meer verdienen, terwijl die niet per se beter presteerden. Dat zorgt voor wrevel'', oordeelt journalist Martijn Krabbendam in een opinitiestuk in Voetbal International. ''Dan is salaris meer dan geld en vooral een vorm van waardering.''
De jeugd lijkt op een tweede plan te zijn gezet. ''Ooit was het de jeugd die Feyenoord redde, sportief en financieel. Als club waar talenten kansen kregen, had Feyenoord een sympathieke uitstraling. De spelers die momenteel de meeste waarde vertegenwoordigen heten Rick Karsdorp, Sven van Beek en Terence Kongolo. Ook eigen jeugd. Daarachter stokt de doorstroming, doordat recente aankopen de meeste plaatsen in het elftal hebben bezet.''
''Een fatsoenlijke competitie voor het tweede elftal is er ook al niet meer, nu Feyenoord niet deelneemt aan de voetbalpiramide. De jeugd zit zodoende gevangen tussen alles of niks. Intussen schaven op Varkenoord de vakbekwame opleiders in stilte verder aan talent, maar de zesde Rinus Michels Awards komt er voorlopig niet. Feyenoord heeft de jeugd losgelaten. Dat is niet alleen zonde van het geld, maar vooral ook van het imago.''
In de jeugdopleiding is het lastig te oordelen ja. Maar kijk alleen al eens naar Leerdam, Ziyech, Boetius en Vilhena. Bij deze spelers mistte ook een plan om te komen/blijven. Het zijn geen incidenten steeds, maar gewoon domweg visieloos te noemen. Het is niet zo dat ze voor de poen zijn vertrokken.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een speler die gewogen en te licht bevonden is en daarom Feyenoord maar de schuld geeft? Lekker afgeven op de club omdat je contract niet verlengd is, daar ga ik geen conclusies aan verbinden hoor
Die had na één training zijn eigen polsen doorgebeten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga je d'r ook maar eventjes mooi vanuit dat hij bij ons ook goed uit de verf was gekomen.
Uh, nee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
In de jeugdopleiding is het lastig te oordelen ja. Maar kijk alleen al eens naar Leerdam, Ziyech, Boetius en Vilhena. Bij deze spelers mistte ook een plan om te komen/blijven. Het zijn geen incidenten steeds, maar gewoon domweg visieloos te noemen. Het is niet zo dat ze voor de poen zijn vertrokken.
He's here, he's there, in de cel.quote:In de nacht van maandag op dinsdag is oud-Feyenoorder Paul Bosvelt aangehouden voor openlijke geweldpleging en verzet bij aanhouding, zo meldt De Stentor. Bosvelt wordt verdacht van mishandeling van medewerkers en beveiligers van club St. Tropez in Deventer.
Zondag promoveerde Go Ahead Eagles naar de Eredivisie. De ploeg werd maandagavond gehuldigd in Deventer. Tijdens de afterparty in club St. Tropez ging het mis. Bosvelt wilde samen met een vriend naar binnen, maar werd geweigerd. Daarna ontstond een opstootje. Bosvelt werd aangehouden, net als een vriend. Volgens De Stentor zitten de twee nog zeker tot woensdagochtend vast.
Bij Vilhena gaat het wel degelijk om de poen, die was aan het huilen dat andere spelers meer verdienden terwijl hij zichzelf even goed vond. Of dat ook zo is, mag iedereen voor zichzelf bepalen, maar het ging natuurlijk wel om de poen. Als feyenoord hem een ton per wedstrijd had geboden had ie echt wel gebleven en op 5 ton totaal salaris met daarbij een heel goed plan om hem naar de top te krijgen inclusief basisplaats en voorgespiegelde transfer naar de top in 2 jaar had hij ook weggegaan. Het ging om geld.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
In de jeugdopleiding is het lastig te oordelen ja. Maar kijk alleen al eens naar Leerdam, Ziyech, Boetius en Vilhena. Bij deze spelers mistte ook een plan om te komen/blijven. Het zijn geen incidenten steeds, maar gewoon domweg visieloos te noemen. Het is niet zo dat ze voor de poen zijn vertrokken.
Uiteraardquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Over 5 jaar zie ik je hier terug, kunnen we zien wie er gelijk heeft gehad
Genoteerd. Wens je er ook nog GGMMesque conclusies aan te verbinden als dit niet zo is?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:18 schreef Scrummie het volgende:
We worden komend seizoen kampioen trouwens.
Bosz gaat te vaak verliezen in Amsterdam en bij PSV gaat de pleuris uitbreken.
Nee, dat plezier gun ik je niet. Jij mag wel mijn UI kiezen voor een half jaar mocht ik ongelijk krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Genoteerd. Wens je er ook nog GGMMesque conclusies aan te verbinden als dit niet zo is?
Noted. Laten we er dan een weddenschap van maken en er het omgekeerde gevolg aan verbinden als je wel gelijk hebtquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat plezier gun ik je niet. Jij mag wel mijn UI kiezen voor een half jaar mocht ik ongelijk krijgen.
We hebben het hiernatuurlijk over het kampioenschap, natte tosti.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:33 schreef H.FR het volgende:
Je stelt eigenlijk 3 dingen in je post. Wat als je er 2/3 goed he t?
Het zou jammer zijn als er misverstanden ontstaan. Het kan natuurlijk heel goed dat Ajax teveel punten laat liggen en bij PSV de pleuris uitbreekt terwijl we alsnog geen kampioen worden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben het hiernatuurlijk over het kampioenschap, natte tosti.
Moet ik nou alles uitleggen?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Noted. Laten we er dan een weddenschap van maken en er het omgekeerde gevolg aan verbinden als je wel gelijk hebt
Stennis schoppen omdat je in fuckin' Deventer een club niet in magquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He's here, he's there, in de cel.
Bosvelt weigeren
anders oordeel je even over iets waar je niet bij was..quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Stennis schoppen omdat je in fuckin' Deventer een club niet in mag
Precies. 40/45 waren we ook niet bij.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:45 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
anders oordeel je even over iets waar je niet bij was..
Goeie godwinquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies. 40/45 waren we ook niet bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Succes met die huichelaarquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nou, dan moeten wij het maar doen met een (ex) kakkie trainer dit seizoen, wens ons succes..
Dit was onze Peter:quote:
twitter:Marcel_VDS twitterde op woensdag 25-05-2016 om 10:08:57Bosz; als technisch directeur van de 'open deuren', als voetballer een mes in de rug van Van Hanegem. Nee, ik mocht hem al niet zo... reageer retweet
twitter:Marcel_VDS twitterde op woensdag 25-05-2016 om 12:13:17Nog even over Bosz: hij liet een bevriende journalist een artikel plaatsen, dat de spelersgroep helemaal klaar zou zijn met Van Hanegem. reageer retweet
twitter:Marcel_VDS twitterde op woensdag 25-05-2016 om 12:13:49Nog even over Bosz: hij klaagde persoonlijk bij diverse mensen binnen Feyenoord over het functioneren van vHanegem om hem weg te krijgen. reageer retweet
Hopelijk (voor jullie) is het bij jullie beter!twitter:Marcel_VDS twitterde op woensdag 25-05-2016 om 12:15:08Nog even over Bosz: onder zijn aanvoering lieten spelers de uitwedstrijd tegen psv in '95 met opzet lopen en werd vHanegem daarna ontslagen. reageer retweet
Hij is wel van het naïef aanvallende voetbal tegen beter weten in.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nou, dan moeten wij het maar doen met een (ex) kakkie trainer dit seizoen, wens ons succes..
Met Heracles naar Feyenoord toe komen met een 3-4-3 opstelling, en dan 6-0 op je klote krijgenquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij is wel van het naïef aanvallende voetbal tegen beter weten in.
Dus verwacht doelpuntrijke wedstrijden (voor en tegen).
Heerlijk was datquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Met Heracles naar Feyenoord toe komen met een 3-4-3 opstelling, en dan 6-0 op je klote krijgen
quote:Bert Koomen (19) wil na een contractondertekening bij Feyenoord direct verhuurd worden. De verdediger uit de A1 tekent op 30 mei een tweejarig contract bij de Rotterdammers en hij is niet van plan om komend seizoen in de beloftencompetitie te spelen met Jong Feyenoord.
Hij prefereert speelminuten bij een lagere profclub in Nederland. ''Vanwege mijn blessure heb ik een jaar niet gespeeld. Ik kan niet nog een jaar op de bank zitten'', zegt Koomen, die in de tweede seizoenshelft zijn rentree maakte, in het Leidsch Dagblad.
Door zijn blessure vreesde het talent even voor zijn toekomst bij Feyenoord. ''Als ik die blessure niet had gehad, denk ik dat de club mij sowieso een contract had aangeboden. Nu was het spannend. Het kon alle kanten op. Want ik had verder kunnen zijn dan ik nu ben. Alleen mentaal ben ik sterker geworden.''
quote:Maar liefst dertig jaar had Ulrich van Gobbel nodig voordat de oud-Feyenoorder kon praten over de moord die zijn vader in Rotterdam pleegde. Vlak daarna beroofde zijn vader zich van zijn eigen leven. In zijn nieuwe boek 'Uli, Uli' vertelt de 45-jarige Van Gobbel erover.
"Weinig mensen kennen het verhaal. Ook goede vrienden weten hier niets van. Het heeft de grootste impact op mijn leven gehad. Maar mijn vader heeft in Rotterdam een vrouw vermoord en vrijwel direct daarna zelfmoord gepleegd", zegt Van Gobbel in het Algemeen Dagblad.
De voormalige publiekslieveling van Feyenoord was vijftien. Zijn vader maakte zijn zoon nooit als profvoetballer mee. In 1999 maakt Van Gobbel deel uit van de ploeg die landskampioen werd. Hij herinnert zich de huldiging op de Coolsingel nog.
"Tijdens de huldiging op de Coolsingel had ik voor al die duizenden fans gezongen: 'Wie niet springt, die is een Jood.' Niet slim en niet sympathiek, eerder een beetje dom. Ik had het gewoon niet moeten doen. De politie moest mij ondervragen omdat ik door derden werd beschuldigd van het aanstichten van rellen. Gelukkig vertelden zij op het bureau dat ik daar totaal niets mee te maken had gehad."
Tegenwoordig is Van Gobbel specialistentrainer bij Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |